دوشنبه, 10ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش گزارش بازیهای آسیایی اینچئون (1393)؛ گنج‌زاده به حریف ژاپنی باخت/ اخراج کاراته کا ایران از بازیهای آسیایی

ورزش

گزارش بازیهای آسیایی اینچئون (1393)؛ گنج‌زاده به حریف ژاپنی باخت/ اخراج کاراته کا ایران از بازیهای آسیایی

ملی‌پوش وزن 84+ کیلوگرم ایران در مبارزه با حریف ژاپنی با نادوری از راه‌یابی به دیدار پایانی باز ماند و پس از اعتراض به داور از گردونه رقابتها کنار گذاشته شد.

air-jordan-4-retro-cement-x-new-era-chicago-bulls-sneaker-hook-up-hat | Media Maratón Alicante 2022 - Carreras populares , IicfShops

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، سجاد گنج‌زاده در آخرین روز بازی‌های آسیایی 2014 در وزن 84+ کاراته رقابتهای خود را برگزار کرد که با بعد از دو پیروزی در دور سوم به مصاف حریفی از ژاپن رفت و با وجود ارایه یک مبارزه خوب با ناداوری 9 بر 6 شکست خورد تا از راه‌یابی به دیدار پایانی باز ماند. وی پس از این مبارزه دستکش‌های خود را به حالت اعتراض به روی تاتامی کوبید تا مسئولان برگزاری رقابتها گنج‌زاده را از جدول مسابقات حذف کنند.

وی در دیدار اول خود به مصاف نماینده چین رفت و توانست با نتیجه 7 بر یک به پیروزی برسد. گنچ‌زاده در دور دوم المولا از امارات را 11 بر 4 پشت سر گذاشت تا به نیمه نهایی برسد.
 
***

نسرین دوستی از صعود به فینال بازماند
نماینده وزن 50+ کیلوگرم کاراته زنان ایران در دور سوم بازی‌های آسیایی برابر نماینده قزاقستان شکست خورد و از صعود به فینال باز ماند.به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، رقابتهای کاراته زنان بازی‌های آسیایی امروز شنبه با برگزاری مبارزات وزن 50+ کیلوگرم ادامه پیدا کرد که طی آن نسرین دوستی از ایران در مرحله نیمه نهایی مبارزات خود مقابل رقیبی از قزاقستان به روی تاتامی رفت و 4 بر صفر شکست خورد تا از صعود به فینال باز ماند.

وی در دور نخست مبارزات خود برابر کانگ از کره شمالی رفت و با اریه یک مبارزه برتر حریف خود را 10 بر صفر پیش شکست داد و در دور دوم هم سوکا از اندونزی را 4 بر 3 پشت سر گذاشت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه