دوشنبه, 10ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر "بازی استریندبرگ" با یاد سمندریان باردیگر به صحنه می‌رود

خبر

"بازی استریندبرگ" با یاد سمندریان باردیگر به صحنه می‌رود

رئیس تماشاخانه ایرانشهر از اجرای نمایش "بازی استریندبرگ" که پیش از این قرار بود با کارگردانی زنده یاد حمید سمندریان اجرا شود، توسط هما روستا همسر این استاد فقید تئاتر در مهرماه سال جاری خبر داد.

adidas calabasas cream factory san jose menu - GZ3194 - adidas Ultra Boost 2021 White Multicolor | Streetwear & Hip Hop Klamotten Online Shop , DefShop

مجید سرسنگی درباره وضعیت اجرای نمایش "بازی استریندبرگ" که قرار بود پیش از این با کارگردانی زنده یاد حمید سمندریان پاییز امسال در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برود به خبرنگار مهر گفت: این نوبت اجرایی همچنان باقی است و سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر میزبان اجرای نمایش "بازی استریندبرگ" خواهد بود.

رئیس تماشاخانه ایرانشهر ادامه داد: قرار است خانم هما روستا همسر استاد سمندریان نمایش "بازی استریندبرگ" را مهرماه امسال به صحنه ببرند.

نمایش "بازی استریندبرگ" نوشته فردریش دورنمات و ترجمه هما روستا پیش از این دوبار با کارگردانی زنده یاد حمید سمندریان اجرا شد. اولین اجرای این نمایش با بازی هما روستا، محمدعلی کشاورز و اسماعیل شنگله به صحنه رفت و دومین بار در سال 78 و با بازی هما روستا، رضا کیانیان و احمد ساعتچیان اجرا شد.

سومین اجرای نمایش "بازی استریندبرگ" نیز با بازی هما روستا، رضا کیانیان و پیام دهکردی پاییز سال جاری در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه خواهد رفت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه