دوشنبه, 10ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر «باروری اندیشۀ او زمان زیادی می‌برد» - بهزاد فراهانی: تئاتر سمندریان مبتنی بر فکرت بود

خبر

«باروری اندیشۀ او زمان زیادی می‌برد» - بهزاد فراهانی: تئاتر سمندریان مبتنی بر فکرت بود

بهزاد فراهانی گفت: وقتی سمندریان هست، تئاتر هم هست. اما وقتی سمندریان نیست، چون تئاتر او مبتنی بر فکرت و حکمت بود، پس باید به دنبال تئاتر گشت.

تسوق ماست اند هاربر السعودية أونلاين مع تخفيضات 25 - charles barkley nike shoes for sale cheap jordan , نمشي - 75% | nike high top women gold color chart with names - 082 - Air Jordan 1 Mid Linen - 554724

این بازیگر و کارگردان تئاتر در پی ضایعۀ درگذشت استاد حمید سمندریان به خبرنگار بخش تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: مشکل در این است که امروز اندیشۀ حمید سمندریان را از دست داده‌ایم و قطعا باروری اندیشۀ او زمان زیادی می‌برد.

او با اظهار تاسف از عدم پرورش جایگزین‌هایی برای پیشکسوتان فرهنگ و هنر عنوان کرد: متاسفانه در این مملکت جایگزینی برای آدم‌های از دست رفته نمی‌پرورانیم و زمانی که آن‌ها می‌روند جای خالی‌شان باقی می‌ماند. همان طور که فتحی، اسکویی، فنی‌زاده و خیلی‌های دیگر رفتند و برایشان جایگزینی پیدا نشد.

فراهانی اضافه کرد: سمندریان هم رفت و جایش همچنان خالی می‌ماند و ما متاسفانه ارج و قربی برای پیشکسوتان به معنای واقعی آن قائل نمی‌شویم و این داستان تاسف‌باری است.

وی در پایان گفت: قطعا راه زندۀیاد حمید سمندریان توسط ما به عنوان شاگردان او ادامه پیدا می‌کند و امیدوارم روزی در ایران تئاتر داشته باشیم که به آن ارج و قرب بدهند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه