جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش استقلال بعد از 5 هفته برد و موقتا صدرنشین شد - قدم مجیدی خوش یمن بود

ورزش

استقلال بعد از 5 هفته برد و موقتا صدرنشین شد - قدم مجیدی خوش یمن بود

استقلال با شکست گسترش فولاد موفق شد بار دیگر به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر صعود کند.

adidas calabasas cream factory san jose menu - GZ3194 - adidas Ultra Boost 2021 White Multicolor | Best Nike Air Max Shoes 2021 , Air Max Releases and Deals , nike air jordan v 2 grey size 15 inches

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال و گسترش فولاد تبریز از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر یک آبی‌های تهرانی به پایان رسید. گل‌های این دیدار را سجاد شهباززاده در دقیقه 33 و محسن کریمی برای استقلال و شهرام گودرزی در دقیقه 93 به ثمر رساند.

این پیروزی درحالی برای استقلالی‌ها بدست آمد که آنها از هفته شانزدهم طعم پیروزی را نچشیده بودند.

گزارش نیمه نخست:

در نیمه اول این دیدار استقلال به پشتوانه حضور خوب تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی بر بازی سوار بود ولی در مجموع دو تیم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی به دست نیاوردند.


یکی از بهترین فرصت‌های تیم گسترش فولاد در دقیقه 14 ایجاد شد که ارسال پیمنتا برای محسن حسینی با ضربه سر او همراه شد اما این توپ راهی به دروازه پیدا نکرد و برای استقلال هم اعلام یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 16 برای این تیم فرصت مناسبی برای امید ابراهیمی ایجاد کرد که شوت او راهی اوت شد.


در اواسط نیمه اول این دیدار پس از خطای نورافکن بر روی بازیکن گسترش فولاد یک ضربه پنالتی به سود تیم تبریزی اعلام شد که این توپ را محمد ابراهیمی تلاش کرد با یک ضربه چیپ به گل تبدیل کند که رحمتی دست او را خواند و مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد.


در دقیقه 33 این دیدار شوت استثنایی سجاد شهباززاده از پشت محوطه جریمه گسترش فولاد دروازه این تیم را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود آبی‌های پایتخت شود.


در ادامه این نیمه اتفاق خاصی رخ نداد و بازی پربرخورد دنبال شد تا اینکه در دقیقه 43 این دیدار محسن کریمی روی یک کار تمرین شده توانست دروازه گسترش فولاد را برای بار دوم باز کند.

گزارش نیمه دوم:

با آغاز نیمه دوم این دیدار استقلال خیلی سریع می‌توانست به گل سوم هم برسد. شوت سنگین شهباززاده در دقیقه 46 بازی را نوشی صوفیانی با واکنشی دیدنی دفع کرد و تنها یک دقیقه بعد تیم گسترش فولاد می‌توانست گل نخستش را به ثمر برساند اما باتیستا از یک قدمی دروازه استقلال نتوانست دروازه این تیم را باز کند.

در ادامه بازی و در دقیقه 65 بازی جابر انصاری روی یک فرار در موقعیتی تک به تک با نوشی صوفیانی قرار گرفت اما تعلل او و دادن یک پاس بی دقت برای برزای این موقعیت خوب را به هدر داد تا بازی همچنان دو بر صفر به سود استقلال باشد.

در دقیقه 68 این دیدار باتیستا می توانست یک گل برای گسترش به ثمر برساند اما توپ او را رحمتی به خوبی دفع کرد.

در ادامه این دیدار استقلال دست به حملات گسترده ای زد اما بی دقتی عجیب بازیکنان استقلال مانع از بیشتر شدن تعداد گل های این تیم شد و این درحالی بود که تیم گسترش فولاد دقایق زیادی را ده نفره بود.

در اواخر این دیدار بازی از تب و تاب اولیه خودش فاصله گرفت تا این مصاف با برتری دو بر صفر استقلال به پایان برسد.

استقلال تهران: مهدی رحمتی، محمدرضا خرسندنیا، هرایر مگویان، حنیف عمران زاده، امید نورافکن، امید ابراهیمی، روزبه چشمی (میثم مجیدی 87)، جابر انصاری (آرش برهانی 81)، فرشید اسماعیلی(بهنام برزای 64)، محسن کریمی و سجاد شهباززاده.

ترکیب گسترش فولاد تبریز: داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، سیدمحسن حسینی، محمد نصرتی (اخراج 58)، محسن حمیدی (امید نظامی پور 45)، امیرحسین کریمی، مگنو باتیستا، لئوناردو پیمنتا (شهرام گورزی 67)، محمدامین درویشی (سیامک کوهنورد 61)، داریوش شجاعیان، محمد ابراهیمی.

***

لیگ برتر/ شهرآورد مشهد برنده نداشت

دیدار تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان و پدیده با تساوی به پایان رسید.

تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و پدیده در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت 15 و 10 دقیقه در ورزشگاه ثامن در حضور حدود 4 هزار تماشاگر آغاز شد که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.
به گزارش تابناک ورزشی، رضا ناصحی در دقیقه یک برای پدیده و رضا عنایتی 60 برای سیاه‌جامگان گلزنی کردند.

قضاوت این دیدار برعهده پیروز سیف‌الله‌پور بود. وی به آلاجی سوسه، سالار افراسیابی و مهدی جعفرپور از سیاه‌جامگان و مهدی خیری و یونس شاکری از پدیده کارت زرد نشان داد.

***

نفت دراهوازبرد،ویسی صدر را پس داد

تیم استقلال اهواز مقابل نفت تهران متحمل شکست شد و ملوان در خانه مقابل راه آهن امتیازات را تقسیم کردند. شاگردان ویسی نیز در قم نتوانستند میزبان را شکست دهند تا استقلال خوزستان پس از یک هفته صدر جدول را به شاگردان مظلومی پس بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، درهفته بیست و یکم لیگ برتر دو بازی به صورت همزمان از ساعت 15 و 30 دقیقه دنبال شد. بعد از3 هفته نوار تساوی‌های استقلال اهواز پاره شد و این تیم  متحول شده، متحمل شکست شد.  نفت تهران با کسب این پیروزی مهم خارج از خانه 32 امتیازی شد و جای تراکتورسازی را در رده ششم جدول گرفت.

کریم اسلامی ۴۷ برای صبا و فرشاد جان‌فزا ۵۸ برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.


 استقلال اهواز صفر - نفت تهران یک

گل‌ها: عیسی آل‌کثیر دقیقه 88


 ملوان صفر - راه آهن صفر


صبای قم یک - استقلال خوزستان یک

کریم اسلامی ۴۷ برای صبا و فرشاد جان‌فزا ۵۸ برای استقلال

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید