پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر تداوم رگبار در 11 استان دامنه زاگرس - کاهش دما و بارش پراکنده در شهرهای زلزله زده ایلام

خبر

تداوم رگبار در 11 استان دامنه زاگرس - کاهش دما و بارش پراکنده در شهرهای زلزله زده ایلام

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم رگبار و رعد و برق در 11 استان دامنه زاگرس خبر داد و گفت: فردا بیشینه دما در شهرهای زلزله زده ایلام کاهش می یابد.

Upcoming 2021 Nike Dunk Release Dates - nike tiempo ii jersey green black friday specials - CopperbridgemediaShops | Sneakers Nike Shoes

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: براساس نقشه هاي پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده در برخی مناطق شمال غرب، دامنه هاي مرکزي و جنوبی زاگرس و به صورت ضعیفتر در ارتفاعات البرز،ابرناکی ، رگبار موقتی باران گاهی بارعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته وی،  شدت بارش ها امشب و فردا دراستان هاي واقع در دامنه هاي مرکزي وجنوبی زاگرس خواهد بود.

وظیفه اظهار داشت: در این مدت در برخی مناطق استان هرمزگان وجنوب استان کرمان نیز افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: چهارشنبه ناپایداری ها در نواحی ذکر شده با شدت کمتري ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در دو روز آینده دریاي عمان و خلیج فارس مواج خواهد بود.

وظیفه یادآور شد: رشد ابر همراه با رگبار موقت باران گاهی با رعد وبرق و وزش  شدید باد، از بعد از ظهر امروز تا اوایل شب در دامنه های زاگرس دراستان های  چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد،  فارس،  ارتفاعات خوزستان، لرستان، هرمزگان، ارتفاعات بوشهر، همدان، زنجان و ارتفاعات مرکزی، و ارتفاعات غرب اصفهان ادامه دارد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از این رو آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه های فصلی و مسیلها در این نواحی پیش بینی می شود و ضروری است که اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.

وی در خصوص وضعیت جوی مناطق زلزله‌زده در استان ایلام، گفت: آسمان شهر ایلام امروز صاف و آفتابی، گاهی با وزش باد و آرام خواهد بود. حداقل و حداکثر دما به 36 و 39 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد که نسبت به روز گذشته تفاوت چندانی ندارد. همچنین در روز سه‌شنبه نیز افزایش ابر در بعدازظهر و بارش‌های پراکنده در شهرهای شمالی استان ایلام پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشینه دمای هوا در شهرهای استان ایلام نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.

وظیفه اظهار داشت: فردا آسمان تهران کمی ابري دربعدازظهر همراه با  افزایش ابر در شهرهاي شمالی رگبار، رعدوبرق و وزش باد است بیشینه و کمینه دمای پایتخت فردا با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب معادل 37 و 27 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه