جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش یک طلا و دو برنز ایران در روز نخست کشتی آزاد نوجوانان جهان

ورزش

یک طلا و دو برنز ایران در روز نخست کشتی آزاد نوجوانان جهان

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در روز نخست مسابقات جهانی صاحب یک مدال طلا و دو برنز شد.

shock drop air force 1 full uv reactive | Men's Sneakers

به گزارش ایسنا، رقابت پنج وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان جهان در اسلواکی به پایان رسید که تیم ملی ایران در وزن 42 کیلوگرم توسط علیرضا گودرزی به مدال طلا رسید و نادر نصری در 50 کیلوگرم به همراه مجتبی عموزاد در 58 کیلوگرم مدال برنز گرفتند.

در دیدارنهایی وزن 42 کیلوگرم علیرضا گودرزی موفق شد با حساب 5 بر 4 ماکسیم زامور چیکوف از روسیه را شکست دهد و بر سکوی قهرمانی جهان بایستد. همچنین در وزن 50 کیلوگرم نادر نصری در مسابقه رده بندی پراکاش از هند را 5 بر یک برد و به مدال برنز رسید.

در 58 کیلوگرم نیز مجتبی عموزاد در مصاف با چاچوآ از گرجستان 10 بر یک پیروز شد و بر سکوی سوم جهان ایستاد.

احمد بذری در 69 کیلوگرم و امیر ارسلان تاتاری در وزن 85 کیلوگرم دو کشتی گیر دیگر ایران بودند که از دور رقابت ها کنار رفتند.

رقابت های 5 وزن دوم نیز فردا یکشنبه در اسلوواکی برگزار می شود.


وزن کشی پنج وزن دوم:

در وزن 46 کیلوگرم عرفان آئینی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف پاتریک گولوچوفسکی از لهستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور سوم با برنده کشتی گیران ارمنستان و مولداومی مبارزه می کند. در این وزن 22 نفر حضور دارند.

در وزن 54 کیلوگرم کاوه رحمت آبادی در دور نخست به مصاف ویکتور لوجکا از اسلواکی می رود و در صورت پیروزی، در دور بعد با برنده کشتی گیران آمریکا و رومانی مبارزه خواهد کرد در این وزن 24 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 63 کیلوگرم که 24 کشتی گیر حضور دارند امیر اکبرزاده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با البروس والیف از روسیه روبرو می شود. در دور بعد برنده کشتی گیران مصر و رژیم اشغالگر قدس حضور خواهد داشت.

دروزن 76 کیلوگرم حامد منافیان در در اول به مصاف تئودوروس کایریاکیدیس از یونان می رود و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده کشتی گیران اوکراین و مغولستان مبارزه می کند در این وزن 26 نفر حضور دارند

در وزن 100 کیلوگرم نعیم حسن زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده کشتی گیران ترکیه و بلاروس مبارزه می کند و در صورت پیروزی، در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران ژاپن و گرجستان می رود در این وزن 21 کشتی گیر حضور دارند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه