پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی علیرضا قربانی با «اشتیاق» به شیراز می رود

رویدادهای فرهنگی

علیرضا قربانی با «اشتیاق» به شیراز می رود

علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی طی روزهای هفدهم و هجدهم مهرماه امسال همراه با گروه اشتیاق در تالار حافظ شهر شیراز تازه ترین کنسرت خود را به علاقه مندان موسیقی ارائه خواهد داد.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | Women's Nike Air Max 270 trainers - Latest Releases

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قربانی در این کنسرت موسیقایی که کنسرت مایستر آن سامان صمیمی است و یک ارکستر کامل 15 نفری وی را همراهی می کنند، مجموعه آثار خاطره انگیز و ماندگار خود از جمله «شب دهم»، «مدار صفر درجه» ساخته فردین خلعتبری، «حریق خزان» ساخته مهیار علیزاده و قطعاتی از زنده یاد همایون خرم را اجرا می کند.

اجرای چند قطعه موسیقایی از آثار اجرا شده قربانی در ارکستر ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی به همراه خوانش قطعاتی از بزرگان موسیقی ایران از جمله غلامحسین بنان، نصرالله زرین پنجه، کوروس سرهنگ زاده از جمله برنامه های دیگر این کنسرت موسیقایی خواهد بود.

علیرضا قربانی طی روزهای گذشته طبق دعوتی که ارنست فون مارشال رهبر ارکستر فیلارمونیک جوانان دوسلدورف آلمان از او داشت برای دومین بار و بعد از سه سال مجددا کنسرتی را همراه با این ارکستر در تالار «تن هال» شهر دوسلدورف اجرا کرد.

این کنسرت 28 سپتامبر امسال برابر با ششم مهرماه با اجرای آثاری از زنده یاد همایون خرم، فردین خلعتبری، هوشنگ کامکار و مهیار علیزاده توسط یک ارکستر 60 نفره متشکل از اعضای نوازنده ارکستر فیلارمونیک دوسلدورف برگزار شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه