یکشنبه, 09ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش گزارش از اینچئون؛ نخستین مدال کاروان ایران رنگ طلا به خود نگرفت

ورزش

گزارش از اینچئون؛ نخستین مدال کاروان ایران رنگ طلا به خود نگرفت

در حالی که با حتمی شدن مدال نقره تیم بانوان ایران در بخش تفنگ بادی 10 متر نخستین مدال کاروان ایران به دست آمده بود مسئولان برگزاری مسابقات به ناگاه اعلام کردند که نماینده چین در نگهداری اسلحه مرتکب خطا شده تا مدال طلا به ایران برسد اما بعد از چالش طولانی بین چینی‌ها و داوران رای برگردانده شد.

Air Jordan 1 Low OG Neutral Grey (2021) (W) - nike free run womens 5.0 - 100 - CZ0775 | Latest Releases , IetpShops - Women's Nike Air Jordan 1 trainers - best glue for nike shoes for boys kids

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، رقابتهای تیراندازی بانوان بازی‌های آسیایی صبح امروز در بخش تیمی تفنگ بادی 10 متر ادامه پیدا کرد که طی آن تیم بانوان کشورمان توانست نخستین مدال کاروان کشورمان را به نام خود ثبت کند. در این ماده نجمه خدمتی با ثبت امتیاز 417.2 چهارم شد. پس از او نرجس اماقلی‌نژاد با 416.3 در رده هفتم قرار گرفت و الهه احمدی هم با امتیاز  412.3 نوزدهم شد. تا مدال نقره تیم ایران حتمی شود.

اما بعد از آن داوران متوجه شدند ورزشکار چینی در نگهداری اسلحه مرتکب خطا شده و به همین خاطر این ورزشکار از جدول انفرادی خارج شد تا ایران به صدر جدول برود و رنگ مدال کشورمان طلایی شود. چینی‌ها که این مسئله را نمی‌پذیرفتند اعتراض زیادی کردند و سرانجام با نفوذی که داشتند رای را برگرداند تا رنگ مدال ایران طلایی نشود.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛ نخستین مدال کاروان ایران در تیراندازی تیمی به دست آمد/ بانوان تیرانداز به هدف زدند
تیم تیراندازی بانوان ایران در بخش تفنگ بادی 10 متر نخستین مدال کاروان ایران را در بازی‌های آسیایی کسب کرد. این تیم در رقابتی نزدیک با چین که حواشی بسیاری نیز داشت تا یک قدمی مدال طلا هم پیش رفت اما در نهایت به مدال نقره دست یافت.به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، رقابتهای تیراندازی بانوان بازیهای آسیایی صبح امروز در بخش تیمی تفنگ بادی 10 متر ادامه پیدا کرد که طی آن تیم بانوان کشورمان توانست نخستین مدال کاروان کشورمان را به سود خود ثبت کند. در این ماده نجمه خدمتی با ثبت امتیاز 417.2 چهارم شد. پس از او نرجس اماقلی‌نژاد با 416.3 در رده هفتم قرار گرفت و الهه احمدی هم با امتیاز  412.3 نوزدهم شد.

تیم ملی تیراندازی بانوان ایران با این نتیجه مدال نقره تیمی مسابقات را از آن خود کرد. بعد از عنوان اعلام شد که ورزشکار چینی مرتکب خطا شده و مدال طلا باید به ایران برسد اما نفوذ چینی‌ها باعث شد تا مدال ایران نقره‌ای باقی بماند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛ اعلام برنامه روز سوم ورزشکاران ایران/ حسرت مدال به پایان می‌رسد؟
در روز سوم از هفدهمین دوره رقابتهای بازی‌های آسیایی، ورزشکاران کشورمان در 7 رشته به مصاف رقیبان خود می‌روند و این امیدواری وجود دارد که برخلاف دور روز نخست، کاروان ایران موفق به کسب مدال شود.به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، در این روز علاوه بر رقابت ورزشکاران ایران در رشته‌های انفرادی و تیمی با رقیبان قاره کهن، دیدار فوتبال امیدهای ویتنام و قرقیزستان هم که از ساعت 12:30 برگزار می‌شود، برای کاروان و فوتبال ایران بسیار مهم است.

برنامه رقابت‌های انفرادی و تیمی ورزشکاران کشورمان در این رقابتها به شرح زیر است:

هندبال:
ایران - کویت، ساعت 10

ووشو:
حمیده برخور در دور مقدماتی تالوی بانوان تای چی چوان و تای چی جیان از ساعت 9 (فینال فرم دوم از ساعت 14)
فرشاد عربی در تالوی مقدماتی مردان نانچوان و ننگون از ساعت 9 (فینال فرم دوم ساعت 14)
الهه منصوریان در مرحله ‌یک‌چهارم نهایی ساندای بانوان به مصاف حریف نپالی می‌رود (از ساعت 19 به بعد)
سجاد عباسی در وزن 70 کیلوگرم ساندای مردان 70 به مصاف حریف ترکمنستانی می‌رود (از ساعت 19 به بعد)
حمیدرضا لادور در وزن 75- کیلوگرم ساندای مردان به مصاف حریفی از اردن می‌رود (از ساعت 19 به بعد)

جودو:
جواد محجوب در وزن 100 کیلوگرم و محمد جمالی در وزن 90 کیلوگرم، از ساعت 14
دیدارهای نیمه نهایی ساعت 16:00 و فینال ساعت 19 برگزار می‌شود

وزنه‌برداری:
جابر روزبهانی در فینال دسته 69، ساعت 19
شنا:
چاووشی‌فر در 50 متر کرال پشت از ساعت 9، فینال 19:05

دوچرخه‌سواری:
اسپرینت مقدماتی ساعت 10، یک شانزدهم ساعت 11:10 و یک هشتم ساعت 16:15
محمد رجبلو در امونیوم اسکراچ از ساعت 10:35
محمد رجبلو در امونیوم انفرادی تعقیبی از ساعت 16:33
محمد رجبلو در امونیوم حذفی از ساعت 18:15

قایقرانی:
عاقل حبیبیان در روئینگ تک نفره سبک وزن
خشایار عباس آبادی، صابر نادری، مسعود فتحی و سیاوش سعیدی در 4 نفره مردان (شانس مجدد از ساعت 10)
حمیرا برزگر، نازنین ملایی، مهسا جاور، سولماز عباسی در روئینگ 4 نفره زنان (شانس مجدد ساعت 10:30)

تیراندازی:
نجمه خدمتی، الهه احمدی و نرجس امام قلی‌نژاد در تفنگ بادی 10 متر زنان (ساعت 9 مقدماتی و ساعت 11:30 فینال)
الهام هریجانی، سارینا قرابت و مریم سلطانی در  تپانچه 25 متر زنان (ساعت 9 مقدماتی، ساعت 14:30 فینال)

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛ چاووشی‌فر رکورد زد اما صعود نکرد

ملی‌پوش شنای ایران با وجود اینکه رکورد ملی کشورمان را در ماده 50 متر کرال پشت بهبود بخشید از صعود به فینال بازی‌های آسیایی باز ماند.به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، مسابقات شنای ماده 50 متر کرال پشت بازی‌های آسیایی صبح امروز دوشنبه ادامه پیدا کرد که طی آن جمال چاووشی‌فر در گروه خود با ثبت زمان 26 ثانیه و 77 صدم ثانیه چهارم شد. این شناگر که روز گذشته در ماده صد متر کرال پشت رکورد ایران را شکسته بود این بار نیز در 50 متر کرال پشت رکورد ملی ایران را جابجا کرد. رکورد قبلی وی 27 ثانیه و 10 صدم ثانیه بود.

چاووشی فر در بین 26 نفر در رده چهاردهم قرار گرفت و از صعود به فینال باز ماند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛ کیخواه و خناری‌نژاد در ژیمناستیک فینالیست شدند

در مسابقات انفرادی ژیمناستیک هفدهمین دوره از بازی‌های آسیایی سعید رضا کیخواه و هادی خناری‌نژاد فینالیست شدند.به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، در رقابتهای انفرادی ژیمناستیک بازی‌های آسیایی اینچئون سعید رضا کیخواه با 14/80 امتیاز در خرک با کسب رتبه پنجم، فینالیست شد. در رشته دارحلقه هم هادی خناری‌نژاد با امتیاز 15/05 راهی فینال شد.

ژیمناستیک ایران در دور قبل تنها در دارحلقه فینالیست شده بود.

محمد رمضانپور و ایمان خاموشی نیز با کسب رتبه‌های 10 و 11 از صعود به فینال باز ماندند.

فرامرز سنگینی سرپرست تیم ملی ژیمناستیک عنوان کرده در صورت کم کردن خطای دو فینالیست در روز مسابقه کسب مدال دور از دسترس نیست.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛ سیفی نماینده فیلیپین را شکست داد

نماینده وزن 75 کیلوگرم تیم ملی ووشو امروز در نخستین دیدار خود نماینده فیلیپین را شکست داد.به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون،امروز در ادامه مسابقات بخش ساندای مردان در وزن 65- کیلوگرم محسن محمد سیفی به مصاف" تابوگورا" از فیلیپین رفت و با ناک اوت کردن حریف خود به دور دوم راه یافت.

محمد سیفی مدال طلای بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو را در کارنامه دارد.

امروز در نخستین دیدار، حمیدرضا دلادور نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم ملی ووشو در نخستین دیدار خود مقابل حریف نپالی با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و فردا به مصاف حریف خود می‌رود.

در نخستین روز از مسابقات ووشو، الهه منصوریان نماینده وزن 52 کیلوگرم تیم ملی ووشوی بانوان در نخستین دیدار خود نماینده اندونزی را شکست داد و به دور دوم راه یافت.

اکبر محمدزاده نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی ساندای مردان در نخستین دیدار خود مقابل نماینده چین شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

احسان پیغمبری نماینده ایران در تالو، در بازی‌های آسیایی اینچئون با امتیاز 9.51 ششم شد و شانس مدال را از دست داد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛ تیم ملی هندبال ایران برابر کویت پیروز شد/ شاگردان ماچک زهر چشم گرفتند
تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی خود در بازی‌های آسیایی اینچئون برابر کویت به میدان رفت و در یک بازی مهیج حریف قدرتمند خود را شکست داد. تیم ایران در نیمه نخست با یک اختلاف نتیجه را به کویت واگذار کرده بود اما در نیمه دوم توفانی ظاهر شد و به پیروزی دست یافت.به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اینچئون، تیم ملی هندبال ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی اینچئون صبح امروز دوشنبه برابر کویت به میدان رفت و در یک بازی حساس و مهیج این تیم را 29 بر 25 شکست داد. تیم کشورمان نیمه نخست این بازی را 16 بر 15 به حریف واگذار کرد اما در نیمه دوم حریف را تحت تاثیر خود قرار داد و با چهار اختلاف گل به برتری دست یافت. در این نیمه اگر بازیکنان ایران قدر موقعیت‌های خود را در ضد حملات می دانستند به یک برد پرگل می‌توانستند دست یابند.

مسئولان برگزاری مسابقات برای پر کردن سالن کودکان زیادی را از مداس به سالن آورده بودند که در طول بازی تیم ایران را تشویق می‌کردند و به بازیکنان کشورمان انرژی می‌دادند. سرمربی تیم کویت در نیمه دوم بارها با اعتراض به داور قصد داشت در روند تیم ایران اختلال ایجاد کند اما بازی تهاجمی تیم کشورمان اجازه خودنمایی را از کویتی‌ها گرفته بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه