شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی یادمان خطر از بیخ گوش مردم و بازار تبریز گذشت

یادمان

خطر از بیخ گوش مردم و بازار تبریز گذشت

گسل شمال تبریز بار دیگر فعال شد و زلزله ۳.۵ ریشتری دلهره و اضطراب را بار دیگر در نزدیک سال نو، مهمان مردم کرد. این زلزله که حدود 10 صبح اتفاق افتاد، به مدت نیم ساعت وضعیت شهر را از حالت عادی خارج کرد. با این وجود آخرین خبرها حاکی از آن است که خطر از بیخ گوش مردم و بازار تاریخی آن گذشته است.

nike shox mens australia women soccer players - White - DA8301 - 101 - Nike Air Force 1 '07 LX Women's Shoe | adidas jeans trace royal red color code , MnjeShops , Tommy hilfiger iconic tommy backpack pvc

خبرگزاری میراث فرهنگی – گروه میراث فرهنگی – وقتی امروز صبح حدود ساعت 10 ، زلزله تبریز را لرزاند، بار دیگر خاطره تلخ زلزله سال گذشته روستاهای آذربایجان شرقی زنده شد، شاید برای همین هم بود که به مدت نیم ساعت شهر از حالت عادی خارج شد. این در حالی است که شدت زلزله تنها 3.5 ریشتر بوده است.
 
به گفته کارشناسان زلزله شناسی،  این زلزله از گسل شمال تبریز بوده و در عمق 17 کیلومتری از سطح زمین رخ داده است، همین امر هم باعث شده که اثرات آن در بیشتر نقاط شهر تبریز احساس و  شرایط وحشت و ترس را برای تبریزی ها به وجود آورد.
 
آخرین شنیده‌ها از تبریز حاکی از آن است که تنها خطوط مستقیم تلفن‌ها در بخش‌هایی از تبریز قطع شده و مشکل دیگری در شهر مشاهده نمی‌شود.
 
یکی از دوستداران میراث فرهنگی در تبریز در گفت و گو با chn عنوان کرد که تا کنون مشکلی برای آثار تاریخی این شهر به خصوص بازار تبریز به وجود نیامده و در حال حاضر وضعیت شهر به حالت عادی بازگشته است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه