چهارشنبه, 05ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر کنسرت علیزاده در بهبهان تمدید شد

خبر

کنسرت علیزاده در بهبهان تمدید شد

استقبال بی‌نظیر مردم خوزستان از کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی موجب شد این کنسرت‌ یک شب دیگر در شهر بهبهان تمدید شود.

Women's shoes - adidas hermosa mesh backpack purple and blue color , GiftofvisionShops - Fitness - adidas nite jogger kids - Sports shoes | NSW TECH FLEECE FULL - ZIP HOODIE – AractidfShops - nike lunar tartan outlet sale cheap

به گزارش خبرگزاری میراث فرهنگی و به نقل از روابط عمومی تورکنسرت«آن و آن»، حسین علیزاده و پژمان حدادی طی سه شب گذشته در میان استقبال بی‌نظیر مردم شهر اهواز نخستین اجراهای تورکنسرت آن و آن را به روی صحنه بردند درحالی که بلیت‌های همه کنسرت‌های این دو هنرمند در استان خوزستان 5 روز قبل از اجرای کنسرت تمام شده بود و درخواست‌های پرشمار مردم برای تمدید کنسرت حسین علیزاده و دست‌اندرکاران این برنامه را برآن داشت که روز پنج‌شنبه 21 اردی‌بهشت اجرای فوق برنامه‌ای را در بهبهان در نظر بگیرند. با این حساب حسین علیزاده از 17 تا23 اردی‌بهشت به مدت 7 شب بی‌وقفه در شهرهای اهواز، بهبهان و بوشهر به روی صحنه می‌رود.

 


 
کنسرت‌های حسین علیزاده و پژمان حدادی در شهر بهبهبان، در تالار فرهنگسرای بهبهانیان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت روز 21 اردی‌بهشت می‌توانند با مراکز مهستان هنر (9716251 – 0916) و آموزشگاه موسیقی آهنگ ( 2221544 – 0671)، تماس بگیرند.
 
اما همزمان با برگزاری کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی در خوزستان، در تبریز و پس از گذشت 48 ساعت از آغاز بلیت‌فروشی و شوق مردم تبریز برای حضور در کنسرت حسین علیزاده ، برگزارکنندگان این تور را برآن داشته که در پی تمدید کنسرت در این شهر نیز باشند. در صورت تمدید این کنسرت، اخبار آن از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.
 
شهرهای ساری و آمل هم که پس از تبریز میزبان حسین علیزاده و پژمان حدادی هستند نیز از ظهر امروز کار بلیت فروشی را آغاز کرده اند.حسین علیزاده و پژمان حدادی در سفر به استان مازندران، ابتدا طی روزهای 6 و 7 خرداد در تالار جمعیت هلال احمر ساری به اجرای برنامه خواهند پرداخت. بلیت‌های این کنسرت در 2 مرکز فرهنگ‌خانه مازندران ( 3246116 – 0151) و شهرکتاب ساری ( 3267095 -0151) عرضه می‌شود. پس ساری شهر آمل میزبان تورکنسرت آن و آن خواهد بود. این کنسرت در روزهای سالن شهرداری آمل برگزار می‌شود و بلیت‌های آن از طریق مؤسسه فرهنگی‌هنری چاووش شمال (2221787 – 0121)، آموزشگاه موسیقی حنانه (2244162 – 0121 ) و کتاب‌فروشی شبآویز (2220245 - 0121) در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
 
لازم به ذکر است، پیش از این اعلام شد بود که تهیه‌کنندگان این تورکنسرت قصد دارند در روزهای اول و دوم خرداد اجراهایی را در شهر ارومیه برگزار کنند که علیرغم پی‌گیری‌های بسیار از سوی دفتر موسیقی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، امکان برگزاری این کنسرت در تاریخ‌های یاد شده فراهم نشد و برگزاری کنسرت حسین علیزاده در شهر ارومیه به زمان دیگری موکول شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه