جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش هفته نوزدهم جام برتر فوتبال - تثبیت صدرنشینی استقلال، صعود پرسپولیس

ورزش

هفته نوزدهم جام برتر فوتبال - تثبیت صدرنشینی استقلال، صعود پرسپولیس

هفته‌ نوزدهم جام برتر فوتبال ايران با شگفتي آغاز شد. در پایان این هفته از رقابت ها تیم استقلال تهران با برتری برابر سایپا توانست جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی تثبیت کند. سپاهان نیز با شکستی که متحمل شد از کورس قهرمانی فاصله گرفت ، در اولين بازي ديروز پرسپولیس با نتیجه‌ دو بر صفر در خانه فجر سپاسي به پيروزي رسيد و به اين ترتيب يحيي گل محمدي اولين برد در ليگ برتر را در مقام سرمربي دشت كرد.

shock drop air force 1 full uv reactive | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Direct Drops , IetpShops , nike air zoom strong black rose gold

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر سایپا در آخرین دیدار از هفته نوزدهم رقابتهای فوتبال جام برتر باشگاه‌های کشور ضمن افزایش اختلاف امتیازی‌اش با سایر تعقیب کنندگان، جایگاهش در صدر جدول این مسابقات را تحکیم بخشید.


 به گزارش «تابناک»، آخرین دیدار از هفته نوزدهم رقابتهای فوتبال جام برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17:30 دقیقه امروز دوشنبه بین تیم‌های استقلال تهران و سایپا البرز در ورزشگاه برگزار شد. در این بازی که قضاوت آن برعهده احمد صالحی بود، تیم فوتبال استقلال با تک گل فرزاد حاتمی که در دقیقه 54 به ثمر رسید برابر سایپا به پیروزی دست یافت تا با 37 امتیاز جایگاهش در صدرجدول جام برتر را تحکیم بخشد. فرزاد حاتمی و جی‌لوید ساموئل از استقلال و حامد شیری از سایپا هم بازیکنان اخطاری این بازی بودند.


نیمه اول این دیدار با حملات استقلال شروع شد اما این حملات فایده ای نداشتند و شاگردان امیر قلعه نویی نتوانستند به گل دست پیدا کنند. سایپایی ها هم فشار چندانی روی دروازه استقلال نیاوردند و بازی در نیمه اول ملال آور سپری شد.
استقلال در نیمه دوم چهره بهتری را از خود به نمایش گذاشت. تعویض خوب قلعه نویی و آوردن علی حمودی به زمین که زمینه ساز گل برتری استقلال شد تاثیر خوبی بر بازی گذاشت و یخ بازی را آب کرد و در نهایت در ۵۴ دقیقه بود که فرزاد حاتمی روی سانتر حمودی توانست دروازه سایپا را باز کند.


بعد از گل استقلال، سایپایی ها حملاتی روی دروازه استقلال تدارک دیدند که این حملات بی فایده بود و استقلالی ها با دفاع خوب خود تواتنستند حملات سایپایی ها را خنثی کنند.


این سومین دیدار تیم‌های استقلال و سایپا در فصل جاری مسابقات فوتبال ایران بود. ابتدا در هفته دوم جام برتر تیم سایپا با نتیجه 2 بر یک استقلال را شکست داد اما در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی تیم استقلال با 4 گل سایپا را در هم شکست.


تیم سایپا هم که نتوانست در این بازی انتقام شکست سنگین در جام حذفی را از استقلال بگیرد، با از دست دادن 3 امتیاز این مسابقه با 27 امتیاز به رده هشتمم سقوط کرد. استقلال هم فاصله امتیازی خود را با دیگر تعقیب کنندگانش به 4 امتیاز رساند.


آلومینیوم و تراکتورسازی پیروز شدند


 در ادامه مسابقات هفته نوزدهم جام برتر فوتبال عصر امروز از ساعت 15 با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد.


داماش گیلان یک - آلومینیوم هرمزگان 2


گل‌ها: مهدی محمدزاده 7 و رسول پیرزاده 59 برای آلومینیوم، کبه 12 برای داماش


داماش برای اولین بار در این فصل شکست در خانه را تجربه کرد.


نفت تهران صفر - مس کرمان صفر


تراکتورسازی تبریز یک - پیکان صفر


گل‌: فلاویو لوپز 8


اخراج: کیوان وحدانی 86


تراکتورسازی با این پیروزی 32 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد. پیکان نیز نهمین شکست خود در این فصل را تجربه کرد و 20 امتیازی باقی ماند.


آلومینیوم نیز چهارمین برد خود را در این فصل به دست آورد و با 20 امتیاز به رده چهاردهم صعود کرد.


شاگردان دایی حریف تیم مایلی‌کهن نشدند


 دیدار تیم‌های گهر دورود و راه‌آهن از هفته نوزدهم جام برتر از ساعت 14:15 در ورزشگاه تختی دورود آغاز شد که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود میزبان پایان رسید.


هر دو گل این دیدار در نیمه نخست به ثمر رسید. ابتدا مجید باجلان در دقیقه 12 برای گهر دورود گلزنی کرد، اما میرهانی هاشمی در دقیقه 30 گل مساوی راه‌آهن را وارد دروازه حریف کرد. امین ترکاشوند در دقیقه 45+3 گل برتری گهر را به ثمر رساند تا گهری‌ها بعد از 14 هفته به دومین پیروزی فصل خود برسند.


پیش از این گهر در هفته پنجم با نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن را شکست داده بود.


شاگردان مایلی‌کهن با این پیروزی 13 امتیازی شدند و با یک پله صعود بالاتر از صنعت نفت‌آبادان در رده هفدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.


تساوی نفت و ملوان در آبادان
شکست خانگی سپاهان مقابل فولاد


 در ادامه هفته نوزدهم جام برتر فوتبال از ساعت 15 امروز (یکشنبه) دو بازی همزمان در شهرهای آبادان و اصفهان برگزار شد.


در اصفهان تیم فوتبال سپاهان پذیرای فولاد خوزستان بود و در نهایت با یک گل مغلوب این تیم شد. این دو تیم در جام حذفی هم برابر هم قرار گرفته بودند که در آن بازی سپاهان دو بر یک فولاد را شکست داد.


فولاد با این پیروزی ارزشمند 33 امتیازی شد و جای سپاهان را در رتبه دوم جدول گرفت. سپاهان هم با 31 امتیاز به رده سوم سقوط کرد.


در دیگر بازی همزمان نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف ملوان رفت که دیدار دو تیم در پایان یک بر یک مساوی تمام شد. جلال رافخایی (6) برای ملوان و مهدی دغاغله (58) برای نفت گلزنی کردند.


نفت آبادان با این تساوی 13 امتیازی شد و بار دیگر جای گهر را در رتبه هفدهم گرفت. ملوان هم با 31 امتیاز در رتبه چهارم باقی ماند.


هفته‌ نوزدهم جام برتر فوتبال ايران با شگفتي آغاز شد. در اولين بازي ديروز پرسپولیس با نتیجه‌ دو بر صفر در خانه فجر سپاسي به پيروزي رسيد و به اين ترتيب يحيي گل محمدي اولين برد در ليگ برتر را در مقام سرمربي دشت كرد. پرسپوليس در همان لحظات ابتدایی بازی و در ثانیه 11 با شوت از راه دور غلامرضا رضايي پيش افتاد.


در ادامه بازی پرسپولیس باز هم روي فرار کریم انصاری فرد در دقیقه ‌26 به گل رسيد و اين بار برخلاف هفته گذشته توانست از برتري دو گله اش تا پايان بازي محافظت كند. پرسپولیس با این برد 25 امتیازی شد و به رده دهم جدول صعود کرد. پيروزي 2 بر يك خانگي گهر دورود مقابل راه آهن و شكست خانگي يك بر صفر سپاهان مقابل فولاد خوزستان از ديگر نتايج غير منتظره بازي هاي ديروز بود.


تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل فجرسپاسی به رده دهم جدول رسید


  تیم پرسپولیس از ساعت 14 در ورزشگاه حافظیه شیراز و در حضور 10 هزار و 500 تماشاگر ( بنا به اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف فجرسپاسی رفت که با نتیجه 2 بر صفر پیروزی رسید.


غلامرضا رضایی در ثانیه 12 و کریم انصاری‌فرد در دقیقه 26 برای پرسپولیس گلزنی کردند. فجرسپاسی در نیمه دوم حملاتی انجام داد اما این تیم که بازیکنانی زیادی را در نیم فصل دوم از دست داده زور گلزنی نداشت.


 غلامرضا رضایی سریع‌ترین گل جام دوازدهم را در این مسابقه به ثمر رساند. محسن قهرمانی داور مسابقه بود.


فجرسپاسی 24 امتیاز باقی ماند و پرسپولیس 25 امتیازی شد و توانست به رده دهم برسد.


ترکیب فجرسپاسی:


وحید شیخ‌ویسی، امید خلیلی، سعید قزلکچی، محمد آفند( از دقیقه 35 محمد انصاری)، علیرضا جلیلی، حسین کاظمی( از دقیقه 66 سید حسین کریمی)، هادی ایمانی، امین جوکار، جابر انصاری، مسلم فیروز آبادی( از دقیقه 83 امین شجاعیان) و سیدمحمدرضا حسینی


سرمربی: محمود یاوری


ترکیب پرسپولیس:


نیلسون،سید جلال حسینی،رضا نورمحمدی،حسین ماهینی،رضا حقیقی، مارکو پروویچ( از دقیقه 81 عادل کلاه کج)، امیرحسین فشنگچی، علی کریمی( از دقیقه 78 مهدی مهدوی‌کیا)،غلامرضا رضایی، محمد نوری و کریم انصاری فرد( از دقیقه 87 هادی نوروزی)

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه