پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر قطیف آرام نمی شود؛ نوار ویدئویی تیراندازی به مردم/ وضعیت هولناک حقوق بشر در شرق عربستان

خبر

قطیف آرام نمی شود؛ نوار ویدئویی تیراندازی به مردم/ وضعیت هولناک حقوق بشر در شرق عربستان

مرکز حقوق بشری شبه جزیره با اشاره به اقدامات سرکوبگرانه آل سعود درباره وخیم شدن اوضاع در این کشور هشدار داد.

Upcoming 2021 Nike Dunk Release Dates - nike tiempo ii jersey green black friday specials - CopperbridgemediaShops | IicfShops , leather green nike sneaker for heaven boots sale , BLACKPINK Jennie Stuns in CK x Heron Preston

گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه وطن، کمیته حقوق بشر در شبه جزیره عرسبتان با صدور بیانیه ای درباره اقدامات سرکوبگرانه آل سعود علیه مردم این کشور پس از بازداشت شیخ نمر النمر هشدار داد.

در این بیانیه همچنین سکوت مجامع بین المللی و سازمانهای حقوق بشری در قبال این اقدامات سرکوبگرانه رژیم سعودی ابراز انزجار شده است.

کمیته فوق بیان کرد: نظام حاکم بر عربستان همه امکانات خود و توان امنیتی خود را در راستای سرکوب شیعیان قطیف به کار گرفته است و این به سبب تفکر بدوی شیوخ سالخورده در شبه جزیره عربستان است.

در این بیانیه آمده است : تمام تلاش آنها در راستای فرمانبرداری از همپیمانان خود است.

کمیته مذکور بیان کرد: تصور اوضاع دردناک منطقه در منطقه شرق عربستان حاکم غیرقابل تصور است و تبعات خطرناکی دارد.

از سوی دیگر شبکه عربی اطلاع رسانی حقوق بشر با صدور بیانیه ای بازداشت روحانی عربستانی و به کارگیری گلوله جنگی علیه تظاهرات کنندگان را اقدامی جنایتکارانه توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است : اقدام نظامیان سعودی در حمله به مردم جنایتی است که با تعالیم اسلامی که رژیم سعودی از آن دم می زند، مغایرت کامل دارد.

نوار ویدئویی تظاهرات مردمی: 

http://www.youtube.com/watch?v=btpeKOGgTxc&feature=player_embedded

http://www.watan.com/video/outside-flock/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه