پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی آغاز نام نویسی آموزش زبان پهلوی در بنیاد نیشابور

رویدادهای فرهنگی

آغاز نام نویسی آموزش زبان پهلوی در بنیاد نیشابور

نام نویسی دوره‌های آموزشی زبان پهلوی در بنیاد نیشابور از 15 تا 30 شهریور ماه انجام خواهد شد.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | DH6931 - store nike kids boys nike sneakers for women - 102 - Air Jordan 1 Low Orange Olive Light Curry


نام‌نویسی

نام نویسی دوره‌های آموزشی زبان پهلوی (پارس میانه) در بنیاد نیشابور هرساله از 15 تا 30 شهریورماه و به صورت حضوری انجام می‌شود و آغاز برگزاری نشست‌های آموزشی نیز از نیمه‌ی دوم مهرماه است.
شرکت در این دوره‌ها نیازمند مدرک و شهریه نبوده و به گونهء افتخاری برگزار می‌گردد و در پایان دوره نیز مدرکی به دانش آموختگان داده نخواهد شد.
آموزش زبان پهلوی در بنیاد نیشابور از آموزش الفبا آغاز شده و با خواندن 17 متن پهلوی، تا دشوارترین متن پهلوی موجود (بندهش) بپایان می‌رسد و دانشجویان در هر دوره یک روز در هفته و به مدت یک ساعت برای یادگیری حضور خواهند یافت.
هر یک از مراحل و مقاطع یاد شده از سه ماه تا یکسال و برای متن بندهش دو سال زمان می‌گیرد.
در صورت تمایل به شرکت در این دوره‌های آموزشی، می‌توانید پیمان‌نامه و برگه‌ی نام نویسی را از اینجا دریافت کرده و پس از خواندن آن، مشخصات خود را بر روی برگه‌ی نام نویسیِ چاپ شده نوشته و از 15 تا 30 شهریورماه برای تکمیل نام نویسی خود به دفتر بنیاد نیشابور بیاورید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه