پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس در شهرآورد فردا (جمعه 8 آبان ماه 1394)

ورزش

ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس در شهرآورد فردا (جمعه 8 آبان ماه 1394)

بازی ای که دست دو مربی در استفاده از بازیکنان جوان باز است و سرعت همین بازیکنان می تواند جذابیت دوچندانی به شهرآورد بدهد و یکی از تقابل های پرگل یک دهه اخیر را رقم بزند. این مهم در اختیار دو سرمربی باتجربه استقلال و پرسپولیس است که ترکیب را محتاطانه نچینند.

تسوق ماست اند هاربر السعودية أونلاين مع تخفيضات 25 - charles barkley nike shoes for sale cheap jordan , نمشي - 75% | Grailify - white nike air force mid mens 9.5 sandals size - nike sky hi dunk on people youtube Light Smoke Grey

 به گزارش تابناک ورزشی، دیدار سرخابی های پایتخت در روز جمعه 8 آبان ماه می تواند نقطه عطف لیگ پانزدهم باشد. بازی ای که دست دو مربی در استفاده از بازیکنان جوان باز است و سرعت همین بازیکنان می تواند جذابیت دوچندانی به شهرآورد بدهد و یکی از تقابل های پرگل یک دهه اخیر را رقم بزند. این مهم در اختیار دو سرمربی باتجربه استقلال و پرسپولیس است که ترکیب را محتاطانه نچینند. تابناک ورزشی با توجه به تفکرات دو مربی، ترکیب سرخابی ها را اینطور پیش بینی می کند.

پرسپولیس: سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر ، لوکاماریچ ، رامین رضاییان،کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی طارمی ، بنسون و فرشاد احمدزاده
گزینه های جانشینی:علی علیپور،بابک حاتمی،مهردادکفشگری،محمدانصاری
 
استقلال: مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، حنیف عمران زاده،میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی،امید ابراهیمی، میثم مجیدی ،خسرو حیدری،  جابر انصاری، روزبه چشمی ، سجاد شهباززاده
گزینه های جانشینی:محسن کریمی،آرش برهانی،بهنام برزای،پروپیچ،جاسم کرار


***


نشست خبری؛ مظلومی:لقب جدید نمی خواهم،عدد4کافی است

بازی با سپاهان به تاریخ پیوست. بازی با پرسپولیس فرق دارد و خود بازیکنان می‌دانند که غرور آفت است. این مسئله شامل هواداران هم می شود و آنها هم توقع شان بالا رفته است. ما تلاش می کنیم عین بازی با سپاهان خوب نتیجه بگیریم اما پرسپولیس هم می جنگد

 پرویز مظلومی درآستانه شهرآورد می‌گوید تیمش هراسی از داربی ندارد و با پیروزی در دیدار فردا سعی در حفظ صدرنشینی دارد. بخش های مهم صحبت‌های سرمربی استقلال درکنفرانس خبری امروز را بخوانید.
 
فقط برای بردن به زمین می رویم
 
امیدوارم یک بازی درخور نام فوتبال ایران و دو تیم استقلال و پرسپولیس انجام دهیم. یک بازی بین المللی پیش‌روی ماست و تمام ایرانی های دنیا و حتی خود فیفا و ای اف سی هم به بازی توجه دارند.این دیدار یکی از حساس‌ترین شهرآورد‌های دنیا است و امیدوارم بازی خوبی را ببینیم. با برنامه ریزی‌ای که کردیم و ترتیبی که اتخاذ می‌کنیم، تنها به پیروزی فکر می‌کنیم. ما به دنبال حفظ صدر جدول هستیم و با تمام احترامی که برای پرسپولیسی‌ها قائلیم، تنها برای سه امتیاز به میدان می رویم و آن را بدست می آوریم.

 کرار پیغام داده که به تمرین برگردد اما جوابی ندادم
 
به داربی فکر کنید نه کرار (خنده). من همیشه از بازیکنانم چه داخلی چه خارجی حمایت می‌کنم. هر بازیکنی بخواهد بی نظمی کند با او برخورد می‌شود. کرار از این قاعده مستثنی نیست. با او قطعا برخورد می‌شود. مسائل مالی به باشگاه ارتباط دارد و او وقتی درتیم است باید با تمام وجود تمرین کند. او دراختیار باشگاه است. حالا پیغام داده که به تمرین بیاید ولی من هنوز جوابی نداده‌ام.
 
نظر برانکو را نمی دانم اما من گل می خواهم
 
بازی با سپاهان به تاریخ پیوست. بازی با پرسپولیس فرق دارد و خود بازیکنان می‌دانند که غرور آفت است. این مسئله شامل هواداران هم می شود و آنها هم توقع شان بالا رفته است. ما تلاش می کنیم عین بازی با سپاهان خوب نتیجه بگیریم. بازی با پرسپولیس حساسیت خاص خودش را دارد و بازیکنان ما با تمام وجود در این دیدار می‌جنگند و پرسپولیسی‌ها هم به دنبال نمایشی هستند تا ما را ببرند. این دیدار، بازی‌ای است که باید از لحظه‌ها استفاده کرد و اسیر حواشی نشد. استقلال فردا هجومی بازی می کند. من نمی‌دانم برانکو چگونه فکر می کند ولی من دوست ندارم بازی صفر بر صفر تمام شود. من دنبال بازی تهاجمی و پرگل هستم. دوست دارم تماشاگران گل ببینند حتی اگر مساوی هم شود بهتراست گل داشته باشد.
 
لقب جدید نمی خواهم،همان عدد4 کافی است
 
دنبال لقب نیستم. خوشحالم که یک عدد با همکاری مجموعه استقلال ایجاد کردیم تا پاسخگوی حریف باشیم. نه مصدوم داریم و نه محروم. کار من برای خط زدن بازیکنان و تعیین لیست 18 نفره سخت است.جوان شدن هر دو تیم خیلی خوب است. تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه به زیبایی بازی کمک می‌کنند. انگیزه جوانان بالاتر است و از تجربه بازیکنان با تجربه هم البته می‌توان به خوبی استفاده کرد.من هیچگاه از شهرآورد نترسیدم و سعی کردم این را به بازیکنان منتقل کنم. ترس در شهرآورد مساوی با مرگ است. دوست دارم بازیکنان از شهرآورد نترسند. شهرآورد ترس ندارد.درباره شکست 3 بردو برابر پرسپولیس به گذشته بر نگردیم. من نگفتم خیانت ولی بهتر است به گذشته نرویم.


***

نشست خبری؛ برانکو: هیچ چیز استقلال ما را غافلگیر نمی‌کند

من مسابقه‌های بزرگ زیادی را رهبری کرده‌ام. بازی‌های تیم ملی را پشت سر گذاشته‌ام و در کشورهایی مثل کرواسی و امارات کار کرده‌ام. طبیعی است که داربی‌های زیادی را تجربه کرده‌ام اما هیچ داربی‌ای را نمی‌توان با داربی استقلال و پرسپولیس مقایسه کرد.

 برانکو ایوانکوویچ، درآستانه داربی می‌گوید در دیدار فردا هیچ چیز نمی‌تواند بازیکنانش را غافلگیر کند. به گزارش تابناک ورزشی، بخش های مهم صحبت‌های سرمربی پرسپولیس درکنفرانس خبری را بخوانید.
 
 ارزش این بازی بیشتر از سه امتیاز است
 
تعداد زیاد خبرنگاران در اینجا نشان می دهد که چه بازی مهمی پیش روی ماست. خیلی زیباست که جزئی از این نمایش زیبای ورزشی که مهم ترین واقعه فوتبال در ایران و آسیا هست، باشیم. شرکت در داربی ایران افتخار بزرگی است. طبیعی است که 3 امتیاز همیشه 3 امتیاز است ولی پیروزی در این بازی‌ها ارزشش بیشتر از 3 امتیاز است چون این مسابقه ای است که در طول سال درباره اش صحبت می‌شود و همه بی صبرانه در انتظارش هستند. من افتخار شرکت در یک داربی را داشته ام که بازی را یک برصفر بردیم و شادی زیادی را در آن دیدار شاهد بودیم. امسال هم امیدواریم که موفق شویم.
 
   تمام بازی های استقلال را تجزیه و تحلیل کرده ام
 
استقلال در جدول اول است و به شکل جالبی مقابل سپاهان پیروز شد اما طبیعی است که این بازی داربی است و فرقی ندارد در کجای جدول باشید. ما تلاش داریم که حتما پیروز شویم. آنچه انتظار داریم این است که یک بازی با کیفیت را ارائه دهیم.تمام بازی های استقلال را تماشا کرده ام. فکرمی‌کنم هیچ نکته مبهمی از شناخت ما از استقلال وجود نداشته باشد. هیچ چیزی نمی‌تواند ما را غافلگیر کند. بازیکنان مهم ترین حلقه زنجیره بازی هستند و آنها تاثیر گذار هستند.فردا جنگ هافبک‌هاست و وسط زمین قلب تیم است. طبیعی است که خیلی از موارد بازی بستگی به کیفیت بازیکنان دارد. طبیعی است که نبرد سختی در وسط زمین از سوی دو تیم ارائه می شود. امیدواریم که ما برنده شویم.
 
   بازیکن مسن و جوان، هر کدام یک برتری دارند
 
در چنین مسابقاتی طبیعی است که تجربه بسیار مهم باشد. بازیکنان با تجربه ، بافکرتر بازی می‌کنند و در صحنه‌های بحرانی می‌توانند تصمیم گیری کنند و در نتیجه بازی نقش موثرتری دارند اما بازیکن جوان یک شوق و کیفیت مضاعف به تیم می‌دهد. طبیعی است که در این بخش هم می‌بینیم چه تیمی بهتر بازی می‌کند. ورزش جوان و مسن نمی‌شناسد و هرکس بهتر باشد می‌برد.
 
   هیچ شهرآورد‌ اروپایی با شهرآورد تهران قابل مقایسه نیست
 
من مسابقه‌های بزرگ زیادی را رهبری کرده‌ام. بازی‌های تیم ملی را پشت سر گذاشته‌ام و در کشورهایی مثل کرواسی و امارات کار کرده‌ام. طبیعی است که داربی‌های زیادی را تجربه کرده‌ام اما هیچ داربی‌ای را نمی‌توان با داربی استقلال و پرسپولیس مقایسه کرد. شاید آن تفاوت بزرگی که بین داربی‌ها هست، این است که مهم نیست این دو تیم کجای جدول هستند چون ورزشگاه در همه حال پر می‌شود و هواداران معمولا حتی بیشترعلاقه دارند تا داربی را ببریم به جای اینکه قهرمان شویم. بعد از برد در این بازی‌ها شادی زیادی نصیب هواداران می شود.درکنار داربی‌های مختلفی که داشته‌ام این داربی دنبال دادن شادی برد به هواداران هستم. به رغم اینکه گفته اند فردا شاید باران بیاید، امیدوارم همه بیایند تا از بازیکنان حمایت کنند و با شادی ورزشگاه را ترک کنند.
 
نمی شود در ده دقیقه اول کار را یکسره کرد
 
بهترین وضعیت این است که در ده دقیقه اول بازی، کار را تمام کنیم اما این خواسته غیرمنطقی است. دیدید که در بازی تراکتور و ذوب آهن چه اتفاقی افتاد؟ بازی 4 بر1 به 4 - 4 تغییر یافت. دلیلش این است که بازیکنان تمرکز کامل دارند و انرژی زیادی دارند. نیمه دوم در تمام دنیا افت انرژی و افت توان داریم. به همین دلیل تعویض‌ها را گذاشته‌اند تا ریتم بازی بالا برود و بازی تغییر کند. در بازی قبلی گفتم که خوشحالم یک نیمکت قوی داریم که می‌تواند روند بازی را عوض کند.شما بازی‌هایی از ما دیدید که بدون 5 بازیکن اصلی بازی کرده‌ایم ولی بازهم بازی را برده‌ایم و کمبودهای مان مشخص نشده است.
 
   ترکیب را در تمرین امروز پیدا می کنم
 
دو برد اخیر پرسپولیس مسوولیت من را سنگین‌ترمی‌کند، من به انتظارهواداران واقف هستم. لازم نیست که فشار برمن وارد شود. من خودم به خودم فشار می‌آورم. همه تیم‌ها دوست دارند خوب بازی کنند و پیروز شوند.باید بگویم که تمرین خاصی به دلیل کمبود فرصت نداشته‌ایم و طبیعی است که در دو روز گذشته تمرین ریکاوری کرده ایم و حالا باید ببینیم چه می شود. برای ترکیب هم باید ببینیم در تمرین امروز چه می‌شود. در سه داربی اخیر هادی بازیکن کلیدی ما بود. همانطور که قبلا هم گفتم، این فقدانی که برای ما پیش آمد، به شکلی است که نمی‌توان کسی را جایگزین کاپیتان کرد. خیلی زیبا خواهد بود که با این برد روح هادی هم با ما شادی کند.


***

داور شهرآورد ۸۱ مشخص شد

قضاوت دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال به محسن ترکی سپرده شد.

به گزارش تسنیم، دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت 15 روز جمعه 8 آبان برگزار کننده هشتادویکمین شهرآورد پایتخت خواهند بود. این دیدار را محسن ترکی قضاوت خواهد کرد و رضا سخندان و محمد رضا ابوالفضلی کمک‌های او در این بازی خواهند بود.

ترکی تجربه قضاوت در چند شهرآورد را دارد.

***

شهرآورد 81 بارانی است + عکس
جمعه تهران هوای بارانی خواهد داشت ولی دربازه زمانی 15 تا 17 که قرار است شهرآورد برگزار شود هنوز به قطعیت نرسیدیم اما به احتمال فراوان شهرآورد 81 زیر بارش باران برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه با بازی فوق العاده حساس استقلال و پرسپولیس آغاز می شود. این بازی از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی به انجام می رسد.
محمد عباسی،کارشناس هواشناسی درباره وضعیت آب و هوا در روز جمعه به کاپ اظهار داشت: جمعه تهران هوای بارانی خواهد داشت ولی دربازه زمانی 15 تا 17 که قرار است شهرآورد برگزار شود هنوز به قطعیت نرسیدیم اما به احتمال فراوان شهرآورد 81 زیر بارش باران برگزار خواهد شد.

***

سازمان لیگ اعلام کرد؛ اسامی بازیکنان محروم هفته یازدهم لیگ برتر

کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی بازیکنان محروم هفته یازدهم لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش سازمان لیگ، سیامک کوروشی از نفت‌تهران، عزت‌الله پورقاز از ملوان بندر انزلی، وحید محمدزاده از سایپا و احمد امیر کامدار از سیاه‌جامگان مشهد محرومان این هفته لیگ برتر هستند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید