یکشنبه, 16ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش بازی‌های استقلال، سپاهان و تراکتورسازی پخش مستقیم می‌شود

ورزش

بازی‌های استقلال، سپاهان و تراکتورسازی پخش مستقیم می‌شود

دیدارهای نماینگان ایران در رقابتهای جام قهرمانان آسیا به صورت مستقیم از شبکه سوم پخش خواهد شد. به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله گروهی رقابت‌های جام قهرمانان آسیا از سه شنبه و چهارشنبه این هفته با برگزاری مسابقات بین دو منطقه شرق و غرب آسیا آغاز می‌شود. ایران در رقابت‌های امسال سه نماینده دارد که دیدارهای این سه تیم در روزهای سه شنبه و چهارشنبه از شبکه سوم  و ورزش سیما پخش خواهد شد.

nike-dunk-low-coast-uncl | DH6931 - store nike kids boys nike sneakers for women - 102 - Air Jordan 1 Low Orange Olive Light Curry

برنامه پخش مستقیم این رقابت‌ها به شرح زیر است:
سه‌شنبه هشتم اسفند ماه
جام قهرمانان آسیا گروه A: تراکتورسازی - الجزیره امارات
زنده از شبکه سه  - ساعت: 16:30

چهارشنبه نهم اسفند ماه
جام قهرمانان آسیا گروه D: الریان قطر - استقلال
زنده از شبکه سه - ساعت: 18:50
جام قهرمانان آسیا گروه C: سپاهان - النصر دبی
زنده از شبکه ورزش - ساعت: 19:30

 


فیروزی در گفتگو با مهر: ناراحتم که به مصاف فولاد می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: فولاد خوزستان برای کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی می‌جنگد و ما هم برای ماندن در جام. به همین دلیل ناراحتم که تیمم در این شرایط باید به مصاف فولاد برود.علی فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار این هفته صنعت نفت با فولاد خوزستان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بعد از بازی با استقلال دو روز به بازیکنان استراحت دادیم و تمرینات از روز یکشنبه آغاز شد. سه امتیاز بازی با فولاد برای ما راهگشاست و ما به آن نیاز داریم ولی از اینکه در این شرایط باید به مصاف فولاد برویم، ناراحتم.

وی افزود: فولاد دنبال قهرمانی و کسب سهمیه آسیاست. ما هم همچنان برای سقوط نکردن می‌جنگیم. برای فولاد احترام زیادی قائلم ولی کاش ما در این شرایط با هم بازی نمی‌کردیم.

سرمربی نفت آبادان همچنین درباره اینکه صنعت نفت دیگر امیدی برای ماندن در جام برتر ندارد، گفت: همانطور که قبلا هم گفتم فوتبال تیم‌های صدر و انتهای جدول تفاوت چندانی ندارد. ما این فصل بدشانسی‌های زیادی آوردیم. حتی مقابل استقلال هم خوب بازی کردیم و مستحق باخت نبودیم.

فیروزی در پایان درباره وضعیت جسمانی‌اش هم تصریح کرد: بعد از بازی با استقلال برای آنژیو و انجام یکسری آزمایش به بیمارستان رفتم و دیروز یکشنبه مرخص شدم. مشکل خاصی ندارم و تمرینات تیم را برای بازی با فولاد زیر نظر می‌گیرم.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان روز جمعه این هفته در چارچوب هفته بیست و هشتم جام برتر به مصاف هم خواهند رفت.

 

 


تقویم ورزشی

خبرگزاری‌ مهر - گروه‌‌ ورزشی: برگزاری هفته بیست و یکم رقابتهای فوتبال جام دسته اول باشگاه‌های کشور و پیگیری دور برگشت از رقابت‌های جام برتر تکواندو از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز استبه گزارش خبرنگار مهر، امروز دوشنبه هفتم اسفندماه سال 1391 هجری شمسی، مصادف است با چهاردهم ربیع الثانی سال 1434 هجری قمری و بیستم و پنجم فوریه سال 2013 میلادی.

- هفته بیست و یکم از رقابتهای فوتبال جام دسته اول باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:
گروه الف:
* شهرداری اراک - سنگ آهن بافق، ساعت 14:30، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
* گل‌گهر سیرجان - ابومسلم مشهد، ساعت 14:30، ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر
* مس سرچشمه - نساجی مازندران، ساعت 14:30، ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه
* اتکا گلستان - ماشین‌سازی تبریز، ساعت 14:30، ورزشگاه شهدا گرگان
* گسترش فولاد تبریز - نفت مسجد سلیمان، ساعت 15، ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
* استقلال اهواز - داماش ایرانیان، ساعت 15، ورزشگاه تختی اهواز
* شاهین بوشهر - الوند همدان، ساعت 15، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

گروه ب:
* فولاد یزد - مس رفسنجان، ساعت 14:30، ورزشگاه شهیدنصیری یزد
* سایپا شمال - شهرداری یاسوج، ساعت 14:30، ورزشگاه شهدا ساری
* پاس همدان - صنعتی خوزستان، ساعت 15، ورزشگاه قدس همدان
* ملی حفاری اهواز - نیروی زمینی تهران، ساعت 15، ورزشگاه اختصاصی نفت
* یادآوران شلمچه - برق شیراز، ساعت 15، ورزشگاه کارگران اهواز
* راهیان کرمانشاه - ایرانجوان بوشهر، ساعت 15، ورزشگاه آزادی کرمانشاه
* شهرداری تبریز - شهرداری بندرعباس، ساعت 15، ورزشگاه اختصاصی شهرداری

- هفته‌های پنجم و ششم دور برگشت رقابت‌های جام برتر تکواندو باشگاه‌های کشور موسوم به جام خلیج فارس امروز طبق برنامه زیر پیگیری می‌شود:
هفته پنجم:
*  شرکت ملی حفاری ایران - شهرداری ورامین
* دانشگاه آزاد اسلامی - قوامین ناجا
* استیل البرز - صنعت مس کرمان

هفته ششم:
* شهرداری ورامین - قوامین ناجا
* شرکت ملی حفاری ایران - صنعت مس کرمان
* سایپا البرز - استیل البرز

- هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لاجاما اسپانیا امشب با برگزاری دیدار تیم‌های لوانته با اوساسونا به پایان می‌رسد.

- هفته بیست و ششم رقابتهای فوتبال سری آ ایتالیا امشب با انجام 2 دیدار زیر به پایان می‌رسد:
* اودینزه - ناپولی
* لاتزیو - پسکارا

 


9 فروردین، جام حذفی یا جام برتر؟ - درخواست سازمان جام از استقلال و سپاهان

 دبیر سازمان جام برتر گفت که این سازمان از استقلال و سپاهان خواسته تا درباره برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی یا جام برتر در روز 9 فروردین با یکدیگر به توافق برسند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ قرار بود بازی تیم های استقلال و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال در تاریخ نهم فروردین 92 برگزار شود اما این مساله از سوی باشگاه استقلال مورد اعتراض قرار گرفت و این شائبه را ایجاد کرد که سازمان جام زمان این بازی را تغییر خواهد داد. تغییر زمان بازی نیز مورد اعتراض سپاهانی ها واقع شد و مسئولان این باشگاه اصفهانی اعلام کردند که سازمان جام می‌خواهد به استقلال خوش خدمتی کند.


علی کاظمی در گفت‌و‌گو با ایسنا درباره زمان بازی تیم های استقلال و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال گفت: ابتدا باید تاکید کنم که هنوز تصمیمی گرفته نشده است. سازمان جام ناچار است که در روزهای 8 و 9 فروردین 92 بازی برگزار کند. این بازی های می‌تواند در چهارچوب جام برتر باشد یا جام حذفی. مسئولان استقلال علاقه مند هستند که در آن تاریخ بازی جام برترشان انجام شود و سپاهانی ها دوست دارند در جام حذفی به میدان بروند.


دبیر سازمان جام برتر فوتبال ادامه داد: با مسئولان دو باشگاه جلسه ای برگزار کردیم و از آنها خواستیم که درباره این مسئله با یکدیگر به توافق برسند. یک جلسه دیگر در هفته آینده با مسوولان این دو تیم برگزار خواهیم کرد،‌ اگر این توافق حاصل شود سازمان جام هم بر اساس آن برنامه ریزی می‌کند ولی اگر توافقی صورت نگیرد هیات رئیسه سازمان جام، با توجه به شرایط مسابقات و امکانی که وجود خواهد داشت و با در نظر گرفتن منافع کل فوتبال تصمیم می‌گیرد که چه مسابقه ای را برگزار کند.


وی همچنین گفت: شرایط استقلال و سپاهان بسیار حساس است و به همین دلیل است که مسئله بازی آنها مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد. برای سایر تیم ها فرقی نمی‌کند که در تاریخ مذکور بازی جام برگزار شود یا جام حذفی. سازمان جام هم با دید کمک به این دو تیم به مسئله ورود کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه