دوشنبه, 10ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش سلیمی: مدالم را به مردم ایران تقدیم می‌کنم/ در حرکت سوم ریسک نکردم

ورزش

سلیمی: مدالم را به مردم ایران تقدیم می‌کنم/ در حرکت سوم ریسک نکردم

قویترین مرد جهان و دارنده مدال طلای هفدهمین دوره بازیهای آسیایی گفت: این مدالم را به مردم ایران تقدیم می کنم و امیدوارم مدال طلایم به آنها چسبیده باشد.

nike foamposite 2000 black women shoes heels - Blanco - 991 - DJ3180 - Nike Air Max 97 By You Zapatillas personalizables | CARHARTT WIP HOMME , JofemarShops

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، بهداد سلیمی پس از کسب مدال طلای بازیهای آسیایی در دسته فوق سنگین وزنه برداری گفت: خدا به من کمک کرد تا بتوانم نتیجه زحماتم را بگیرم و رکورد بازیها را هم جابجا کردم. تا به حال به مجموع 465 کیلوگرم نرسیده بودم. از این بابت خشحالم که توانستم به این رکورد برسم و امیدوارم با تلاش بیشتر بتوانم در رقابت های جهانی بهتر باشم.

عضو تیم ملی وزنه برداری ایران در مورد انصرافش از زدن وزنه سوم در حرکت دو ضرب گفت: وزنه های سنگین ریسک بالایی دارند و از آنجایی که باید کمتر از 50 روز دیگر در مسابقات جهانی شرکت کنم این ریسک را انجام ندادم تا با حفظ آمادگی بتوانم در مسابقات جهانی وزنه های سنگین تری را بزنم.

بهداد سلیمی در واکنش به انتقادات نسبت به نتایج دیگر وزنه‌برداران ایران گفت: انتظارات همه از وزنه‌برداران بیش از اینها بود اما همه تلاش خود را کردند. سطح بازی‌های آسیایی خیلی بالا بود و در همه وزن‌ها رکورد بازی‌ها جابجا شد. امیدوارم بچه‌ها با تمرین مضاعف در مسابقات جهانی موفق باشند.

***


تیم ملی والیبال به راحتی هند را پشت سر گذاشت
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی اینچئون برابر هند به برتری دست یافت تا صعود خود را به مرحله سوم این رقابتها قطعی کند.به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اینچئون، تیم ملی والیبال ایران دومین مسابقه خود را در بازی‌های آسیایی عصر امروز برابر هند برگزار کرد که در سه دست متوالی این تیم را از پیش روی برداشت. تیم کشورمان در این دیدار به ترتیب با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 18 مقابل حریف خود برنده شد.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی در این بازی هم به اکثر نفرات اصلی استراحت داد. شهرام محمودی، عادل غلامی، پوریا فیاضی، مهدی مهدوی، فرهاد ظریف و میلاد عبادی پور نفراتی بودند که از ابتدا در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند. در شروع دست سوم مهدوی از ناحیه مچ پا احساس درد کرد تا معروف کاپیتان تیم ملی وارد بازی شود.

اعضای تیم ملی کره‌جنوبی با حضور در سالن از نزدیک بازی ایران و هند را نظاره‌گر بودند.

تیم ملی والیبال ساعت 15 فردا به مصاف مالدیو می‌رود.

***


گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛ سومین برد بسکتبال ایران مقابل ژاپن به دست آمد
تیم ملی بسکتبال ایران سومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی را مقابل ژاپن برگزار کرد و این تیم را هم از پیش روی برداشت.به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، تیم ملی بسکتبال ایران در سومین بازی خود در دور دوم بازی‌های آسیایی عصر امروز به مصاف ژاپن رفت و در پایان با حساب 82 بر 59 به برتری دست یافت. تیم کشورمان چهارک اول این بازی را 16 بر 15 به سود خود پایان داد. در وقت دوم بازیکنان ایران ژاپن را تحت کنترل قرار دادند و با امتیازاتی که کسب کردند نیمه نخست را با برتری 45 بر 37 به رختکن رفتند.

تیم کشورمان چهارک سوم را نیز با قدرت ادامه داد و در پایان این کواتر برتری 61 بر 46 را روی تابلوی امتیازات ثبت کرد. در وقت چهارم بچیروویچ از بازیکنان جوان استفاده کرد و تیم ملی توانست روند امتیازگیری خود را ادامه دهد و در نهایت 82 بر 59 برنده شود.

تیم کشورمان در دو بازی قبلی خود به ترتیب هند و فیلیپین را با شکست مواجه کرده بود. شاگردان بچیروویچ فردا شنبه با مغولستان پیکار می‌کنند.

***

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛ ماچک: شخصیت تیمی خودمان را نشان دادیم/ به شاگردانم ایمان داشتم

سرمربی تیم ملی هندبال ایران با بیان اینکه روز گذشته کسی تصور نمی کرد تیم کشورمان صعود کند، گفت: ما امروز شخصیت تیمی خودمان را نشان دادیم.به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اینچئون، بوروت ماچک در نشست خبری پس از دیدار تیم ملی هندبال ایران و عربستان که با برتری کشورمان همراه شد، خاطرنشان کرد: شاید روز گدشته کسی فکر نمی‌کرد ما پیروز شویم ولی امروز شخصیت تیمی خودمان را نشان دادیم و با اختلاف خوبی هم پیروز شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ایران روی سکوی قرار می گیرد، گفت: من به توانایی‌های شاگردانم ایمان داشتم. شما روز گذشته باور نمی‌کردید که ایران صعود کند ولی حالا از من در مورد کسب مدال سوال می‌کنید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه