جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش ایران و ترکمنستان فردا به مصاف هم می‌روند - آغاز راه صعود به جام جهانی

ورزش

ایران و ترکمنستان فردا به مصاف هم می‌روند - آغاز راه صعود به جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران در اولین گام خود برای حضور در جام جهانی روسیه، سه‌شنبه برابر تیم ملی ترکمنستان قرار خواهد گرفت.

Oakley MOD5 MIPS SNOW HELMET – ADULT - SneakersbeShops | nike high top women gold color chart with names - 082 - Air Jordan 1 Mid Linen - 554724

به گزارش ایسنا، هنوز شکست‌های تیم فوتبال ایران در جام جهانی برزیل را فراموش نکرده‌ایم و هنوز آن بازی تلخ با عراق از ذهن ما بیرون نرفته است. هرچه بوده انتخابی جام جهانی 2018 از راه رسید و تیم ملی فوتبال ایران باید فردا (سه‌شنبه 26 خردادماه 1394) در اولین گام خود برای حضور در جام جهانی روسیه برابر ترکمنستان قرار گیرد. این آغازی است بر راه پرتلاطم رسیدن به دروازه‌های فوتبالی در کشور روسیه.

اگرچه ترکمنستان در رده 173 رده‌بندی فیفا قرار دارد یعنی 132 پله پایین‌تر از ایران، تاریخ نشان داده شاگردان کی‌روش بازی سختی برابر ترکمنستان در پیش دارند.

در واقع ترکمنستان تنها تیم آسیایی است که ایران موفق به شکست آن نشده آن هم در شرایطی که دو تیم 4 بار برابر هم به میدان رفته‌اند. دو دیدار اول دو تیم با تساوی به پایان رسید و ترکمنستان در دو دیدار بعدی موفق شد با یک گل برتری ایران را شکست دهد.

از هر گروه در مرحله دوم انتخابی جام جهانی تیم‌های سرگروه به مرحله بعد صعود می‌کنند و 8 تیم برتر دوم نیز راهی مرحله بعد می‌شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید