سه شنبه, 28ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش با کسب شش مدال رنگارنگ؛ فرنگی‌کاران نوجوان ایران نایب قهرمان آسیا شدند

ورزش

با کسب شش مدال رنگارنگ؛ فرنگی‌کاران نوجوان ایران نایب قهرمان آسیا شدند

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا طی روزهای پنج شنبه و جمعه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد که تیم ایران با کسب چهار مدال طلا، یک نقره و یک برنز با کسب 75 امتیاز به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

SneakersbeShops® , Shop Online For Luxury, High-End Fashion, Expensive & Authentic Designer Brands | AIR JORDAN 4 BLANCAS Y ROJAS - BabylinoShops - nike air jordan grey low heels shoes blue sneakers

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا تیم ایران با کسب چهار مدال طلا توسط رضا خدری، علی ارسلان، پرهام قنبری و دانیال اکبری در اوزان 50، 54، 63 و 85 کیلوگرم به مدال طلا، در وزن 76 کیلوگرم توسط علی محمود به مدال نقره و در وزن 58 کیلوگرم توسط مهدی نوروزی به مدال برنز دست یافت و پس از تیم قرقیزستان عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

بر این اساس در روز دوم این رقابت‌ها دانیال اکبری در وزن 85 کیلوگرم که به دیدار فینال راه یافته بود با شکست کشتی گیر قرقیزستانی در دیدار فینال به مدال طلا دست یافت. در این وزن کشتی گیران هند و تاجیکستان سوم شدند.

علی محمود دیگر فینالیست کشورمان نیز در وزن 76 کیلوگرم مقابل حریف قزاقستانی خود شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد در این وزن نیز کشتی گیران قرقیزستان و هند عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.

روز جمعه و در ادامه رقابتهای اوزان دوم، محمدحسین رحیم زاده نیز در وزن 100 کیلوگرم با شکست مقابل حریف خود از دور رقابت‌ها کنار رفت و هشتم شد. در این وزن کشتی گیران کره جنوبی، هند، تاجیکستان و ترکمنستان به ترتیب اول تا سوم شدند. بنا بر این گزارش نتایج روز نخست این رقابت ها نیز به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم رضا خدری در دور نخست کشتی‌گیری از ترکمنستان را شکست داد  وی در دور دوم  حریف قزاقستانی را مغلوب کرد و با شکست حریف خود در مرحله نیمه نهایی، به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال نیز کشتی گیر قرقیزستانی را شکست داد و صاحب مدال طلا شد. در این وزن کشتی‌گیران ترکمنستان و ازبکستان مشترکا سوم شدند.

در وزن 54 کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم کشتی‌گیر ازبکستانی را مغلوب کرد و با پیروزی در دیدار مرحله نیمه نهایی به دیدار فینال راه یافت.  ارسلان در دیدار فینال کشتی‌گیر کشور میزبان را مغلوب کرد و به عنوان نخست دست یافت. در این وزن کشتی‌گیران کره جنوبی و ازبکستان مشترکا عنوان سوم را از آن خود کردند.

در وزن 63 کیلوگرم پرهام قنبری پس از استراحت در دور اول در دور دوم کشتی‌گیر ازبکستانی را مغلوب کرد و با غلبه بر حریف خود در دیدار نمیه نهایی به دیدار فینال راه یافت. قنبری در دیدار فینال کشتی گیر قرقیز را شکست داد و صاحب گردن آویز طلا شد. کشتی گیران کره جنوبی و قزاقستان نیز در این وزن مشترکا سوم شدند.


در وزن 58 کیلوگرم مهدی نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم کشتی‌گیر کره جنوبی را شکست داد اما در دیدار سرگروهی شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در دیدار رده بندی با شکست کشتی گیر تاجیکستانی عنوان سوم را از آن خود کرد. در این وزن کشتی گیر هندی اول شد، کشتی گیر قزاق هم به عنوان دوم دست یافت و نماینده قرقیزستان نیز سوم شد.

در وزن  42 کیلوگرم احسان محمدی در دور نخست  کشتی‌گیری از عراق را شکست داد اما در دیدار ماقبل فینال مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در دیدار رده بندی نیز مقابل کشتی گیر کره شمالی شکست خورد و به مقام پنجم بسنده کرد در این وزن کشتی گیران ازبکستان، کره جنوبی کره شمالی و تاجیکستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

 در وزن 69 کیلوگرم مهدی فلاح پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم حریف ژاپنی را مغلوب کرد اما در دیدار نیمه نهایی شکست خورد، فلاح در دیدار رده بندی نیز مقابل کشتی گیر هندی مغلوب شد و پنجم شد در این وزن کشتی گیر قرقیزستانی اول شد و کشتی گیران قزاقستان، کره جنوبی و هند به ترتیب دوم تا سوم شدند.


در وزن46 کیلوگرم کیانوش ولی زاده در دور اول به مصاف کشتی‌گیر هندی رفت و با شکست مقابل این کشتی‌گیر از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در رده‌بندی تیمی این مسابقات نیز تیم  قرقیزستان با 80 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، تیم ایران با 75 امتیاز دوم شد و تیم های قزاقستان با 68 امتیاز، کره جنوبی با 64 امتیاز، هندوستان با 62 امتیاز و تاجیکستان با 51 امتیاز عناوین سوم تا ششم را از آن خود کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه