شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش احتمال لغو اعزام کشتی آزاد به تورنمنت اسپانیا/ روس‌ها نیایند،نمی‌رویم

ورزش

احتمال لغو اعزام کشتی آزاد به تورنمنت اسپانیا/ روس‌ها نیایند،نمی‌رویم

انتقادات کارشناسان و عدم توافق برخی مسئولان فدراسیون کشتی نسبت به اعزام آزادکاران المپیکی به تورنمنت بین المللی اسپانیا باعث شد تا حضور ملی پوشان کشورمان در این میدان تدارکاتی در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

nike-dunk-low-coast-uncl | IetpShops - nike zoom kobe v 2009 black friday sale today 2016 - Buy Online - nike zoom kobe v 2009 black friday sale today 2016 for Women & Men

به گزارش خبرنگار مهر، طی روزهای اخیر حضور آزادکاران المپیکی کشورمان در آخرین تورنمنت تدارکاتی برون مرزی خود و همچنین تبعات منفی این تورنمنت در مقطع حساس کنونی به یکی از مهمترین دغدغه های اردوگاه کشتی بدل شده که بیشتر گوش شکسته ها نیز با آن مخالف هستند.

عارف ربطی دبیر فدراسیون کشتی نیز با توجه به حجم این انتقادات وارد گود شد و گفت: حضور در تورنمنت اسپانیا تصمیم رسول خادم مدیر فنی تیم های ملی بود و او با توجه به برنامه های آماده سازی آزادکاران المپیکی چنین تورنمنتی را در دستور کار قرار داد.

 

وی افزود: آزادکاران ملی پوش تا زمان اعزام به بازیهای المپیک، یک تورنمنت بین المللی را پیش رو داشتند که با منتفی شدن حضور آنان در جام جایزه بزرگ دورتموند آلمان، قرار شد با نفرات اصلی خود راهی تورنمنت اسپانیا شویم.

ربطی در پاسخ به این سوال که چرا چنین تورنمنتی در یک کشور گمنام از سوی خادم انتخاب شده، اضافه کرد: مدیر فنی تیم های ملی به دنبال تورنمنتی بود که روسها نیز در آن حضور داشته باشند. گفته می شود آزادکاران روسی قرار است با نفرات نامدار و اصلی خود به تورنمنت اسپانیا بیایند که همین مساله باعث ترغیب کادر فنی تیم ملی برای حضور در این تورنمنت شد.

دبیر فدراسیون کشتی در خاتمه به احتمال لغو اعزام آزادکاران به اسپانیا خبر داد و گفت: اگر روسها با نفرات اصلی خود در این تورنمنت حضور نیابند احتمال عدم اعزام ملی پوشان ما به اسپانیا نیز وجود دارد، چرا که دلیل اصلی حضور ما در این میدان بین المللی، سرشاخ شدن با مدعیان روس است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه