پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر طلاق دشمن سیستم ایمنی کودکان

خبر

طلاق دشمن سیستم ایمنی کودکان

شاید فکر کنید طلاق والدین تنها خودشان را در معرض انواع مشکلات جسمی و روحی قرار می‌دهد و بچه‌ها در صورت داشتن مراقبتی مناسب از این آسیب‌ها در امانند اما پژوهشگران سوئدی به این نتیجه رسیده اند که طلاق و مرگ نزدیکان جدای از اینکه احساس امنیت کودکان را کاهش می‌دهد موجب کاهش سیستم ایمنی کودک نیز می‌شود.

shock drop air force 1 full uv reactive | adidas criticism on children quotes for women MX Blue Release Date - SBD - adidas zx flux navy on feet conversion rate

به گزارش ایرنا در این بررسی محققان با بررسی وضعیت سلامتی ۱۰ هزار کودک متوجه شدند که تاثیر منفی که جدایی والدین بر سیستم ایمنی کودک می‌گذارد ناشی از اضطراب شدیدی است که به کودک وارد می‌شود.

نتایج این مطالعه نشان داد که در بدن کودکان خانواده‌های مشکل دار در واکنش به اضطراب مقدار زیادی هورمون کورتیزول ترشح می‌شود.

ترشح مقدار زیاد این هورمون به بدن آسیب می‌زند و موجب بروز انواع بیماری‌ها می‌شود. همچنین مرگ نزدیکان برای سلامتی افراد مسن هم خطرناک است.

احساسات منفی موجب می‌شود انسان بر اثر ابتلا به یک سرماخوردگی ساده هم جان خود را از دست بدهد چون سیستم ایمنی را به شدت ضعیف می‌کند.

محققین تاکید دارند که طلاق به طور کلی تأثیر غیر قابل انکاری بر زندگی کودک می‌گذارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه