جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر اخبار بحرین؛ 84 کودک بحرینی دربند آل خلیفه/ آه و حسرت کوچکترین زندانی سیاسی دنیا

خبر

اخبار بحرین؛ 84 کودک بحرینی دربند آل خلیفه/ آه و حسرت کوچکترین زندانی سیاسی دنیا

جدیدترین آمار مخالفان از اقدامات خشن رژیم بحرین علیه کودکان و سخنان غمبار پدر کوچکترین زندانی سیاسی دنیا از جمله اخبار بحرین محسوب می شود.

adidas born original women costume for sale - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للرجال مع تخفيضات 25 , نمشي - 75% أونلاين في السعودية | nike high top women gold color chart with names - 082 - Air Jordan 1 Mid Linen - 554724

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار ، "جلیله السید" عضو جمعیت الوفاق بحرین گفت : 84 کودک در معرض بازداشت و محاکمه و 86 نفر دیگر در بحرین زخمی یا در معرض ضرب و شتم قرار گرفته اند.

وی افزود: این آمار با توجه به جمعیت بحرین بسیار بالاست. با وجود اینکه بحرین در سال 1991 توافقنامه حقوق کودکان را امضا کرده است، اما واقعیت این است که رژیم تعهدی به آن ندارد.

السید بیان کرد: اقدامات علیه مردم بحرین باید فاش شود به ویژه اینکه نوجوانان زیر 18 سال بر اساس قانون مجازاتها محاکمه می شوند و بدون حضور وکیل از برخی کودکان تحقیق می شود.

وی ضمن تاکید بر ضرورت تحرک جدی برای آزادی کودکان دربند رژیم بحرین اظهار داشت: نوجوانان و کودکان از برخی بیماریهای مزمن رنج می برند و نیاز به خدمات درمانی دارند، اما عمدا توجهی به آنها نمی شود.

از سوی دیگر پدر "میرزا عبدالشهید میرزا" نوجوان دوازده ساله بحرینی دربند رژیم گفت: همگان تصاویر فرزند من در سالن دادگاه که مادرش را می خواست مشاهده کردند.


وی افزود: عید آمد و همه برای کودکانشان لباس عید خریدند، اما من در حسرت بودم زیرا فرزندم در بازداشت به سر می برد.عید برای ما مفهومی نداشت، زیرا فرزندم در بازداشتگاه بود.

پدر میرزا گفت : فرزندم دانش آموز ممتاز بود، اما با نزدیک شدن به شروع بازگشایی مدارس از درس و تحصیل محروم شده است.

مادر "علی المحافظه" یکی دیگر از نوجوانان دربند رژیم بحرین نیز گفت: پس از چهار روز از بازداشت فرزندم وی را تحت معالجه قرار دادند و آن هم تحت فشار نمایندگان صلیب سرخ بین المللی بود.

وی از منتقل نشدن فرزندش به بیمارستان برای معالجه با وجود وعده مقامات در این باره خبر داد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه