یکشنبه, 09ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش اميررضا خادم: كشتي و بنا به هم احتياج دارند/مربي فوتبال ميلياردي مي گيرد موفقيت هم ندارد

ورزش

اميررضا خادم: كشتي و بنا به هم احتياج دارند/مربي فوتبال ميلياردي مي گيرد موفقيت هم ندارد

امیر رضا خادم معتقد است کشتی گیران آزاد ایران شخصیت فینالیست شدن را داشتند و بیش از حد انتظار مبارزه کرده اند.

75% - تسوق أونلاين في السعودية مع خصم 25 , أحذية ازياء رياضية الجري للرجال , adidas copa mundials in color today schedule 2016 , نمشي | Men’s shoes

قهرمان سابق کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایسنا به لندن، در رابطه با موضوعات مختلف به اظهارنظر پرداخت.

خادم در مورد عملکرد ملی پوشان سه وزن دوم کشتی آزاد در المپیک گفت: پیش از این امید زیادی به کسب مدال طلا در پنج وزن نداشتیم اما نوع کشتی که ملی پوشان در سه وزن دوم گرفتند، طوری بود که شخصیت فینالیست شدن را داشتند و حسرت می خوریم که چرا به فینال نرفتند. من به عنوان یک ناظر و بیننده مسابقات می گویم که ملی پوشان ما بیش از حد انتظار کشتی گرفته اند. اما در دو وزن 66 و 96 کیلوگرم امید طلا داریم.

وی همچنین گفت: عملکرد کشتی آزاد تا به حال راضی کننده بوده است اما تیم محمد بنا کاری کرده که نتایج قابل مقایسه نیست.

قهرمان مسابقات جهانی وارنا به دوران جنگ اشاره کرد و ادامه داد: زمانی که کشتی گیر نوجوانان بودم و در دوران جنگ به سر می بردیم محمد بنا تنها مدال نقره ما را در جهان گرفت و مدال دیگری نداشتیم. پس از فراز و فرودهایی که بنا در زندگی داشت، حالا در قالب سرمربی تیم ملی هم نتیجه ای گرفت که مثل زمان کشتی گیری اش تک ستاره شد.

خادم در مورد تصمیم محمد بنا مبنی بر ترک کشتی به ايسنا گفت: اميدوارم تصمیم او از روی خستگی باشد و دوباره برگردد. محمد بنا هر آنچه دارد نتیجه تلاش خود و کاری است که داشته اما کشتی و محمد بنا با هم تکمیل می شوند. هم کشتی به محمد بنا احتیاج دارد و هم محمد بنا به کشتی. البته بیش از هر چیز مسئولین باید به دنبال بنا باشند.

وی ادامه داد: به یک مربی فوتبال میلیاردها تومان می دهند و موفقیتی هم در آن نیست، پس باید به فردی که عرق ملی و شادی را در شرایط زندگی سخت امروز، برای مردم ایران به ارمغان آورد و نام ایران را در مهم ترین رویداد جهان مطرح کرد، نگاه ویژه داشته باشند.

خادم همچنین در مورد ارزش مدال المپیک گفت: موضوع ملی و مالی مدال گرفتن در المپیک قابل مقایسه با هم نیستند و عرق ملی در گرفتن مدال المپیک ارزشی دارد که قابل مقایسه با هیچ چیز نیست. البته از مسئولان امر هم انتظار می رود در کشور ما که هیچ کمبودی از نظر وضعیت مالی برای ورزش وجود ندارد و امکاناتمان از خیلی کشورها که بیشتر از ما مدال می گیرند، بیشتر است، در هزینه کرد بودجه شان مدیریت مناسبی داشته باشند و بودجه را در جای خودش هزینه کنند.

نامزد ایران در انتخابات هئیت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی، در مورد صحبت های روز گذشته خود با وزیر ورزش گفت: در مورد بحث انتخابات فدراسیون جهانی با آقای عباسی صحبت کردم. عملکرد ما در این انتخابات خیلی ضعیف بود و نیاز به آسیب شناسی جدی دارد. مشخص بود که خود وزیر هم پیگیری کرده و در جریان حضور ضعیفمان در انتخابات فیلا بوده که از پیگیری های او تشکر می کنم. قرار شد این مسئله را عمیق تر دنبال کنیم، نه به خاطر شخص من که رای نیاوردم بلکه کشتی ما شایسته داشتن جایگاه جهانی است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه