یکشنبه, 16ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش با برتری مقابل ژاپن در دیدار پایانی؛ تیم فوتبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد

ورزش

با برتری مقابل ژاپن در دیدار پایانی؛ تیم فوتبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد

فینال این بازیها بین ایران و ژاپن برگزار شد، در وقت های قانونی و اضافه به تساوی 6 بر 6 انجامید تا ضربات پنالتی تکلیف تیم قهرمان را مشخص کند، ملی پوشان ایران در ضربات پنالتی به برتری 5 بر 4 دست یافتند تا بر سکوی نخست آسیا تکیه بزنند. جالب این که تیم فوتبال ساحلی ایران چندی پیش در بازی های ساحلی آسیا در چین نیز قهرمان شده بود.

Oakley MOD5 MIPS SNOW HELMET – ADULT - SneakersbeShops | cute adidas girl sketch easy whole body - Upstart Balance 550 "UNC"/"Baby Blue" - BB550HL1 - LacollesurloupShops

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای نخستین بار و با غلبه بر تیم قدرتمند ژاپن قهرمان آسیا شد و سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کرد.
تیم فوتبال ساحلی ایران شنبه شب با برتری مقابل ژاپن در ضربات پنالتی به مقام نخست رقابت های قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش «تابناک»، ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران که با برتری مقابل امارات در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، ضمن راهیابی به دیدار پایانی جواز حضور در جام جهانی 2013 را کسب کرده بودند، امشب برای کسب عنوان قهرمانی آسیا به مصاف ژاپن رفتند.

این دیدار در وقت های قانونی و اضافه به تساوی 6 بر 6 انجامید تا ضربات پنالتی تکلیف تیم قهرمان را مشخص کند.

ملی پوشان ایران در ضربات پنالتی به برتری 5 بر 4 دست یافتند تا بر سکوی نخست آسیا تکیه بزنند.

تیم فوتبال ساحلی ایران چندی پیش در بازی های ساحلی آسیا در چین نیز قهرمان شده بود.

گفتنی است، رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی، شهریورماه سال آینده در تاهیتی برگزار می شود.
 رکورد پرگل‌ترین بازی تاریخ فوتبال ساحلی به نام ایران
 
 سایت فیفا در گزارش خود از پیروزی پرگل تیم فوتبال ساحلی ایران مقابل فیلیپین در مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی نوشت: پیروزی قاطع 20 بر صفر ایران برابر فیلیپین، پرگل‌ترین پیروزی تاریخ فوتبال ساحلی در آسیا بود.
 
در ادامه این مطلب آمده است: پیش از این ژاپن با زدن 16 گل برابر فیلیپین در سال 2006 رکورد پرگل‌ترین بازی در آسیا را در اختیار داشت اما ایرانی‌ها در دیدار برابر فیلیپین با زدن 20 گل رکورد جدیدی را از خود به جای گذاشتند.
 
در بخش پایانی این گزارش می‌خوانید: در بازی‌ که در دوحه قطر برگزار شد، ایران قاطعانه توانست پیروزی پرگلی برابر فیلیپین به‌دست آورد. گل‌های ایران را در این دیدار محمد احمدزاده و محمدعلی مختاری (هر کدام 4 گل) و فرید بلوک‌باشی، مسلم مسگر و علی نادری هرکدام (سه گل) به ثمر رساندند.
 
دیگر آمارهای سایت فیفا به شرح زیر است:

* گل مایکل اوون به سوآنسی که صد و پنجاهمین گل دوران بازیگری او بود
* صدمین گل ادیسون کاوانی در سری A
* کم‌گل بودن جام ملت‌های آفریقا در آفریقای‌جنوبی
* 4 گل آلساندرو دل‌پیرو در یک مسابقه

ملی‌پوشان ساحلی ایران با این قهرمانی مجوز حضور در جام جهانی این رشته را کسب کردند. سطح مسابقات اخیر بسیار بالاتر از رقابت‌های گذشته بود اما با این حال آنطور که باید در رسانه‌ها بازتاب نداشت و کماکان حجم وسیعی از اخبار ورزشی به داربی کم رمق و کسالت بار تهران اختصاص دارد! با این اوصاف به نظر می‌رسد اینکه گفته می‌شود فوتبال ایران هیچ افتخاری کسب نکرده تا بشود به آن بالید بیشتر به یک شعار تو خالی شبیه است. فوتبال ساحلی ایران به عنوان یک نمونه، قهرمان آسیا شد

گفتنی است،  تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در اولین بازی با 20 گل فیلیپین را شکست داد ، سپس ایران با 10 گل عراق را در هم کوبید ودر یک چهارم نهایی مقابل چین هم پیروز شد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه