جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها گزارش کنسرت استاد شهرام ناظری در شیراز برگزارشد - شهسوار آواز از عظمت شهر حافظ گفت

گزارش

کنسرت استاد شهرام ناظری در شیراز برگزارشد - شهسوار آواز از عظمت شهر حافظ گفت

خبرگزاری مهر: کنسرت شهرام ناظری در حالی در شیراز برگزار شد که شوالیه آواز ایران در این کنسرت از فضای معنوی شیراز و زیبایی های شب مهتابی باغ عفیف آباد سخن گفت.

nike flex contact boys shoes gray - Nike Air Force 1 Shadow Cashmere/Pale Coral - Pure Violet CI0919 - 700 | Nike

به گزارش خبرنگار مهر، تماشاگران شیرازی علاقه مند به شهرام ناظری که دیشب در کنسرت حضور یافتند، در لحظات نخست این کنسرت با اجرای تکی می تراود مهتاب توسط شوالیه آواز ایران و سه تار نوازی وی  مواجه شدند. 

شهرام ناظری در باره اجرا این قطعه اظهار داشت: فضای حاکم بر باغ عفیف آباد شیراز موجب شد تا بدون هماهنگی قبلی تصمیم به اجرای قطعه کند.

استاد آواز ایران ابراز داشت: فضای معنوی حافظ همواره بر شیراز جاری است و شب مهتابی باغ عفیف آباد به این فضا حال و هوای خاصی داده است.

وی گفت: باید بگویم با دیدن این فضا از خود بی خود شدم و تصمیم به اجرای این قطعه گرفتم تا در این جهان بی پیکر شبی خوش را خاطره کنیم.

در ادامه شهرام ناظری نوازندگان خود را برای اجرا به صحنه فرا خواند و کنسرت گروه ملی با اجرای قطعات خاطره انگیز و نوستالژیک ادامه یافت که با استقبال خوب تماشاگران و تشویق های پی در پی آنها همراه بود.

اجرای قطعات جدید و همچنین دو قطعه کردی از دیگر بخش های نخستین شب کنسرت گروه مولوی در شهر شیراز بود.

ناظری در این مراسم خطاب به تماشاگران شیرازی گفت: آمدن به شیراز یک سعادت است و خوشحالم که این سعادت بار دیگر برای من به دست آمد.

وی افزود: من شیفته شهر شیراز و بزرگان و اساتید زبان و ادبیات این شهر  همچون حافظ، سعدی و خواجوی کرمانی هستم.

استاد آواز ایران تصریح کرد: آمدن به شهر شیراز برای خود من نیز اهمیت داشت و خوشحالم که در این مکان زیبا در کنار شما هستم.

وی خاطر نشان کرد: در این شب مهتابی زیبا و در مکانی زیبا مانند باغ عفیف آباد با اجرای قطعات خاطره‌انگیز و قطعاتی جدید در کنار شما خواهیم بود.

سرپرست گروه مولوی بیان کرد: ادبیات ایران با حضور بزرگانی همچون حافظ، سعدی و ... بسیار پربارتر مسیر خود را در سال های مختلف طی کرده است.

ناظری ابراز داشت: شاهد اجرای قطعاتی با اشعار مولوی نیز در این شب خواهید بود ، اشعاری که بر حسب ویژگی مولوی با اجتماع و رفتارهای مردمی سر و کار دارد.

به گزارش مهر، از نکات قابل توجه این کنسرت نظم خاص مراسم بود که توسط برگزار کنندگان چه در محل کنسرت و چه در اطراف باغ عفیف آباد ایجاد شده بود.

دومین کنسرت گروه مولوی به سرپرستی شهرام ناظری امشب ساعت 21 در محل باغ عفیف آباد برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه