جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم ساخت‌وساز غیرقانونی در اطراف دریاچه گهر

زیست بوم

ساخت‌وساز غیرقانونی در اطراف دریاچه گهر

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها گفت: هرگونه ساخت و ساز در اطراف دریاچه گهر غیر قانونی است.

Women's shoes - adidas hermosa mesh backpack purple and blue color , GiftofvisionShops - Fitness - adidas nite jogger kids - Sports shoes | Dialadogwash - Women's shoes - Footwear NIKE - nike air jordans vi 6 mens silver rings black gold - Sneakers - Low shoes , Nike Air Max Bolt CU4152 001 Black/White/Black

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سید عابدین نوری در نشست بررسی مشکلات زیست محیطی دورود، افزود: هرگونه ساخت و ساز توسط هر دستگاه دولتی و غیر دولتی در اطراف دریاچه گهر مغایر قوانین زیست محیطی است و باید با عوامل و مسببان آن به شدت برخورد شود.


وی اظهار کرد: متاسفانه اخیرا دیده شده که اداره کل محیط زیست استان لرستان در یک اقدام غیر قانونی اقدام به ساخت و ساز بناهایی در فاصله کمتر از ۲۰ متر از دریاچه گهر کرده‌اند.


عضو شورای اسلامی شهر دورود تصریح کرد: این امر موجب اعتراض عمومی و تشکل‎های زیست محیطی شده و این در حالی است که مسئولان و متولیان محیط زیست براساس قانون باید خود را حافظ و نگهبان طبیعت از جمله دریاچه زیبای گهر بدانند.


نوری اضافه کرد: چنانچه بودجه‌ای به دریاچه گهر اختصاص یافته باید آن را درست و در جهت احیای هرچه بهتر این ودیعه الهی با هدف جذب هرچه بیشتر گردشگر و دوستداران طبیعت هزینه کرد. اعتبار تخصیص یافته باید در جهت پاکسازی و زیباسازی محیط اطراف دریاچه هزینه شود تا موجب جذب بیشتر گردشگران شود.


عضو هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها افزود: در همین رابطه به نمایندگی از طرف مردم و تشکل‎های زیست محیطی از ابتکار، معاون رئیس جمهور خواستاریم دستور دهند موضوع، بررسی و از هرگونه ساخت و ساز در اطراف دریاچه گهر دورود خودداری شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه