یکشنبه, 09ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر شمع‌ها هم برای استاد تئاتر ایران گریستند - شاگردان حمید سمندریان جای خالی استاد را به نظاره نشستند

خبر

شمع‌ها هم برای استاد تئاتر ایران گریستند - شاگردان حمید سمندریان جای خالی استاد را به نظاره نشستند

خانۀ حمید سمندریان امروز میزبان هنرمندانی بود که برای ابراز همدردی با همسر استاد به خانه‌شان آمده بودند. هنرمندانی که در تمام مدت بیماری در کنار آن‌ها بودند و امروز هم از همان ساعات اولیه صبح در کنار هما روستا و کاوه سمندریان حضور داشتند.

Air Jordan 1 Blue Chill Womens CD0461 401 Release Date 4 | Women's Nike shoes, clothing and accessories

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درگذشت حمید سمندریان هرچند در ساعات اولیۀ صبح امروز بود، اما همین خبر به سرعت در جامعۀ تئاتر پیچید و صبح تئاتری‌ها را با غروب استاد بزرگ تئاتر ایران همراه کرد.

قطب‌الدین صادقی و میکاییل شهرستانی از شب گذشته در خانۀ استاد حضور داشتند. آن‌ها زمان پرواز سمندریان در کنار او بودند. کمی بعدتر دیگران هم آمدند کسانی که تا ساعات پایانی شب گذشته و در تمام این روزها میهمان خانۀ سمندریان بودند. هنرمندانی مانند کیومرث مرادی، پیام دهکردی، رضا کیانیان، ایرج راد، رضا حداد، مریم معترف، شبنم فرشادجو، مهدی میامی، اسماعیل شنگله، ستاره اسکندری، مریلا زارعی، حامد بهداد، نادر برهانی‌مرند، محمد یعقوبی، کوروش نریمانی، شکرخدا گودرزی، افسانه ماهیان، امیر اسمی، اصغر همت، سیامک صفری، بهناز جعفری و ... در کنار خانوادۀ حمید سمندریان به سوگ استاد بزرگ تئاتر ایران نشستند.

در کنار آن‌ها همسر احمد آقالو هم بود که همراه هما روستا اشک می‌ریخت. تورج ثمینی‌پور، دیگر شاگرد حمید سمندریان که مسئولیت آموزشگاه هم بیشتر بر دوش اوست، آموزشگاه استاد را رها کرده بود. هنرمندان تئاتر و سینما به تدریج به خانۀ حمید سمندریان می‌آیند. برخی می‌روند استراحت کوتاهی می‌کنند و دیگرانی می‌آیند. اما مهم این است که همیشه عده‌ای هستند.

در کنار تمام عکس‌های سمندریان حالا دو شمع سیاه روشن است. شمع‌هایی که آن‌ها هم مثل همه شاگردان و دوستداران این مرد بزرگ دوست داشتنی اشک می‌ریزند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه