پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر برگزاری همایش «یوز ایرانی» در اردکان

خبر

برگزاری همایش «یوز ایرانی» در اردکان

به همت انجمن دوستداران محیط زیست اردکان و با همکاری انجمن چارسوق کویر، خانه دانشجو و فرمانداری و شهرداری و مجتمع آموزش عالی و محیط زیست اردکان، 9 شهریورماه 1391 مصادف با روز ملی «یوز ایرانی» همایش حفاظت از یوز ایرانی در اردکان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان "محمد علی مروتی"در جلسه هماهنگی برگزاری همایش یوز آسیایی که با دعوت انجمن دوستداران محیط زیست در محل دفتر شهردار برگزار شد با اعلام این خبر گفت: حفاظت از محیط زیست جز لاینفک مدیریت شهری است که می تواند در بسیاری از برنامه‌ریزی های حال و آینده موثر باشد. که این موضوع باید مدنظر همه مسئولین شهرستان قرار گیرد. شهردار اردکان ضمن تقدیراز اهتمام دلسوزانه انجمنهایی نظیر انجمن دوستداران محیط زیست اردکان برای حراست از محیط طبیعی وحیات وحش بکر این شهرستان افزود: یکی از اصلی‌ترین زیستگاه های یوزپلنگ ایرانی "پارک ملی سیاهکوه اردکان" و پناهگاه حیات وحش "دره انجیر" در شهرستان اردکان است که تلاش برای حفظ این مناطق در وهله اول و معرفی جلوه‌های آن در وهله بعد وظیفه مسئولین شهرستان اردکان می‌باشد.  وی آمادگی شهرداری را برای همکاری جهت اجرای هرچه بیشتر این همایش اعلام نمود.

برگزاری همایش «یوز ایرانی» در اردکان

 

"علی سپهری" دبیر این همایش گفت: همایش استانی یوزپلنگ آسیایی روز پنجشنبه 9شهریورماه 1391 مصادف با همین نام با همکاری دانشکده منابع طبیعی و ادرات حفاظت محیط زیست، فرمانداری و شهرداری برگزار می شود. مدیر انجمن دوستداران محیط زیست اردکان هدف از برگزاری این همایش را معرفی زیستگاه های یوز آسیایی و اهمیت حفاظت از نسل باقیمانده این حیوان در زیستگاه طبیعی خود عنوان نمود و افزود: امیدوارم برگزاری این همایش مقدمه ای برای آغاز یک حرکت جدی و ارزشمند برای توجه بیشتر به این میراث طبیعی و زیستگاه حیاتی آن باشد. وی گفت:محتوای این برنامه نگاه دینی و اسلامی به مقوله محیط زیست در کنار دیدگاه های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی به این موضوع می‌باشد.

گفتنی است این همایش روز پنجشنبه مورخ 9/6/91 ساعت 10 صبح در محل سالن اجتماعات دانشکده منابع طبیعی برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها   

0 #2 Guest 1392-07-16 12:05
نمایشگاه نسبتا جامع حفظ محیط زیست در اردکان برگزار می شود+پوستر
http://cheetahardakan.persianblog.ir/
نقل قول کردن
0 #1 Guest 1391-06-08 19:42
خدا قوت برای تلاشتان.اگر همایش تهران بود شرکت میکردم.در صورت امکان تصاویر بیشتری از این پهلوان زیبا برایمان بگذاریید .امیدوارم همایش باشکوه وپربار باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه