شنبه, 08ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا – تهران / ایران با پیروزی بر ژاپن به ديدار نهايي راه پيدا كرد

ورزش

والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا – تهران / ایران با پیروزی بر ژاپن به ديدار نهايي راه پيدا كرد

تیم والیبال نوجوانان ایران با شکست ژاپن به دیدار پایانی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا راه پیدا کرد. ملی پوشان ایران در شرایطی این دیدار نفسگیر را با پیروزی پشت سرگذاشتند که قبل از این مجوز حضور در جام جهانی را کسب کرده بودند. ایران در بازی نخست با نتیجه 29-27 پیروز شد، اما در بازی‌های دوم و سوم با نتایج مشابه 25-23 شکست خورد. در بازی چهارم نوجوانان ایران 25-22 پیروز شدند و در بازي پنجم نیز والیبالیست‌های ایرانی با نتیجه 15-5 به برتری رسیدند تا در پایان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسند.

 

والیبالیست های نوجوان ایران امروز در دیدار نیمه نهایی رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا در دیداری نفسگیر و نزدیک در سالن والیبال ورزشگاه آزادی مقابل ژاپن با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.

 در این دیدار که تا بازی آخر شاهد رقابت پایاپایی از سوی هر دو تیم بودیم، ملی پوشان ایران بازی های اول، چهارم و پنجم را از حریف خود بردند و بازی های دوم و سوم را واگذار کردند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با نتیجه 3 بر 2 ژاپن را شکست داد و به فینال رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا راه یافت.
 ملی‌پوشان ایران در یک نمایش تماشایی سرانجام در بازی پنجم ژاپن را شکست دادند و برای هفتمین بار به فینال رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا راه یافتند.

در 6 دوره گذشته ایران توانسته 5 عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد و در یک دوره نیز نایب قهرمان شده است. این هفتمین حضور پیاپی ایران در فینال مسابقات است.

شاگردان ایرج مظفری در این دیدار با امتیازهای 29 – 27 ، 23 – 25 ، 23 – 25 ، 25‌- 22 و 15 – 5 پیروز شدند.

درخشش جواد حکمتی و بازی خوب حمودی پس ازست سوم عملکرد تیم ایران را متحول کرد و آرایش تاکتیکی دفاع ژاپن را فروریخت. تیم ملی والیبال نوجواانان ایران از ساعت 16 فردا در مسابقه فینال به مصاف برنده بازی کره جنوبی و چین می‌رود.

 

گفتني است تیم های ملی والیبال نوجوانان ایران و تایلند در چارچوب رقابت های قهرمانی آسیا در سالن والیبال ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که بلندقامتان کشورمان در پایان با نتیجه «3-0» تایلند را شکست دادند و با راهیابی به مرحله نیمه پایانی رقابت ها ، جواز حضور در رقابت های جام جهانی نوجوانان 2013 مکزیک را کسب کردند.
منبع تابناك

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | nike kd 7 ext long tail black line for sale - 401 – Ietp - New Air Jordan 1 High OG OSB DIAN Blue Chill Sorrowful CD0463

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه