یکشنبه, 09ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش اسپانيا قهرمان تكواندوي المپيك شد، ايران و گابن دهم!

ورزش

اسپانيا قهرمان تكواندوي المپيك شد، ايران و گابن دهم!

رقابت‌هاي تكواندو بازي‌هاي المپيك 2012 لندن با قهرماني تيم اسپانيا و قرار گرفتن ايران و گابن به صورت مشترك در مقام دهم به پايان رسيد!

air-jordan-4-retro-cement-x-new-era-chicago-bulls-sneaker-hook-up-hat | Grailify - air force new mexico basketball - nike and jordans 50 dollars in gold price list Light Smoke Grey

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) از لندن، در رقابت‌هاي تكواندوي المپيك 128 تكواندوكار از 63 كشور حضور داشتند كه در پايان چهار روز برگزاري اين رقابت‌ها در چهار وزن مردان و چهار وزن زنان، تيم اسپانيا با كسب يك مدال طلا و دو نقره قهرمان شد.

تيم چين با يك مدال طلا، يك نقره و يك برنز در جاي دوم ايستاد. تيم‌هاي ملي كره جنوبي و تركيه به صورت مشترك هر كدام با يك طلا و يك نقره در جاي سوم قرار گرفتند.

در اين رده بندي تيم ايران و گابن هر كدام با يك نقره به صورت مشترك در مكان دهم قرار گرفتند. در رقابت‌هاي تكواندو 21 كشور موفق به مدال آوري شدند.

تيم‌هاي انگليس، ايتاليا، آرژانتين، صربستان و فرانسه بالاتر از ايران در اين رده بندي قرار گرفتند.

تيم تكواندو ايران با سه نماينده (دو نفر در مردان و يك نفر در زنان) در بازي‌هاي المپيك حاضر بود كه در وزن 68 ـ كيلوگرم محمد باقري معتمد مدال نقره گرفت، در وزن 80 ـ كيلوگرم يوسف كرمي به مقام هفتم دست يافت و سوسن حاجي پور در وزن 67 ـ كيلوگرم زنان در مكان يازدهم قرار گرفت.

بامداد امروز (يكشنبه) رقابتهاي تكواندو در دو وزن پاياني برگزار شد كه در وزن 80 + كيلوگرم مردان كارلو ملفتا از ايتاليا قهرمان شد. آنتوني اوبما از گابن نقره گرفت. رابليس از كوبا و ژيائو از چين مشتركا سوم شدند.

در وزن 67 + كيلوگرم زنان مانديچ از صربستان طلايي شد. آنه كارولين از فرانسه دوم شد، آناستازيا از روسيه و اسپنوزا از مكزيك به صورت مشترك در جايگاه سوم قرار گرفتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه