جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش یک چهارم نهایی جام حذفی؛ استقلال با پیروزی بر ابومسلم به نیمه نهایی رسید/ آبی‌ها حریف سپاهان

ورزش

یک چهارم نهایی جام حذفی؛ استقلال با پیروزی بر ابومسلم به نیمه نهایی رسید/ آبی‌ها حریف سپاهان

تیم‌ فوتبال استقلال تهران با برتری پرگل برابر ابومسلم مشهد در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت های جام حذفی به جمع چهار تیم برتر راه یافت و باید برای رسیدن به فینال جام بیست و ششم به مصاف تیم سپاهان اصفهان برود.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | Nike Dunk Low Pro SB 304292 - 102 White Black Trail End Brown Sneakers – Ietp - nike sb mogan mid 2 white laces for sale in ohio

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از مرحله یک‌چهارم نهایی بیست و ششمین دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه بین تیم‌های فوتبال استقلال و ابومسلم برگزار شد که استقلال با 5 گل ابومسلم را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی این رقابتهای صعود کند.

در این بازی که با قضاوت البرز حاجی‌پور در ورزشگاه آزادی برگزار شد، جی‌لوئید ساموئل (25)،  فرزاد حاتمی (47 و 65)، جواد نکونام (63 - پنالتی) و پژمان منتظری (76) گل‌های استقلال را به ثمر رساندند. امیرحسین صادقی از تیم استقلال و علی حق‌دوست، فرزاد حمیدی و میثم رضاپور از تیم ابومسلم هم بازیکنان اخطاری این بازی بودند.

استقلال که در دو نیمه مسابقه تیم برتر میدان بود، از این برتری به خوبی برای رسیدن به پیروزی استفاده کرد، هرچند تیم ابومسلم هم موقعیت‌های خوبی را از دست داد. البته بهترین صحنه مسابقه به ضربه پنالتی جواد نکونام باز می‌گشت که با حرکت "چیپ" دروازه ابومسلم را به زیبایی باز کرد.

با این پیروزی استقلال به عنوان سومین تیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابتها را بدست آورد و حریف تیم سپاهان اصفهان در این مرحله از مسابقات شد. میزبان این بازی با قرعه‌کشی مشخص خواهد شد.

در آخرین مسابقه از مرحله یک‌چهارم نهایی بیست و ششمین دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان به مصاف همدیگر می‌روند که زمان و مکان برگزاری این بازی هنوز مشخص نشده است.
 

 


امیر قلعه‌نویی: امیدوارم روند استقلال ادامه داشته باشد/ باید به هوش جباری تبریک گفت

سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند روند موفقیت آمیزش را در دیدارهای آینده هم حفظ کند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی که پس از پیروزی 5 بر صفر عصر امروز چهارشنبه تیمش برابر ابومسلم در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: استقلال در این دیدار بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشت و موفق شد به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند که باید از بازیکنان به خاطر این بازی خوب تشکر کرد.

وی ادامه داد: ما برابر تیمی به پیروزی رسیدیم که در 20 دقیقه ابتدایی تیم ما را تحت فشار قرار داد و چهار ضربه کرنر زد. اما با تغییراتی که در روند بازی ایجاد کردیم توانستیم دروازه این تیم سختکوش و جوان را باز کنیم و به یک پیروزی خوب دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره مجدد به مشکلاتی که گریبان این تیم و بازیکنانش را گرفته گفت: باید از بازیکنانم تشکر کنم که در این موقعیت خاص و با این همه مشکلات تنها به عشق مردم داخل زمین می روند و این نمایش خوب را ارائه می کنند. امیدوارم این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد و بتوانیم به موفقیت هایمان ادامه دهیم.

امیر قلعه نویی در بخشی از صحبت هایش به نقش مجتبی جباری در ترکیب استقلال و خصوصا گل دوم این تیم برابر ابومسلم اشاره کرد و گفت: باید به هوش مجتبی تبریک بگویم. او در صحنه گل دوم استقلال بسیار به موقع و باهوش عمل کرد و با پاسی که داد باعث شد ما در شروع نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کنیم.

قلعه نویی در مورد دلیل تعویض خسرو حیدری گفت: این بازیکن در دیدار قبلی کمی از ناحیه دنده مشکل داشت و تصمیم گرفتیم در این بازی تعویض شود تا آسیب دیدگی اش بیشتر نشود. امیدوارم خسرو و همچنین محمدرضایی مشکلی نداشته باشند و بتوانند در دیدارهای آینده هم در خدمت استقلال باشند.
 

 

 

تیم فوتبال داماش گیلان با پیروزی بر فجر به نیمه نهایی صعود کرد

تیم فوتبال داماش گیلان با پیروزی برابر فجرسپاسی در ضربات پنالتی به مرحله نیمه نهایی بیست و ششمین دوره رقابت های جام حذفی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال فجرسپاسی شیراز و داماش گیلان از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل همراه شد و در وقت های اضافه هم دو تیم نتوانستند به گل برسند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی تیم داماش گیلان بهتر عمل کرد و با پیروزی 4 بر 3 برابر حریف شیرازی خود به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. این تیم باید در این مرحله به مصاف برنده دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن برود.

در این بازی که با قضاوت یدالله جهانبازی در ورزشگاه دستغیب شیراز برگزار شد، علیرضا جلیلی از تیم فجرسپاسی و ابوالفضل حاجی‌زاده، مرتضی ابراهیمی و علیرضا نظیف‌کار از تیم داماش گیلان از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.
 

 


نوری بیان کرد: سه عامل باعث تحول پرسپولیس است/ چمن ورزشگاه قم کار را سخت می‌کند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم برای قهرمانی در جام حذفی انگیزه زیادی دارد، گفت: سه عامل باعث شده است تا پرسپولیس بعد از حضور گل‌محمدی متحول شود و خوب نتیجه بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوری در پایان تمرین امروز چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره پیروزی پر گل مقابل نفت تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: واقعا برای قهرمانی در جام حذفی انگیزه زیادی داریم و به اسم حریفان توجهی نمی‌کنیم. امیدوارم این روند تا رسیدن به هدفمان یعنی قهرمانی ادامه داشته باشد.

وی دلایل تحول پرسپولیس در نیم فصل دوم را به سه عامل مرتبط دانست و افزود: شناخت خوب کادر فنی از تیم، استفاده از بازیکنان در پست خودشان و همچنین مسائل روحی و روانی باعث شده است تا شرایط پرسپولیس بهبود یابد. ما تصمیم گرفته بودیم نیم فصل دوم را طوفانی شروع کنیم و به همین خاطر اتفاقات نیم فصل اول را فراموش کرده‌ایم.

هافبک پرسپولیس با اشاره به دیدار بعدی این تیم در لیگ برتر مقابل صبای قم یادآور شد: صبا تیم جوان و دونده‌ای است ولی به نظرم تنها مشکل این مسابقه، زمین چمن است که احتمالا شرایط مساعدی ندارد.

نوری در پایان گفت: تیم ما روی زمین خوب بازی می‌کند ولی چمن ورزشگاه یادگار امام کار ما را سخت می‌کند. با این حال از الان دنبال توجیه نیستیم و به سه امتیاز این بازی فکر می‌کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس روز عصر سه‌شنبه هفته جاری موفق شد در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نفت تهران را با نتیجه 4 بر یک شکست بدهد و به جمع هشت تیم برتر این مسابقات صعود کند.

 

 


کاسیمارو در نشست خبری: شکست مقابل سپاهان باعث برکناری من نمی‌شود/ با ترکیب متفاوت به میدان می‌رویم

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در مورد نتایج اخیر تیمش در بازی‌های لیگ گفت: فکر نمی‌کنم که شکست مقابل سپاهان باعث برکناری من شود زیرا این بازی حذفی است و تاثیری بر عملکرد من ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آلفرد کاسیمارو شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی در مورد شرایط بازی اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم و امیدوارم در مسابقه فردا با اینکه لباس آبی می‌پوشیم و با پیراهن برزیل مقابل سپاهان قرار می‌گیریم، بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: بعد از شروع نیم فصل دوم ما بازی‌های سختی داشتیم و هر چهار روز یک بار یک مسابقه برگزار کردیم ترس من از نیاز بازیکنان به استراحت و ریکاوری است اما همچنان امیدوارم که فردا یک بازی جوانمردانه و با نتیجه خوب رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان داشت: چهار روز بعد از این بازی با نفت تهران بازی داریم اما این تیم امروز بازی داشته و یک روز بیشتر از ما استراحت کرده است؛ به هر حال بازی فردا برای آن دسته از بازیکنان ماست که کمتر در ترکیب اصلی به میدان رفته‌اند.

وی ادامه داد: می‌دانیم که مقابل قهرمانی مانند سپاهان و بازیکنان خوب این تیم قرار می‌گیریم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که تفاوت سپاهان و صنعت نفت را به حداقل برسانیم؛ جام حذفی مشابه لیگ نیست و ممکن است به 120 دقیقه بکشد و این بر بازیکنان ما تاثیرگذار خواهد بود اما امیدوارم بازیکنانی که کمتر در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند، انگیزه کافی برای پیروزی مقابل سپاهان داشته باشند.

کاسیمارو بیان داشت: تمام بازیکنان من آماده هستند و با ترکیبی متفاوت همراه با بازیکنانی که در ترکیب اصلی به میدان نرفته‌اند،وارد زمین می‌شویم تا مقابل سپاهان به خوبی ظاهر شویم.

وی در مورد نتایج بد نفت در لیگ و اینکه در صورت شکست مقابل سپاهان آیا از سمتش برکنار می‌شود، اضافه کرد: جام حذفی با لیگ جداست و تمام فکر ما بر بازی فرداست و فکر نمی‌کنم باختن در جام حذفی مقابل سپاهان چه با یک گل و چه با چند گل، تاثیری بر عملکرد من در این باشگاه داشته باشد و مسئولان باشگاه نسبت به برکناری من اقدام کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه