پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم رفتار دلخراش و غیرانسانی با خرگوشهای آنگورا

زیست بوم

رفتار دلخراش و غیرانسانی با خرگوشهای آنگورا

آنگورا معروف ترین گونه خرگوش در دنیا است که به خاطر موهای بلند و نازکش شناسایی می شود. خرگوشی که در نیمه‌های قرن هجدهم به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌شد. اما موی مرغوب آن برای استفاده‌های صنعتی و پوشاک آنقدر محبوب بود که پرورش آن در دیگر نقاط دنیا گسترش یافت.

75% - تسوق أونلاين في السعودية مع خصم 25 , أحذية ازياء رياضية الجري للرجال , adidas copa mundials in color today schedule 2016 , نمشي | Women's Nike shoes, clothing and accessories

به گزارش مجله مهر خرگوش‌های آنگورا -آنقوره-حدود ۷ تا ۱۲سال عمر می کند و موی آنها هر 4ماه یکبار قابل بهره برداری است. با این حال به دلیل رفتار غیر انسانی ای که با آنها می شود، گروه‌های حامی حیوانات خواستار تحریم خرید و فروش موی آنها شده اند. موی خرگوش آنگورا ظریف ترین مو در میان گونه‌های مختلف خرگوش است و برای تهیه پارچه، کلاه‌های پشمی و قلم موهای ظریف استفاده می شود.

اگرچه امکان قیچی کردن موی آنگوراها هم وجود دارد اما تولید کنندگان می‌گویند موهای کنده شده به مراتب مرغوب تر از موهای چیده شده یا ریخته شده حیوان هستند. 90 درصد از محصولات تهیه شده از موی این خرگوش در چین تولید شده‌اند اما شیلی و آمریکا هم محصولات محدودی با موی این خرگوش تولید می‌کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه