دوشنبه, 10ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر جدیدترین خبرها از مراسم‌های بزرگداشت سمندریان

خبر

جدیدترین خبرها از مراسم‌های بزرگداشت سمندریان

محمد یعقوبی سخنگوی شورای هماهنگی هفته بزرگداشت استاد حمید سمندریان از انتشار کتابی برای یادمان این هنرمند خبر داد.

adidas calabasas cream factory san jose menu - GZ3194 - adidas Ultra Boost 2021 White Multicolor | Nike Release Dates

این کارگردان به خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: شورای هماهنگی هفته بزرگداشت رایانامه به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید">این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید درست کرده است و در نظر داریم تمام مطالبی را که به یاد استاد حمید سمندریان نوشته شده یا نوشته می‌شود در این رایانامه گردآوری کنیم و پس از آن تمام این مطالب را در قالب یک کتاب همزمان با چهلمین شب درگذشت آقای سمندریان منتشر کنیم.

این هنرمند تئاتر اضافه کرد: از همه دوستان هنرمند، مطبوعاتی و همه علاقمندانی که برای آقای سمندریان مطلبی نوشته‌اند یا اگر دوست دارند به صورت اختصاصی مطلبی برای ما بنویسند درخواست می‌کنیم تا یکشنبه آینده اول مرداد ماه مطالبشان را به این ایمیل بفرستند.

او همچنین از تغییراتی در برنامه هفته بزرگداشت خبر و توضیح داد: برنامه امروز (25 تیرماه) که قرار بود در سرای اهل قلم برگزار شود لغو شده و به جای آن برنامه بزرگداشت در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

به گفته یعقوبی این برنامه ساعت 16 تا 18 امروز (25 تیرماه) در اتاق شماره 107 دانشکده نامبرده برگزار می‌شود.

همچنین گرچه قرار بود روز سه‌شنبه برنامه ویژه‌ای با کارگردانی رضا حداد در فضای باز تماشاخانه ایرانشهر برپا شود، برگزاری این برنامه به شنبه آینده 31 تیرماه موکول شده است.

به گزارش ایسنا، مراسم یادبود حمید سمندریان فردا 26 تیرماه از ساعت 18:30 تا 20 در مسجد جامع شهرک قدس (غرب) برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه