شنبه, 08ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴ - برتری برزیل برابر روسیه و افزایش امید ایران برای صعود

ورزش

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴ - برتری برزیل برابر روسیه و افزایش امید ایران برای صعود

تیم ملی والیبال برزیل برابر روسیه به برتری دست یافت.

Women's shoes - adidas hermosa mesh backpack purple and blue color , GiftofvisionShops - Fitness - adidas nite jogger kids - Sports shoes | boys nike jordan retro flyknit shoes women High OG Panda - air max 95 cool grey neon yellow - Grailify

در ادامه مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال امشب تیم ملی برزیل با نتیجه 3 بر یک برابر روسیه به برتری رسید.


برزیل در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 26-24، 25-23 و 25-22 پیروز شد و تنها ست دوم را با نتیجه 22-25 به حریف خود واگذار کرد.


این نتیجه امیدواری تیم ملی ایران را برای صعود بیشتر کرد. تیم کشورمان که شب گذشته با نتیجه 3 بر 2 به روسیه باخته بود از ساعت 20 فردا (جمعه) به مصاف برزیل می‌رود و در صورت برتری به جمع 4 تیم برتر راه خواهد یافت.


***

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال؛ آمریکا مقابل استرالیا به پیروزی رسید

روز دوم از مرحله نهایی رقابتهای لیگ جهانی والیبال با پیروزی تیم ملی آمریکا مقابل استرالیا به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی رقابتهای لیگ جهانی والیبال پنجشنبه شب با برگزاری دیدار تیم‌های ملی آمریکا و استرالیا از گروه H ادامه یافت که طی آن تیم ملی آمریکا حریف خود را با حساب 3 بر یک پشت سر گذاشت. در این بازی که در سالن نلسون ماندلا شهر فلورانس برگزار شد ابتدا استرالیا ست نخست را 25 بر 22 برنده شد اما پس از آن سه ست متوالی را با امتیازات 25 بر 18، 25 بر 23 و 25 بر 19 به حریف خود واگذار کرد.

تیم ملی ایران در ادامه این مسابقات ساعت 20 امروز به وقت تهران برابر برزیل قرار می‌گیرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه