یکشنبه, 16ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش هفته بیست و ششم جام خلیج‌فارس - غرش پرسپولیس، برتری تراکتور و استقلال

ورزش

هفته بیست و ششم جام خلیج‌فارس - غرش پرسپولیس، برتری تراکتور و استقلال

از هفته 26 دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در شرایطی با پیروزی شاگردان گل محمدی به پایان رسید که بیش از هر تیمی دیگری استقلالی ها از این پیروزی نفع بردند. تیم فوتبال راه آهن با پیروزی برابر داماش، ضمن پایان دادن به نوار ناکامی‌های خود در جام خلیج‌فارس در جدول رده بندی چهار پله صعود کرد و تراکتورسازی تبریز با پیروزی برابر گهر دورود به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | Asics Gel-Lyte XXX Shoe Palace Japan - 1201A209-400

تیم فوتبال پرسپولیس به لطف گل دیرهنگام نوروزی سپاهان را در خانه شکست داد.


به گزارش «تابناک»، هادی نوروزی در دقیقه 92 گل پرسپولیس را به ثمر رساند. با این گل رکورد 554 دقیقه ای شهاب گردان در سپاهان که دروازه‌اش باز نشده بود شکسته شد.


در ادامه هفته بیست و ششم جام خلیج‌فارس تیم پرسپولیس برابر سپاهان صف‌آرایی کرد. از ابتدای این دیدار تیم پرسپولیس بازی به مراتب بهتری را نسبت به مهمانش ارائه داد با این حال تیم سپاهان هم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت. نیمه‌ی نخست این بازی گلی در بر نداشت.

درآغاز نیمه دوم درگیری سوکای با نیلسون برای تصاحب توپ چنددقیقه ای بازی را متوقف کرد که داور کشمکش بین بازیکنان را با دادن یک کارت زرد به سوکای پایان داد. در ادامه بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند یک پنالتی باید برای آنها گرفته می‌شد که داور چنین نظری نداشت.


تک گل این دیدار را در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده هادی نوروزی به ثمر رساند. مهاجم سرخ‌پوشان با استفاده از غفلت مدافعان زرد پوش در محوطه شش قدم دروازه شهاب گردان را فرو ریخت تا خاطره قهرمانی این تیم با گل دیر هنگام سپهر حیدری در سال 87 در خاطر هواداران زنده شود.


در این دیدار سوشاک از سپاهان با دریافت دو کارت زرد در دقیقه 66 از زمین بازی اخراج شد تا سپاهان نزدیک به یک سوم زمان بازی را 10 نفره دنبال کند.


ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، رضا حقیقی، مارکو پروویچ، میثم نقی‌زاده، ولاتکو دانوسکی( از دقیقه 75 کریم انصاری‌‌فرد)، محمد قاضی و هادی نوروزی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

*ترکیب سپاهان:

شهاب گردان، میلان سوشاک، فرشید طالبی، احسان حاج‌صفی، اروین بولوکو، امید ابراهیمی، محرم نوید کیا، امین جهان عالمیان، حسین پاپی، جواهیر سوکای ( از دقیقه 76 محسن ایران‌نژاد)و محمدرضا خلعتبری

سرمربی: زلاتکو کرانچار

 

گهر یک گام به سقوط نزدیک‌تر شد

تراکتورسازی با برتری 2 بر یک برابر گهر دورود فاصله‌ی سه امتیازی‌اش را با استقلال در صدر جدول حفظ کرد.

 در ادامه رقابت های هفته بیست و ششم جام خلیج‌فارس ایران تیم گهر در دورود میزبان تراکتورسازی تبریز بود که در پایان نود دقیقه تلاش، این تیم تراکتور بود که با گلهای جواد کاظمیان و مهدی سید صالحی در دقایق 56 و 63 توانست میزبانش را شکست دهد. در دقیقه‌ی پایانی بازی گهری‌ها یکی از گل‌های خورده را توسط نایینی جبران کردند تا بازی با نتیجه‌ی 2 بر یک به سود تیم میهمان تمام شود.


پیرزوی راه‌آهن مقابل داماش

 تیم فوتبال راه‌آهن با پیروزی مقابل راه‌آهن بعد از ۲ هفته ناکامی تا رده هشتم جدول بالا آمد.

  در چارچوب هفته بیست و ششم جام خلیج‌فارس فوتبال ایران تیم‌های راه‌آهن و داماش گیلان از ساعت 16 در ورزشگاه اکباتان به مصاف یکدیگر رفتند.

راه‌آهن بعد از 2 هفته ناکامی مقابل داماش گیلان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا به شرایط خود در جدول بهبود ببخشد.

تک گل راه‌آهن را در این دیدار فرزاد آشوبی در دقیقه 59 به ثمر رساند.


گفتنی ست در آغاز هفته بيست و ششم ليگ برتر استقلال صدرنشين كه در شيراز به مصاف فجرسپاسي رفته بود توانست اين تيم را با نتيجه غيرقابل پيش‌بيني 5 بر صفر شكست دهد و با سه امتياز سرنوشت ساز شيراز را ترك كند. دقايق ابتدايي با نمايش كسل‌كننده دو تيم همراه بود اما استقلال آرام آرام بر بازي مسلط شد و در دقيقه 24 اولين خطر را روي دروازه ميزبان ايجاد كرد. ضربه سر پژمان منتظري را مدافع فجرسپاسي از روي خط دروازه برگرداند تا دروازه‌ها همچنان بسته بماند. دقايقي بعد محمد نظري، بازيكن فجرسپاسي در يك موقعيت تك‌به‌تك، توپ را از چند قدمي دروازه استقلال به بيرون زد. سرانجام در دقيقه 40 برتري استقلال رقم خورد.

 پس از آنكه سياوش اكبرپور توسط صالح خليل آزاد، دروازه‌بان فجر سپاسي در محوطه جريمه سرنگون شد، داور مسابقه يك ضربه پنالتي را به نفع استقلال اعلام كرد. جواد نكونام اين ضربه را به گل اول بازي تبديل كرد تا نيمه اول با برتري يك بر صفر آبي‌ها به پايان برسد. فرزاد حاتمي در دقيقه 49 گل دوم را هم به ثمر رساند. او پاس جي لويد ساموئل كه بين دو نيمه به جاي عباس محمد رضايي وارد بازي شد بود را با يك چرخش زيبا به گل دوم بازي تبديل كرد تا مقدمات برد پرگل استقلال در شيراز فراهم شود. در ادامه حملات بي‌محاباي استقلال، سياوش اكبرپور در دقيقه 64 پاس مجتبي جباري را به گل سوم اين تيم تبديل كرد. در دقيقه 71 مسابقه، مجتبي جباري يك بار ديگر با يك پاس دقيق فرزاد حاتمي را در موقعيت گلزني قرار داد تا اين بازيكن با يك بغل پاي هوشمندانه گل چهارم تيمش را هم وارد دروازه حريف كند. آرش برهاني در دقيقه 91 گل پنجم را به‌ثمر رساند تا استقلال با اين برد پرگل به‌لحاظ تفاضل گل هم از تيم‌هاي تراكتورسازي و سپاهان پيشي بگيرد.

 در ديگر بازي مهم روز گذشته فولاد خوزستان، يكي ديگر از مدعيان قهرماني در خانه ملوان به تساوي 2 بر 2 رضايت داد تا فاصله‌اش با استقلال صدرنشين به شش امتياز برسد.

 در ادامه بازي‌هاي هفته بيست‌و ششم روز گذشته سه بازي ديگر هم انجام شد كه طي آنها پيكان به مصاف سايپا رفت، نفت آبادان با آلومينيوم هرمزگان رودررو شد و ذوب ََآهن و مس در اصفهان يكديگر را ملاقات كردند.

 

 

 

 

دیدار پرسپولیس با ستارگان آث‌میلان

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: طبق سیاست‌های محمد رویانیان حضور ستارگان میلان در سال 92 در ایران قطعی شد.
 
امیر مشیری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص بررسی پرونده پیشنهاد میلانی‌ها برای حضور در ایران با ستاره‌های معروف خود اظهار داشت: خوشبختانه طبق سیاست‌های محمد رویانیان که در آن توجه به تیم‌های پایه و برقراری ارتباط با بهترین‌های دنیا حرف اول را می‌زند رایزنی‌های خوبی پس از سفر به ایتالیا با مسئولان تیم ستارگان میلان داشتیم.


وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده و جلسات مکرر حضور ستارگان میلان در ایران در سال 1392 قطعی شد.انشالله بازیکنانی بزرگی مانند مالدینی، پاپن، آلبرتینی، کافو، گولیت، دونادونی و خیلی دیگر از بزرگان میلان را در ایران خواهیم دید تا با تیم فوتبال پرسپولیس بازی کنند.


وی ادامه داد: اینکه سال 92 را انتخاب کردیم به دلیل این است که تیم ستارگان میلان جدیدا به اندونزی رفته و پس از استراحتی انشالله سفر بعدی‌اش به ایران خواهد بود.اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این دیدار دوستانه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. برنامه‌‌های ویژه‌ای را طبق دستور مدیرعامل داریم که برگزار خواهیم کرد. به نظرم پس از حدود 30 سال است که این اتفاق بزرگ پس از حضور باره‌سی در ایران قرار است بیفتد.


این در شرایطی است که به احتمال فراوان در این دیدار قرار است شرایط برای خداحافظی برخی از بازیکنان پرسپولیس و تقدیر از برخی از بازیکنان سابق این تیم انجام شود.

 

 

 

 

رئال مادرید . رایو را برد

– رئال مادرید رایو وایکانو را با ده نفر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست داد.

سایت گل. رئال مادرید با نمایش عالی کاکا و مسعود اوزیل بازی را بسیار درخشان آغاز کرد و در همان دقیقه 3 به گل رسید. کاکا توپ را به اوزیل سپرد و پاس او را آلوارو موراتا به اولین گل فصل خود تبدیل کرد.

مردان مورینیو در دقیقه 13 گل دوم را زدند. راموس که ضربه‌ای ایستگاهی برای تیمش گرفته بود روی ضربه‌ای که اوزیل ارسال کرد با ضربه سری زیبا گل دوم را زد.

راموس در دقیقه 17 با خطا روی بازیکن حریف کارت زرد گرفت و تنها لحظاتی بعد بود که با خطای هندی بی‌مورد با کارت زرد دوم اخراج شد.

موراتای جوان جای خود را به رائول آلبیول داد. رئال به ضدحملات دل بست و رایو هم تلاش کرد حمله کند. آنها یک بار هم توپ را به تیر دروازه رئال زدند اما در کل نیمه دوم جذابیت دقایق نخستین بازی را نداشت و رئال با اداره بازی آن را با بردی خوب به پایان برد.

البته رئال در یک صحنه هم خوش‌اقبال بود که 9 نفره نشد. په‌په تعادل خود را از دست داد و بازیکن به‌زمین‌افتاده حریف را لگد کرد اما داور از کنار این صحنه گذشت.

در دیگر بازی مهم امشب نیز اتلتیکو مادرید در خانه وایادولید سه بر صفر پیروز شد. فالکائو (11)، کاستا (53) و رودریگس (90) گل‌زنی کردند.

 

 

 


بنفش‌ها در آرتمیو فرانچی اینتر را به مسلخ کشیدند

تیم فوتبال فیورنتینا در دیداری خانگی برابر مهمان قدرتمند خود به پیروزی رسید.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین مسابقه شب گذشته از هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا، تیم فوتبال فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانچی میزبان اینترمیلان بود و توانست با نتیجه سنگین 4 بر یک این تیم را شکست دهد.


گل‌های فیورنتینا را لیاچیچ 13 و 65 و جووه‌تیچ 33 و 55 به ثمر رساندند و تک گل اینتر را کاسانو در دقیقه 87 به ثمر رساند.


بدین ترتیب فیورنتینا با این پیروزی 42 امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند و اینتر هم با 43 امتیاز به رده پنجم جدول رده‌بندی سقوط کرد.


در آخرین بازی این هفته نیز از ساعت 23:15 امشب سیه‌نا میزبان لاتسیو است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه