پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها انجمن‌ها هفتمین نشست متن‌خوانی شاهنامه با حضور استاد رستگار برگزار می‌شود

انجمن‌ها

هفتمین نشست متن‌خوانی شاهنامه با حضور استاد رستگار برگزار می‌شود

به گزارش ایران‌بوم به نقل از روابط عمومی بنیاد فردوسی، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با همکاری بنیاد فردوسی به مناسبت ثبت هزاره شاهنامه در یونسکو و آغاز هزاره دوم شاهنامه، هفتمین نشست تخصصی متن‌خوانی شاهنامه را در دوشنبه 8 اسفند 1390 از ساعت 15 در تالار گردهمایی این انجمن برگزار می‌کند.

معاونت پژوهشی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در راستای گرامی‌داشت یاد و نام حکیم ابوالقاسم فردوسی، این بزرگ‌مرد تاریخ ایران و تاثیر شگرف شاهنامه فردوسی بر فرهنگ و ادب فارسی، هفتمین نشست‌ تخصصی متن‌خوانی شاهنامه را با سخنرانی، دکتر نصرت‌الله رستگار، عضو هیات علمی آکادمی علوم اتریش و دانشگاه وین و عضو امنای بنیاد فردوسی با موضوع «متن‌شناسی شاهنامه» و دکتر محمدحسین توسی‌وند، رییس بنیاد فردوسی با موضوع «سبب‌شناسی کیفیت حضور فرهنگ فردوسی در روزگار ما» برگزار می‌کند.

دوره تخصصی متن‌خوانی شاهنامه از سلسله نشست‌های علمی - آموزشی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، هر هفته دوشنبه‌ها از ساعت 15 تا 17 در تالار گردهمایی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به نشانی: خیابان ولی‌عصر، پایین‌تر از خیابان جمهوری، پل‌ امیر بهادر، خیابان سرگرد بشیری، شماره 71 برگزار خواهد شد.

حضور در این نشست‌های علمی آموزشی برای همه پژوهشگران و دوستداران ادب فارسی آزاد است. علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر با تلفن‌های 55374202 –  66976396 – 88973125 تماس حاصل نمایند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه