سه شنبه, 28ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم جولان ریزگردها در آسمان فارس - وسعت دید در شیراز به 800 متر رسید

زیست بوم

جولان ریزگردها در آسمان فارس - وسعت دید در شیراز به 800 متر رسید

خبرگزاری مهر: جولان ریزگردها در آسمان فارس به حدی است که وسعت دید را در شیراز به 800 متر رسانده است.

LTB - JuzsportsShops | nike dunk destroyer pack for sale on youtube University Blue 555088 - 134 Release Eldership - floral nike dunks high top instagram - SBD

به گزارش خبرنگار مهر، ریزگردها این روزها داستان تکراری شده اند که مردم هر روز صبح آن را به نظاره می نشینند.

این روزها نفس مردم شیراز نیز با طعم گرد و غبار همراه شده و راه گریزی از آن نیست. کاهش وسعت دید، مشکلات تنفسی و اختلال در انجام فعالیتهای روزمره مردم، این روزها به ارمغان تکراری ریزگردها تبدیل شده است.

امروز چهارشنبه نیز آسمان فارس مانند استانهای جنوبی و غربی کشور با گردوغبار همراه شده که در هر دم و بازدم طعم ریزگردها حس شود.

مدیرکل هواشناسی استان فارس نیز در این رابطه به خبرنگار مهر بیان کرد: این پدیده تا جمعه در استان وجود خواهد داشت.

عبدالکریم جامعی توضیح داد: اکنون وضعیت شیراز و نورآباد از سایر نقاط استان حادتر است ضمن اینکه از فردا نیز این آلودگی رقیق تر می شود.

وی ادامه داد: کمترین محدوده دید در نورآباد است که به 300 متر می رسد و در شیراز وسعت دید 800 متر و در تخت جمشید نیز هزار متر است.

مردم نیز پیامهای آلودگی هوا را از بر شده اند، اینکه نباید در این هوا در محیط باز ورزش کنند، سالخوردگان و کودکان از خانه بیرون نیایند و از ترددهای غیر ضروری نیز خودداری شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه