جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر روز ملی خلیج فارس، روزی حیثیتی ‌برای ایرانیان

خبر

روز ملی خلیج فارس، روزی حیثیتی ‌برای ایرانیان

‌استاندار هرمزگان دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس را روزی حیثیتی و مهم برای ایرانیان دانست و گفت: باید همواره روی موضوع خلیج فارس حساسیت داشته باشیم و در این روز که یک نماد ملی محسوب می‌شود، نیاز است با تمام قدرت و به کارگیری تمامی امکانات برای معرفی خلیج فارس تلاش کنیم تا این موضوع انعکاس جهانی و داخلی خوبی داشته باشد.

adidas calabasas cream factory san jose menu - GZ3194 - adidas Ultra Boost 2021 White Multicolor | 572548C , buy cheap nike spizike , Where To Buy , michael jordan number 13 for sale , Converse Chuck Taylor Inequality Earthy Tones String

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر جاسم جادری در نشست هم اندیشی ششمین جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس از تثبیت دبیرخانه دائمی این جشنواره و برگزاری مراسم روز ملی خلیج فارس در استان هرمزگان قدردانی کرد و گفت: باید در جهت غنا بخشیدن و رونق بخشیدن به جشنواره ملی خلیج فارس در استان هرمزگان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: صدا و سیما و رسانه‌ها تبلیغات و پوشش رسانه‌ای گسترده‌ای برای این جشنواره داشته باشند، چون انعکاس جهانی این جشنواره موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار هرمزگان دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس را روزی حیثیتی و مهم برای ایرانیان دانست و افزود: باید همواره روی موضوع خلیج فارس حساسیت داشته باشیم و در این روز که یک نماد ملی محسوب می‌شود، نیاز است با تمام قدرت و به کارگیری تمامی امکانات برای معرفی خلیج فارس تلاش کنیم تا این موضوع انعکاس جهانی و داخلی خوبی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، ششمین جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس از هشتم تا دهم اردیبهشت ماه در جزیره هرمز و بندرعباس برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه