پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر خلیج‌فارس، شهداد روحانی را به تهران کشاند

خبر

خلیج‌فارس، شهداد روحانی را به تهران کشاند

به نوشته روزنامه «دنیای اقتصاد» این موسیقیدان ایرانی مقیم خارج کشور که پیش از این چند بار دیگر از جمله در سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ به عنوان رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران به ایران آمده است، ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت به مدت سه شب روی صحنه تالار وحدت می‌رود.

991 - CN9671 - Blauw - Nike Air Max 1 By You Custom herenschoen - nike air max lays blue cheese commercial actor | Nike Blazer Low Platform Light Bone , AspennigeriaShops , air jordan 4 men retro , Release

شهداد روحانی که چهره‌ای جهانی در عرصه آهنگسازی و رهبری ارکستر است، این بار برای اجرای قطعاتی با موضوع خلیج‌فارس به این آهنگساز از شرایط ارکستر سمفونیک تهران ابراز رضایت مي‌کند و مطمئن است کنسرت خلیج فارس به یکی از بهترین اجراهای تحت رهبری او تبدیل خواهد شد.

بیش از 100 نوازنده و عضو گروه کر، شهداد روحانی را در برگزاری این کنسرت همراهی مي‌کنند. نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران هر روز تمرین‌هاي فشرده‌ای را پشت سر مي‌گذارند تا برای اجرای قطعات موسیقایی خلیج‌فارس به آمادگی کامل برسند.

در این کنسرت، سه اثر با نام «خلیج فارس» با آهنگسازی شهداد روحانی، شاهین فرهت و امیر بکان نواخته مي‌شود. شهداد روحانی مي‌گوید که این بار به عشق خلیج‌فارس به تهران آمده است تا قطعاتی موسیقایی را به این مناسبت اجرا کند.

رهبر ارکستر «آکروپولیس» در پاسخ به دلایل موفقیت خود افزود: همکاری با هموطنانم یکی از دلایل موفقیت من است، چرا که این همکاری باعث به وجود آمدن انرژی مضاعف در من می‌شود و در عین کار کردن تجربیات کاری همدیگر را به هم منتقل می‌کنیم و امیدوارم هموطنانم در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی در دنیا بر‌تر باشند، چرا که شایستگی دارند.

وی در پایان حضور در ارکستر سمفونیک تهران را زیبا‌ترین خاطره هنری خود یاد کرد و گفت: برای حضور و همکاری با ارکستر سمفونیک تهران حتی زیبا‌تر از رهبری گروه «آکروپولیس» است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه