شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش هفته هجدهم جام خلیج‌فارس (لیگ برتر)؛ سپاهان به تیم بی‌سرمربی باخت/ شکست تیم دایی و توقف ملوان و فولاد

ورزش

هفته هجدهم جام خلیج‌فارس (لیگ برتر)؛ سپاهان به تیم بی‌سرمربی باخت/ شکست تیم دایی و توقف ملوان و فولاد

روز نخست از هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال جام برتر با برتری مس کرمان برابر سپاهان صدرنشین، توقف فولاد و ملوان، شکست راه‌آهن و ‌نخستین برد ذوب‌‍آهن با هدایت فرهاد کاظمی به پایان رسید.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | LacollesurloupShops - Nike Dunk Low Disrupt 2 "Malachite" - black purple jordan 13 , 001 - DH4402

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال جام برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز سه‌شنبه با برگزاری 6 دیدار همزمان پیگیری شد که در کرمان قهرمان نیم فصل جام مقابل تیم بدون سرمربی مس تن به شکست داد. با این نتیجه سپاهان همان 31 امتیازی باقی ماند و جایگاه خود را در صدر جدول را حفظ کرد.

در روز ناکامی سپاهان، تیم فولاد خوزستان در خانه برابر داماش متوقف شد، ملوان در ورزشگاه خانگی مقابل گهر پیروزی را با تساوی عوض کرد و راه‌آهن هم در خانه مغلوب نفت تهران شد تا هیچکدام از این 3 تیم نتوانند خود را به صدرجدول برسانند.

ذوب‌آهن نیز در خانه با نتیجه یک بر صفر تیم فجر را شکست داد تا فرهاد کاظمی نخستین برد خود را با تیم ذوب آهن بدست آورد. ذوب آهن با کسب سه امتیاز این دیدار در همان جایگاه شانزدهم جدول باقی ماند. پیکان هم در خانه با نتیجه سنگین 4 بر یک مقابل صبا تن به شکست داد تا بار دیگر ویسی مقابل شاگردانش ناکام بماند.

 نتایج این دیدارها به شرح زیر است:
* مس کرمان یک - سپاهان صفر
گل: رضا عنایتی(17)

* ذوب‌آهن یک - فجرسپاسی صفر
گل: بکوفوفانا (81)

* ملوان بندرانزلی یک - گهر دورود یک
گل‌ها: مازیار زارع (70) برای ملوان - تقی نایبی (87) برای گهر

* فولاد خوزستان 2 - داماش گیلان 2
گل‌ها: اسماعیل شریفات (58) و ایوب والی (61) برای فولاد - علیرضا نظیف کار(28) و امین متوسل‌زاده (64) برای داماش

* راه‌آهن تهران صفر - نفت تهران یک
گل: یعقوب کریمی(65)

* پیکان تهران یک - صبای قم 4
گل‌ها: کیوان وحدانی(82) برای پیکان - فرید بهزادی(19 و 28)، رامین رضائیان (65) و میلاد سلیمان فلاح(89) برای صبا

روز نخست از هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال جام برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به پایان می‌رسد.

جدول رده‌بندی جام برتر:
1- سپاهان با 31 امتیاز - تفاضل گل 9+
2- استقلال با 31 امتیاز - تفاضل گل 7+ (یک بازی کمتر)
3- فولاد خوزستان با 30 امتیاز - تفاضل گل 10+
4- ملوان بندرانزلی با 30 امتیاز - تفاضل گل 3+
5- راه‌آهن 29 امتیاز
--------------------------------
15- آلومینیوم هرمزگان 17 امتیاز (یک بازی کمتر)
16- ذوب‌آهن اصفهان 16 امتیاز
17- نفت آبادان 11 امتیاز (یک بازی کمتر)
18- گهر دورود 10 امتیاز
 

 

روز سخت تیم "پنج پادشاه" در بندر/ اخراجی قلعه‌نویی این بار علیه آبی‌ها

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: تیم فوتبال استقلال در حالی نیم فصل دوم جام برتر را آغاز می‌کند که باید در هرمزگان به مصاف تیم تدافعی و سرسخت آلومینیوم برود؛ دیداری که تحت تاثیر حضور میلاد میداوودی و بازی کردن او برای آلومینیوم قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هجدهم جام برتر فوتبال فردا چهارشنبه با انجام دیدار تیم‌های فوتبال استقلال با آلومینیوم هرمزگان و تراکتورسازی با سایپا به پایان می‌رسد. دیدارهایی که به واسطه امتیازات نزدیک تیم‌ها در جدول جام می‌تواند مجددا چینش و رده‌بندی آنها را دستخوش تغییر کند.

* آلومینیوم - استقلال (نتیجه دور رفت: استقلال یک - آلومینیوم صفر)
استقلال در حالی نیم فصل دوم جام برتر را شروع می‌کند که از یک سو بازیکنان این تیم به واسطه دو برد پیاپی در مسابقات جام حذفی در شرایط مناسبی به سر می‌برند و از سوی دیگر این تیم بعد از بازگشت فرهاد مجیدی دچار حواشی عجیب و غریبی شده است. گفته می‌شد حضور مجیدی باعث دلخوری نکونام و رحمتی شده است که البته علی فتح الله زاده با رد این موضوع گفت: دو پادشاه که هیچ، استقلال پنج پادشاه را در یک اقلیم قرار می‌دهد و نتیجه هم می‌گیرد.
 
همچنین تداوم این حواشی باعث شد تا حتی امیر قلعه‌نویی هم نسبت به آن واکنش نشان داده و پیش از سفر تیمش به هرمزگان با یک مصاحبه تند به بعضی از بازیکنان آبی‌پوش تلنگر بزند. پیش از این گفته می‌شد استقلال ممکن است بدون نکونام به مصاف آلومینیوم برود که در نهایت قرار شد، کاپیتان تیم ملی همراه سایر بازیکنان استقلال به هرمزگان برود و خیال قلعه نویی را برای حضور در این مسابقه راحت کند.
 
استقلال که در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت و با جذب چند بازیکن تاثیر گذار، زهردارتر از نیم فصل اول نشان داده است، فردا مقابل آلومینیومی بازی می‌کند که همانند صنعت نفت صاحب بیشترین تساوی در نیم فصل اول بوده است.
شاگردان میثاقیان که به انجام بازی تدافعی مشهور هستند، این بار در خانه خود از استقلال پذیرایی می‌کنند و امیدوارند با کسب سه امتیاز از تیم قلعه‌نویی وضعیت خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشند.
 
بدون شک یکی از بازیکنانی که توجهات را در این مسابقه به خود جلب می‌کند، میلاد میداوودی مهاجم آلومینیوم است که در نقل و انتقالات نیم فصل راهی هرمزگان شد. او که با حرف و حدیث فراوان از جمع آبی‌پوشان جدا شد، انگیزه زیادی دارد تا خودش را مقابل تیم سابقش ثابت کند.
 
* سایپا - تراکتورسازی ( نتیجه دور رفت: سایپا صفر - تراکتورسازی صفر)
تیم فوتبال تراکتورسازی که در آخرین بازی نیم فصل اول برابر پرسپولیس به پیروزی رسید، خود را در میان تیم‌های بالای جدول حفظ کرد. با این حال آنها در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر داماش شکست خوردند و از این مسابقات کنار رفتند، مسئله ای که باعث شده تراکتورسازی تمام تمرکزش را روی جام بگذارد و به این مسابقات فکر کند.
 
البته در کنار جدایی احسان حاج‌صفی و فرزاد حاتمی از تراکتورسازی، جواد کاظمیان، جاناتان و گردانی به این تیم پیوستند تا تراکتوری‌ها هم مختصر و مفید در نقل و انتقالات عمل کرده باشند. استعفای ناگهانی جعفری مدیرعامل این تراکتورسازی هم شوکی بود که بعد از بازی با داماش به تراکتوری‌ها داده شد، هرچند این مدیرعامل خیلی زود به سمتش در این باشگاه بازگشت.
بازیکنان تراکتورسازی حالا امیدوارند با پیروزی برابر سایپا در کرج و توقف سایر مدعیان خود را به صدر نزدیکتر کنند. البته سایپا با هدایت محمد تقوی هم در نیم فصل اول فراز و نشیب زیادی را تجربه کرد. سایپا در جدول رده‌بندی یک رده پایین‌تر از تراکتورسازی قرار دارند و به دنبال این هستند با برتری برابر مردان تونی پرتغالی، خود را تا رده چهارم جدول بالا بکشند.
 
برنامه دیدارهای هفته هجدهم جام برتر به شرح زیر است:
سه‌شنبه - 05/10/91
* فولاد خوزستان - داماش گیلان، ساعت 15، ورزشگاه تختی اهواز
* ذوب‌آهن اصفهان - فجرسپاسی شیراز، ساعت 15، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* پیکان تهران - صبای قم، ساعت 15، ورزشگاه تختی تهران
* ملوان بندرانزلی - گهر دورود، ساعت 15، ورزشگاه تختی انزلی
* راه‌آهن تهران - نفت تهران، ساعت 15، ورزشگاه اکباتان تهران
* مس کرمان - سپاهان اصفهان، ساعت 15، ورزشگاه امام علی کرمان
* پرسپولیس - صنعت نفت آبادان، ساعت 17:30، ورزشگاه آزادی
چهارشنبه - 06/10/91
* سایپا البرز - تراکتورسازی تبریز، ساعت 15، ورزشگاه انقلاب کرج
* آلومینیوم هرمزگان - استقلال، ساعت 17:30، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

 

پیروزی استقلال برابر آلومینیوم بدون مجیدی و نکونام/ صدر دوباره آبی شد

هفته هجدهم رقابتهای فوتبال جام برتر باشگاه‌های کشور با برتری تیم استقلال برابر آلومینیوم در هرمزگان و صدرنشینی آبی‌پوشان در غیاب نکونام به پایان رسید. این در حالی بود که فرهاد مجیدی هم هنوز مجوز به میدان رفتن برای آبی‌پوشان را دریافت نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین دیدار از هفته هجدهم رقابتهای فوتبال جام برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و استقلال در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به میدان رفتند که تیم استقلال با پیروزی 2 بر صفر در این مسابقه موفق شد به صدرجدول رده‌بندی این رقابتها باز گردند.

در این مسابقه که قضاوت آن برعهده علیرضا فغانی بود، سیدایمان موسوی (15) و فرزاد حاتمی (86) برای تیم استقلال گل زدند. ضمن اینکه محمود تیغ‌نورد کاپیتان تیم آلومینیوم در دقیقه 52 به خاطر انجام حرکت غیر اخلاقی با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

امیر قلعه‌نویی در این بازی از جواد نکونام بازیکن شماره 6 خود استفاده نکرد. همچنین دو گل‌آبی‌پوشان توسط مهاجمان جدیدی به ثمر رسید که در نیم فصل به جمع نفرات این تیم اضافه شده‌اند. فرهاد مجیدی هم هنوز مجوز بازی کردن برای استقلال را کسب نکرده است. استقلال با این پیروزی دوباره به صدر جدول جام برتر صعود کرد.

جدول رده‌بندی جام برتر:
1- استقلال با 34 امتیاز
2- سپاهان با 31 امتیاز
3- فولاد خوزستان با 30 امتیاز - تفاضل گل 10+
4- ملوان بندرانزلی با 30 امتیاز - تفاضل گل 3+
--------------------------------
13 - پرسپولیس با 22 امتیاز
--------------------------------
15- آلومینیوم هرمزگان 17 امتیاز
16- ذوب‌آهن اصفهان 16 امتیاز
17- نفت آبادان 12 امتیاز
18- گهر دورود 10 امتیاز
 

 

 

حاشیه آلومینیوم - استقلال؛ درگیری شدید ماموران انتظامی با شاهرخ بیانی

خبرگزاری مهر: تعدادی از ماموران نیروی انتظامی پس از دیدار آلومینیوم و استقلال با شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال به شدت درگیر شدند.
به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم هرمزگان و استقلال تهران در حالی به پایان رسید که با حاشیه های بسیاری همراه بود.

پس از پایان این مسابقه در حالی که شاهرخ بیانی به همراه معاون  باشگاه استقلال قصد ورود به رختکن تیم استقلال را داشت ماموران نیروی انتظامی از ورود آنها جلوگیری کرده و با شاهرخ بیانی به شدت درگیر شده و او را به بیرون رختکن پرتاب کردند.

همچنین خبرنگارانی که قصد ورود به سالن کنفرانس مطبوعاتی را داشتند را نیز با وجود در اختیار داشتن کارت شناسایی با ممانعت ماموران نیروی انتظامی مواجه شده و ماموران با آنها نیز درگیر شدند که تمامی این درگیری ها با حضور سردار محمدی یگانه فرمانده انتظامی هرمزگان پایان یافت و با دستور وی خبرنگاران و شاهرخ بیانی توانستند وارد مکان مورد نظر شوند.

از جمله نکات جالب توجه این دیدار نیز عدم تمهیدات لازم برای خبرنگاران جهت پوشش خبری مناسب بود به گونه ای که به علت حضور بسیار زیاد هواداران خبرنگاران قادر به دیدن مسابقه از جایگاه مخصوص خود نبودند و هیچ اقدامی نیز برای رفع این مشکل از سوی مسئولان مربوط صورت نگرفت.

همچنین هیچگونه امکانات مناسبی جهت ارسال خبر در اختیار خبرنگاران قرار داده نشد.

دیدار آلومینیوم و استقلال در حالی برگزار شد که حدود 25 هزار تماشاگر در ورزشگاه 20 هزار نفری خلیج فارس بندرعباس حضور یافتند و با این وجود تا دقایقی پیش از مسابقه به تماشاگران اجازه ورود به ورزشگاه داده می شد.

به گزارش مهر تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در هفته هجدهم رقابت های جام برتر فوتبال  با نتیجه دو بر صفر مقابل استقلال تهران شکست خورد.
 
 


مجتبی تقوی: دیدار سایپا و تراکتور یکی از زیباترین بازی‌های جام بود/ داور پنالتی ما را نگرفت

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز دیدار تیمش با تراکتورسازی را یکی از زیباترین بازی‌های جام برتر دانست.
به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی تقوی سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز پس تساوی تیمش برابر تراکتورسازی در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت یکی از زیباترین بازی‌های جام برتر را شاهد بودیم در این دیدار هر دو تیم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و هوادارانی که در این هوای سردبه ورزشگاه آمده بودند شاهد یک بازی گرم بودند.

 وی ادامه داد: در این دیدار تیم ما دو بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت مجید غلامنژاد و میلاد غریبی دو بازیکن خوب ما هستند که اگر در این دیدار حاضر بودند تیم ما می توانست نتیجه بهتری کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد داوری این بازی یادآور شد: به نظرم داور یک پنالتی را برای ما نگرفت، من مطمئن هستم که روی سعید دقیقی خطا شد و اگر داور پنالتی را برای ما می‌گرفت، نتیجه این دیدار به نفع سایپا تغییر می‌کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه