سه شنبه, 28ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا - والیبالیست‌های جوانان ایرانی با عبور از دیوار چین قهرمان اسیا شدند

ورزش

رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا - والیبالیست‌های جوانان ایرانی با عبور از دیوار چین قهرمان اسیا شدند

موفقیت‌های والبیال در همه رده‌های سنی ادامه دارد. تیم ملی والیبال ایران موفق شد با شکست 3 بر صف چین در بازی فینال هفده دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا بر بام آسیا بایستد. بلندقامتان جوان ایرانی در فینال این رقابت‌ها از سد تیم چین گذشتند و قهرمان اسیا شدند.

adidas heliopolis hotel in dubai , adidas concord ankle fur sneakers boys running Release Date Info , MysneakersShops | Nike Dunk Low Pro SB 304292 - 102 White Black Trail End Brown Sneakers – Ietp - nike sb mogan mid 2 white laces for sale in ohio

تیم ملی والیبال ایران موفق شد با شکست 3 بر صف چین در بازی فینال هفده دوره مسابقات قهرمانی جوانان پسر آسیا بر بام آسیا بایستد.شاگردان نفرزاده موفق شدند در یک نمایش تماشایی با نتیجه 3 بر صفر و امتیازهای 25-25،19-18 و 25-19 حریف خود را شکست دهند. بدین ترتیب تیم ملی والیبال جوانان ایران بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد.

به گزارش تابناک، این دیدار راس ساعت 19 به وقت تهران سوت خورد و 12 مرد جوان ایرانی رو در روی چین قدرتمند قرار گرفتند. بازی با ترکیب حمودی، حیدری، معنوی نژاد، ولایی، الله وردیان و تقی زاده شروع شد و بازیکنان ایران با شروعی قدرتمند اختلاف امتیاز را از همان ابتدای بازی زیاد کرد به طوری که چینی ها نتوانستند خود را به بازی بازگردانند. سرویس های بی نقص الله وردیان، دفاع های پی در پی تقی زاده، حملات معنوی نژاد، تقسیم پاس حمودی و در خشش سایر بازیکنان تیجه بازی را به نفع ایران کرد.

 با توجه به بازی روز گذشته ایران مقابل بحرین انتظار می رفت ایرانی ها خسته و کم رمق در بازی فینال حاضر شوند اما هم از نظر روانی و هم بدنی بسیار آماده ظاهر شدند به طوریکه بحرینی های حاضر در سالن هم به تشویق ایران پرداختند. حدود 200 ایرانی هم مشوق تیم ملی جوانان در سالن بودند که در طول بازی از نظر روحی بسیار موثر ظاهر شدند.

نمایش قدرتمند ایران در این مسابقات این پیش بینی را بین حاضرین در مسابقات به وجود آورد که ایران در مسابقات جهانی هم به عنوان یکی از قدرت ها ظاهر خواهد شد. تیم ملی والیبال جوانان ایران توانست در پایان این بازی با تیجه 3 بر صفر و با امتیازات 25 بر 19 ، 25 بر 18 و 25 بر چین پیروز شود تا به عنوان قهرمانی هفدهمین دوره مسابقات جوانان پسر آسیا دست پیدا کند.

 در بازی رده هم کره جنوبی موفق شد بحرین میزبان را از پیش رو بردارد تا مدال برنز این دوره از مسابقات را بر گردن بیاویزد.چهار تیم نخست این مسابقات سهمیه حضور در رقابت های جهانی 2015 را بدست آوردند. تیم ملی والیبال جوانان ایران در آخرین دوره این بازی ها سوم شده بود.

 پیش از این مسابقه هم تیم کره جنوبی مقابل بحرین 3بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید. چهار تیم نخست این مسابقات سهمیه حضور در رقابت های جهانی 2015 را بدست آوردند. تیم ملی والیبال جوانان ایران در آخرین دوره این بازی ها سوم شده بود.

نتایج آخرین روز مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به شرح زیر است:

فینال : ایران 3 – چین صفر

رده بندی : کره جنوبی 3 – بحرین صفر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه