یکشنبه, 16ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش روز حمایت استقلالی‌ها از پرسپولیس!

ورزش

روز حمایت استقلالی‌ها از پرسپولیس!

ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌ششم

یک‌شنبه ۲۹ بهمن

گهردورود تراکتور‌سازی (ساعت ۱۵:۰۰)

راه‌آهن داماش (ساعت ۱۶:۰۰)

پرسپولیس سپاهان (ساعت ۱۷:۱۵)

سه‌شنبه اول اسفند

صبا نفت تهران (ساعت ۱۵:۳۰)

 


روز حمایت استقلالی‌ها از پرسپولیس!

در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر روز یکشنبه سه بازی برگزار می‌شود که در حساس‌ترین مسابقه، پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر روز یکشنبه سه دیدار برگزار می‌شود. نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم.

گهر دورود- تراکتورسازی تبریز؛ برخورد تراکتور با قعر جدول

گهر هفته گذشته در بازی معوقه مقابل پرسپولیس بازی زیبا و تماشایی را ارائه کرد ولی در نهایت 3 بر 2 شکست خورد تا در رده هفدهم باقی بماند. گهر این هفته در خانه باید از تیم سوم جدول پذیرایی کند. تراکتورسازی اگر بتواند در دورود پیروز شود همچنان در کورس قهرمانی باقی خواهد ماند. مساوی هم به ضرر تراکتورسازی است. گهر هم که کورسویی از امید دارد شاید مقابل تراکتورسازی انتحاری بازی کند.

راه‌آهن - داماش گیلان؛ نبرد پرسپولیسی‌ها

نبرد تیم‌ها رده دوازدهم و سیزدهم جدول برای فرار از منطقه خطر است. راه‌آهن 33 امتیازی در رده دوازدهم می‌خواهد از این بازی خانگی امتیاز بگیرد اما علی دایی در این راه مانع سختی پیش رو دارد. تیم داماش گیلان که حمید درخشان و امیر عابدینی سرمربی و مدیرعامل سابق پرسپولیس را در اختیار دارد. داماش اگر در این بازی برنده شود از رده سیزدهم بالاتر نمی‌رود اما اگر راه‌آهن پیروز شود ممکن است جانشین پرسپولیس در رده هشتم شود.

پرسپولیس - سپاهان؛ روز حمایت آبی‌ها از قرمزها

پرسپولیس اگر بتواند سپاهان را شکست بدهد استقلالی‌ها را خیلی خوشحال می‌کند و روز یکشنبه برای اولین بار در لیگ دوازدهم آبی‌ها حامی پرسپولیس هستند و خواهان پیروزی این تیم مقابل سپاهان هستند. اگر سرخپوشان بتوانند تیم دوم جدول را در تهران شکست بدهند یا از آن امتیاز بگیرند خیال استقلال در صدر جدول راحت می‌شود.

گل‌محمدی در این بازی البته دردسرهای زیادی دارد. محمد نوری و غلامرضا رضایی در این بازی سه اخطاره هستند. علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا هم مصدوم نیستند. این در حالی است که سپاهان در اوج آمادگی است. زردپوشان تهرانی می‌دانند که در تهران کسی دوست ندارد آنها پیروز شوند حتی هواداران دو آتشه استقلال هم حمایتی از سپاهان نمی‌کنند.

با این حال زردپوشان اصفهانی در صورت پیروزی می‌توانند همچنان به فاصله دو امتیازی استقلال در رده دوم باقی بمانند اما اگر نتوانند از سد پرسپولیس بگذرند شاید رده دوم را هم از دست بدهند.

 

 

از بازیکنان ذوب‌آهن خداحافظی کردم - به باشگاه می‌روم و استعفایم را می‌نویسم

کاظمی در مورد اینکه استعفا می‌دهد یا نه؟ گفت: من امشب به هیئت مدیره باشگاه استعفا می‌دهم و اکنون به باشگاه می‌روم و استعفایم را می‌نویسم، نمی‌خواهم بگویند میدان را خالی کرد اما اگر آنها تشخیص دادند مشکل تیم فنی است و باید بروم این کار را می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در رختکن از بازیکنان خداحافظی کردم زیرا تیم ما بدشانس بود.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، فرهاد کاظمی پس از شکست 2 بر یک برابر مس کرمان در نشست خبری گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما موقعیت‌های گلزنی را از دست دادیم، مرد و مردانه می‌گویم که شکست‌های ذوب‌آهن مال من است اما قبول کنید که ما بدشانس هستیم. بدشانسی دست از سر ذوب‌آهن برنمی‌دارد. بازیکنان ذوب‌آهن با تمام وجود تلاش کردند اما دستم برای تعویض خالی بود. 5 مدافع وسط را روی نیمکت داشتم.
 
وی ادامه داد: داوری هم خیلی خوب بود و هیچ مشکلی نداشت، فقط توپ‌های ما گل نشد، در رختکن هم به بازیکنان گفتم تمام تقصیرها متوجه من است، از دکتر براتی هم تشکر می‌کنم و اکنون محمدی از دوستان فوتبال‌‌فهم جانشین ایشان در کارخانه ذوب‌آهن شده است. برخی مسائل دست ما نیست که یکی از آنها نتیجه است، تمام تلاشمان را کردیم اما بدشانس بودیم.
 
کاظمی در مورد اینکه گفته بود در نیم فصل دوم ذوب‌آهن جزو 6 تیم اول جدول خواهد بود، گفت: اشتباهاتی در مسائل فنی داشتیم اما کاظمی به تنهایی نمی‌تواند همه کاری را انجام دهد. من مثل شیر ایستاده‌ام و پاسخگو هستم اما سؤالم اینجاست مدیریت کجای کار است؟ آیا من تنها باید تلاش کنم؟ من در نیم‌فصل گفتم که هیئت مدیره حمایت کرد و اجازه داد بازیکن بگیریم اما بودجه‌ای به ذوب‌آهن اضافه نشد.
 
رسانه‌ها هم یار و یاور ما بودند و موج منفی نداشتند. همه می‌دانند بحث مدیریت خیلی مهم است اما مدیریت ما ضعف‌هایی داشت حتی در تهیه زمین تمرین هم مشکل داشتیم این برای ذوب‌آهن بد است که با درخواست و خواهش زمین تمرین داشته باشد.
 
سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: 8 بازی باقی مانده است و خیلی‌ها دست به کارهای کثیفی می‌زنند. فدراسیون باید حواسش باشد، کمیته داوران در چیدمان دقت کند، داور امروز با اینکه برای اولین بار می‌دیدمش خوب قضاوت کرد.
 
وی در مورد خداحافظی‌اش با بازیکنان در رختکن گفت: در رختکن استعفا ندادم، از بازیکنان خداحافظی کردم زیرا می‌خواستم دست آنها باز باشد. هواداران برد می‌خواهند پس من هم دست هیئت مدیره را باز می‌گذارم اگر آنها به این نتیجه رسیدند که مشکل تیم فنی است و من باید بروم دستشان باز است. من صادقانه گفتم که در رختکن چه اتفاقی افتاده است اما اینکه تماشاگران توهین کنند و بگویند برو شخصیتم به گونه‌ای نیست که بمانم اما معتقدم بدشانسی گریبان ما را گرفت.
 
وی افزود: بازیکنان ما استرس ندارند ما بدشانس هستیم وقتی توپ به تیر دروازه می‌خورد و گل نمی‌شود آیا معنی‌اش آن است که تیر دروازه استرس دارد. من انتقادها را قبول می‌کنم و انتقاد فنی را می‌پذیرم.
 
کاظمی در مورد اینکه استعفا می‌دهد یا نه؟ گفت: من امشب به هیئت مدیره باشگاه استعفا می‌دهم و اکنون به باشگاه می‌روم و استعفایم را می‌نویسم، نمی‌خواهم بگویند میدان را خالی کرد اما اگر آنها تشخیص دادند مشکل تیم فنی است و باید بروم این کار را می‌کنم.

 

 

مربی جدید چلسی از اسپانیا می‌آید

مالک متمول چلسی برنامه‌هایی برای جذب یک مربی از لیگ اسپانیا را دارد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از ساکرنت، باشگاه چلسی فصل جاری را با روبرتو دی متئو آغاز کرد ولی به دلیل کسب نتیجه‌های ضعیف او را کنار گذاشت و رافائل بنیتس را به جای وی انتخاب کرد.
 
با توجه به اینکه قرارداد بنیتس کوتاه مدت است و وی تا پایان فصل هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت، سران این تیم به دنبال یافتن جانشینی برای این مربی هستند.
 
مدیر برنامه‌های مانوئل پیگیرینی، مربی کنونی مالاگا فاش کرده برخی از سران چلسی برای همکاری با وی ابراز علاقه کرده‌اند. خسوس مارتینز اعلام کرده پیش از چلسی، باشگاه رم پس از اخراج زدنک زمن برای امضای قرارداد با او ابراز تمایل کرده بود ولی پیگیرینی آن را رد کرد.
 
با توجه به اینکه مالاگا به دلیل مشکلات مالی به مدت یک سال از حضور در دیدارهای اروپایی محروم شده است، احتمال خروج پیگیرینی از این باشگاه در تابستان آینده بسیار زیاد است.
 
گفتنی است پیگیرینی سال گذشته مالاگا را به رتبه چهارم در لالیگا رساند و با این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال جاری صعود کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه