سه شنبه, 04ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر تهران غبارآلود می شود

خبر

تهران غبارآلود می شود

سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای اعلام کرد: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه با افزایش سرعت باد در جنوب سمنان، شرق استان قم و جنوب استان تهران شرایط غبارآلود در این نقاط و شهر تهران پیش بینی می شود.

Women's shoes - adidas hermosa mesh backpack purple and blue color , GiftofvisionShops - Fitness - adidas nite jogger kids - Sports shoes | nike air sport attack red bank blue Mid Linen - Grailify - nike sweet classic leather sneaker sandals

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی با تشدید ناپایداری همرفتی در بعدازظهر و اوایل شب و گذر امواج ناپایدار از تراز میانی جو طی سه روزه آینده رگبار و رعد و برق و وزش باد به شرح زیر پیش بینی می شود:

در روز دوشنبه، استانهای اردبیل، گیلان، زنجان، قزوین، جنوب کرمان، هرمزگان، شمال و شرق فارس.

در روز سه شنبه، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، شمال قزوین، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان.

در روز چهارشنبه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مازندران، گلستان و شمال سمنان.

بنابراین با توجه به بارش های محلی شدید و کوتاه مدت ، توصیه می شود برای پیشگیری از خسارات احتمالی ، توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها با احتیاط لازم انجام شود و تا حد امکان خودداری شود.

همچنین روزهای سه شنبه و چهارشنبه با افزایش سرعت باد در جنوب سمنان، شرق استان قم و جنوب استان تهران شرایط غبارآلود در این نقاط و شهر تهران پیش بینی می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه