جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی نشست «بیهقی به روایت دولت‌آبادی» برگزار می‌شود

رویدادهای فرهنگی

نشست «بیهقی به روایت دولت‌آبادی» برگزار می‌شود

نشست «بیهقی به روایت دولت‌آبادی» در قالب یکی از جلسات «درس‌گفتارهایی درباره بیهقی» با سخنرانی محمود دولت‌آبادی در موسسه فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

Air Jordan 3 Blue Cement CT8532 400 Release Date 1 | IetpShops - nike roshe one lava boys - Buy Online - Nike Air Force 1 for Women & Men

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل بیهقی در طول تاریخ با نگارش کتاب «تاریخ بیهقی» نشان داده است که هم مورخ بزرگی است و هم نویسنده‌‌ داستان‌هایی مهم. محمود دولت‌آبادی از نویسندگان شناخته شده معاصر معتقد است، کتاب «تاریخ بیهقی» پر از داستان‌های هیجان‌انگیزی است که می‌توان آنها را وارد داستان‌های امروزی کرد و نوع کار بیهقی از جهت روش داستانی بسیار ظریف و اصیل است.

دولت‌آبادی به داستان حسنک وزیر علاقه زیادی نشان می‌دهد و در حال نوشتن مقدمه‌ای برای ارزیابی هنر نویسندگی بیهقی به انگیزه‌ داستان حسنک وزیر است.

چهاردهمین مجموعه درس‌گفتارهایی درباره‌ بیهقی روز چهارشنبه دوم اسفند از ساعت 16:30 به بررسی هنر نویسندگی بیهقی اختصاص دارد. این نشست با سخنرانی محمود دولت‌آبادی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود. ورود به این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه