جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم شکارچیان رئیس محیط زیست دامغان را راهی بیمارستان کردند

زیست بوم

شکارچیان رئیس محیط زیست دامغان را راهی بیمارستان کردند

خبرگزاری مهر: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: در منطقه شکار ممنوع شهرستان دامغان، شکارچیان متخلف، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست این شهرستان را پس از مصدومیت، راهی بیمارستان کردند.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | nike fashion

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ظهرابی ظهر روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره کل محیط زیست استان سمنان یا اعلام اینکه شکارچیان متخلف، رئیس سازمان محیط زیست شهرستان دامغان را پس از مصدومیت، راهی بیمارستان کردند، افزود: مسلم عراقی روز جمعه در منطقه شکار ممنوع سفید کوه آرسک با یک گروه شکارچی متخلف مواجه و درگیر شد و بر اثر مصدومیت به بیمارستان رضایی دامغان انتقال یافت.

وی با بیان اینکه در تلاش ماموران محیط زیست دامغان، سه تن از شکارچیان متخلف از یک گروه پنج نفره دستگیر و دو نفر آنها متواری شده اند، گفت: حال عمومی مسلم عراقی رضایت بخش است.

به گفته ظهرابی، تلاش برای شناسایی و دستگیری دو شکارچی متواری ادامه دارد و در این خصوص پرونده قضایی نیز تشکیل شده است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان اظهار داشت: از افراد دستگیر شده اسلحه و ادوات غیر مجاز شکار به همراه دو راس کل و بز بدست آمد.

وی خاطرنشان کرد: منطقه شکار ممنوع سفید کوه آرسک  با مساحت 66 هزار و 600 هکتار در شمال غربی شهر دامغان در مسیر جاده تهران – مشهد حد فاصل کیلومتر 20 تا 22 جاده دامغان به سمنان و در ضلع شمال این جاده واقع است.

ظهرابی ادامه داد: شرایط مطلوب اقلیمی و آب و هوائی، پوشش گیاهی و جانوری مناسب و وجود آب کافی موجب شده است که اکو سیستم منطقه از هر نظر در حالت تقریباً متعادلی باشد و صرفاً شکار و صید مجاز و غیر مجاز، وجود دام و سگ های گله و تردد افرادی که به نوعی در منطقه رفت و آمد دارند از عوامل نا امنی آن به حساب می آید.

به گزارش مهر، منطقه شکار ممنوع سفید کوه آرسک را ارتفاعات سفید کوه، آرسک، گیو تنگه، مشک تویه دروار، شتر گردن، لبیر کوه، کوه میرزا، مارکو، شکارکوه، انجیلو، گردگوه، کله کوه، یخدان، آهوانو و آستانه را در بر می گیرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه