جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر پیروزی مردم بحرین نزدیک است

خبر

پیروزی مردم بحرین نزدیک است

جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای با اشاره به تهدید وزیر دادگستری رژیم حاکم علیه یک مرجع شیعی، درباره وارد کردن کوچکترین گزندی به وی و عواقب خطرناک آن هشدار داد.

Air Jordan 1 Blue Chill Womens CD0461 401 Release Date 4 | nike air sport attack red bank blue Mid Linen - Grailify - nike sweet classic leather sneaker sandals

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، جمعیت الوفاق بحرین در واکنش به نامه تهدید آمیز "خالد بن علی بن عبدالله آل خلیفه" وزیر دادگستری بحرین به "شیخ عیسی قاسم" با صدور بیانیه ای اعلام کرد: منطقی که وزیر انتخاب کرده منطق ضعیفان و تلاشی برای وارونه جلوه دادن حقایق است.

در این بیانیه ذکر شده است : هر گونه تعرض به شیخ قاسم به مثابه تعرض به مردم بحرین است. رژیم در حالی خواهان ثبات است  که نیروهای امنیتی آن، به اقدامات خود علیه مردم در همه جای بحرین ادامه می دهند.

در بیانیه فوق آمده است : چرا وزیر دادگستری به ظلمی که در حق اکثریت مردم(شیعیان) می شود واکنشی نشان نمی دهد؟ چرا زمانی که مساجد ویران می شود، هزاران نفر بدون دلیل بازداشت می شوند و هزاران نفر از کار بر کنار می شوند، واکنشی نشان نمی دهد؟

الوفاق تاکید کرد : هدف نامه وزیر دادگستری بستن دهانهاست تا سخنی بر خلاف صاحبان قدرت نگویند، زیرا سخنان شیخ قاسم ثبات داخلی را مورد توجه قرار می دهد.

در این بیانیه آمده است : اگر رژیم آل خلیفه گزندی به شیخ عیسی قاسم وارد کند حمام خون به راه می افتد و خشک و تر را می سوزاند مردم باید به اعتراضات خود ادامه دهند، زیرا پیروزی نزدیک است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه