پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر گزارش برنامه روز ملی خليج فارس در کيش - خانه فرهنگ جاودان

خبر

گزارش برنامه روز ملی خليج فارس در کيش - خانه فرهنگ جاودان

در نخستين ساعات بامداد روز 12 اردیبهشت‌ماه 1392 تصويری از خليج فارس همراه با کبوتر صلح بر بخشی از ساحل اسکله تفريحی واقع در جزيره کيش توسط اعضای تشکل غيردولتی خانه فرهنگ جاودان طراحی شد.

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | Asics Gel-Lyte XXX Shoe Palace Japan - 1201A209-400

به مناسبت روز ملی خليج فارس و نيز سالروز ثبت ملی پرونده لنج‌سازی و دانش‌ سنتی دريانوردی در حوزه خليج فارس در نخستين ساعات بامداد روز 12 اردیبهشت ماه امسال به کوشش 47 تن از اعضای خانه فرهنگ جاودان و برخی از اهالی محلی، طرحی با عنوان "صلح برای خليج فارس" که نمايشگر تصوير خليج فارس به همراه کبوتری سفيد که شاخه‌ای از درخت زيتون را به منقار دارد و نماد صلح و دوستی است، بر بخشی از ساحل اسکله تقريحی جزيره زيبای کيش طراحی شد. اين طرح از بامداد روز دوازدهم ارديبهشت ماه به مدت چند روز همچنان بر ساحل جزيره کيش باقی مانده بود.

خانه فرهنگ جاودان يک سازمان غيردولتی، غيرانتفاعی و غير سياسی است که فعاليت خود را از سال 1384 آغاز کرده است. همچنين از سال 1387 تا کنون هر سال برنامه‌ای را به مناسبت روز ملی خليج فارس در يکی از سواحل نيلگون آن برگزار می‌نمايد. در برنامه امسال ضمن ترسيم نقش ساحلی "صلح برای خليج فارس"، کارگاه آموزشی "پاسداری از مرزهای فرهنگی و حاکميت ملی" نيز توسط امين طباطبايی برای شرکت کنندگان برگزار گرديد. همچنين از جاذبه‌های تارخی، فرهنگی و طبيعی اين جزيره مرجانی زيبا نيز بازديد به عمل آمد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه