دوشنبه, 10ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر مجید سرسنگی: سمندریان استادی تمام و کمال بود

خبر

مجید سرسنگی: سمندریان استادی تمام و کمال بود

«مجید سرسنگی»، مدیرعامل خانۀ هنرمندان ایران و مدیر تماشاخانۀ ایرانشهر، حمید سمندریان را استادی تمام و کمال می‌داند.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | Grailify - air force new mexico basketball - nike and jordans 50 dollars in gold price list Light Smoke Grey

این مدیر هنری که سال‌ها پیش دانشجوی حمید سمندریان بوده است، به خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: حمید سمندریان حدود شش دهه حضور مستمر در تئاتر کشور داشته‌ است و می‌توان از دو زاویۀ حضور هنری ایشان را ارزیابی کرد.

سرسنگی اضافه کرد:‌ آثاری که استاد سمندریان به صحنه برد، جزو افتخارات تاریخ تئاتر مملکت بود. از سوی دیگر چندین نسل دانشجو تربیت کرد و با پرورش آنان تاثیری غیرقابل انکار بر شیوه جدید تئاتر ایران نهاد.

وی افزود: استاد سمندریان معلمی به تمام معنا و استادی بی‌بدیل بود؛ هم هنرمندی کاملا حرفه‌ای بود و هم به لحاظ اخلاق‌گرایی چهره‌ای بی‌نظیر داشت که می‌توان آن را در شیوۀ پرورش دانشجویانش مشاهده کرد.

مدیر تماشاخانۀ ایرانشهر به ویژگی‌های اخلاقی حمید سمندریان اشاره کرد و گفت: از مهمترین ویژگی‌های او می‌توان به نداشتن حسد و بُخل اشاره کرد. او همواره برای دیگران کارگشایی می‌کرد و همیشه دستش برای دیگران باز بود و همین ویژگی‌ها از او استادی مسلم ساخته بود.

مجید سرسنگی تاکید کرد: حمید سمندریان نه تنها در رشته تخصصی‌اش تئاتر موفق بود که به لحاظ جنبه‌های روحی و روانی از نوعی بزرگ‌منشی کم‌نظیر برخوردار بود و باید درگذشت این هنرمند بزرگ را به تمام هنرمندان کشور تسلیت بگوییم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه