جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر در سه روز آینده مردم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند - سیلاب در کمین جنوب سیستان‌و‌بلوچستان

خبر

در سه روز آینده مردم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند - سیلاب در کمین جنوب سیستان‌و‌بلوچستان

اداره کل هواشناسی سیستان‌و‌بلوچستان با صدور اخطاریه‌ای به دستگاه‌های اجرایی این استان هشدار داد که از امروز در نواحی جنوبی و ارتفاعات جنوب شرق سیستان وبلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار، رعد و برق، تند باد موقتی و سیلاب رخ می‌دهد.

nike court royale mens white hair style chart , Botas Beige | Giftofvision , Sneakers search engine

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این اخطاریه آمده است: شدت بارش‌ها مربوط به روز یکشنبه بوده که سبب جاری‌شدن روان‌آب و سیلابی‌شدن رودخانه‌های محلی می‌شود.

در این اخطاریه به مردم توصیه شده که در این مدت با احتیاط در مناطق مستعد سیلاب و قابل آبگرفتگی تردد کرده و از اقامت در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

بر اساس این اخطاریه به کشاورزان نیز هشدار داده شده که نسبت به حفاظت از محصولات کشاورزی خود اقدام ضروری بکنند.

آخرین اخطاریه اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان که 13 تیرماه امسال صادر و نسبت به وزش طوفان گرد و خاک و کاهش شدید کیفیت هوای در شمال استان هشدار داده شد، سبب تعطیلی دو روزه ادارات شهرستان زابل و زهک در 16 تیر شد.

به گزارش ایسنا، 16 خرداد امسال شدت بارش باران و بروز سیلاب در رودخانه سرباز جان سه کودک را گرفت، در این روز وزش باد 101 کیلومتری نیز سبب تشدید وحشت در بین مردم شده بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه