پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید - پنج مدال باارزش كشتي آزاد در جام مدويد

خبر

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید - پنج مدال باارزش كشتي آزاد در جام مدويد

در پایان رقابت‌های جهانی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید، تیم منتخب ایران صاحب یک مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز شد. در روز نخست این رقابت‌ها، ایمان محمدیان در وزن ۷۴ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، آرش دنگسرکی در وزن ۶۰ کیلوگرم به مدال نقره و محمد نادری در وزن ۶۶ کیلوگرم صاحب مدال برنز شده بود.

adidas born original women costume for sale - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للرجال مع تخفيضات 25 , نمشي - 75% أونلاين في السعودية | Nina Leonard, Cardigan a manica lunga con fiocco sul retro , Sb-roscoffShops

در روز دوم این رقابت‌ها، امروز (یکشنبه) حسن رحیمی در وزن ۸۴ کیلوگرم ـ که با شکست رقبای خود راهی مرحله نیمه نهایی شده بود ـ در این مسابقه مقابل حریف روس خود شکست خورد. این کشتی‌گیر تهرانی در دیدار رده‌بندی، حریف اوکراینی خود را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

به گزارش «تابناک»، همچنین در وزن ۱۲۰ کیلوگرم جابر صادق‌زاده که با پیروزی مقابل حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شده بود که در این مرحله شکست خورد. صادق‌زاده در دیدار رده‌بندی مقابل اصغر لاغری دیگر نماینده ایران به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

بنا بر این گزارش، در پایان روز نخست رقابت‌هاى کشتى آزاد جام الکساندر مدوید که در شهر مینسک، پایتخت بلاروس برگزارى شد، ایمان محمدیان و آرش دنگسرکى به ترتیب صاحب مدال‌هاى طلا و نقره شدند.

ایمان محمدیان که با غلبه بر همه رقباى خود، راهى دیدار فینال شده بود با شکست کشتى‌گیرى از روسیه صاحب مدال طلاى وزن ۷۴ کیلوگرم شد اما آرش دنگسرکى در دیدار نهایى در حالی که از حریف اوکراینى خود پیش بود، در یک لحظه غفلت نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره اى وزن ۶۰ کیلوگرم دست یافت؛ بنابراین، على پیرزاده و محمد نادرى در وزن‌هاى ۵۵ و ۶۶ کیلوگرم نیز با یک شکست راهى گروه بازنده‌ها شدند که نادرى با پیروزى در این مرحله در دیدار رده بندى نیز کشتى‌گیر روس را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

پیرزاده نیز که با پیروزى در گروه بازنده‌ها راهى دیدار رده‌بندى شده بود در این مسابقه مقابل کشتى‌گیرى از روسیه شکست خورد و به مقام پنجم رسید. این مسابقات بین‌المللى با حضور کشتى‌گیرانى از بیش از یازده کشور دنیا از جمله ایران، روسیه، بلاروس، اوکراین و چند کشور دیگر در حال برگزارى است و تیم منتخب کشتى آزاد ایران با ترکیبى ازنفرات دوم و سوم اوزان مختلف به منظور پشتوانه سازى و میدان دادن به جوانان در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

رده بندی اوزان هفتگانه این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: ۱ ـ ولادیسلاو آندریف (بلاروس) ۲ ـ تولبیایف (قزاقستان) ۳ ـ زلیمخان داد (روسیه) و ویتالی رادنکو (اوکراین)

۶۰ کیلوگرم: ۱ ـ نیکولای عیوضیان (اوکراین) ۲ ـ آرش دنگسرکی (ایران) ۳ – عباس گادژیف (روسیه) و علیمهان مام (روسیه)

۶۶ کیلوگرم: ۱ ـ عظمت نوریک (روسیه) ۲ ـ انورکینچایف (روسیه) ۳ ـ جین سیفیان (بلاروس) و محمد نادری (ایران)

۷۴ کیلوگرم: ۱ ـ ایمان محمدیان (ایران) ۲ ـ اسداله سادینف (روسیه) ۳ ـ تیموراز کلیخزایف (روسیه) و آندری ناگارونی (اوکراین)

۸۴ کیلوگرم: ۱ ـ مراد گایداروف (بلاروس) ۲ ـ حبیب عبداله یف (روسیه) ۳ ـ حسن رحیمی (ایران) و احمد ماگومایف (روسیه)

۹۶ کیلوگرم: ۱ ـ ماگومد موسی یف (قرقیزستان) ۲ ـ ماگومد تاشاگادژیف (روسیه) ۳ ـ الکسی عیسی اف (بلاروس) و عمر قاضی ماگموداف (بلاروس)

۱۲۰ کیلوگرم: ۱ ـ روسلان شیخ اف (بلاروس) ۲ ـ ایگوز دژیاتف (بلاروس) ۳ ـ می‌شائیل داتسنکو (اوکراین) و جابرصادق‌زاده (ایران)

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه