دوشنبه, 10ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش مربی تیم ملی دوومیدانی پیش‌بینی کرد: کسب دو مدال در بازیهای پارالمپیک

ورزش

مربی تیم ملی دوومیدانی پیش‌بینی کرد: کسب دو مدال در بازیهای پارالمپیک

مربی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان پیش‌بینی کرد، ورزشکاران ایران در بازیهای پارالمپیک 2012 لندن موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره شوند.

shock drop air force 1 full uv reactive | DH6931 - store nike kids boys nike sneakers for women - 102 - Air Jordan 1 Low Orange Olive Light Curry

به گزارش ایسنا - منطقه خراسان، حمید مزارزهی اظهار کرد: سید عرفان حسینی و سجاد نیک‌پرست از استان بوشهر در رشته پرتاب نیزه و هاجر تک‌تاز از استان تهران در رشته پرتاب وزنه اعضای تیم ملی دو و میدانی نابینایان و کم‌بینایان اعزامی به مسابقات پارالمپیک 2012 لندن هستند.

وی عملکرد این ورزشکاران را طی تمرینات مختلف بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سیدعرفان حسینی در رشته پرتاب نیزه با ثبت رکورد 61 متر و 48 سانتی متر در مسابقات جهانی نیوزلند در سال 90 رکورددار جهان است و در تمرین رکورد 61 متر و 19 سانت را به ثبت رسانده است.

وی ادامه داد: این ورزشکار توانست مدال طلای بازیهای آسیایی گوانگجو چین و مدال نقره مسابقات جهانی کشور نیوزلند در سال 90 و ثبت رکورد جدید در جهان را کسب کند و در مسابقات پارالمپیک 2004 آتن با 16 سال سن جایگاه چهارم را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: سجاد نیک‌پرست نیز مدال برنز مسابقات آسیایی گوانگجو چین و مدال طلا مسابقات جهانی آنتالیای ترکیه را در کارنامه ورزشی خود دارد و هم اکنون با ثبت رکورد 61 متر و 40 سانت در شرایط بسیار خوبی به سر می برد.

مزارزهی در مورد تنها بانوی عضو تیم ملی دو و میدانی نابینایان اظهار داشت: کسب مدال برنز مسابقات جهانی آنتالیای کشور ترکیه در سال 90 در کارنامه ورزشی این ورزشکار به ثبت رسیده است.

مربی تیم ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به ارتقا یافتن رکورد هر سه ورزشکار طی دو سال اخیر جزو سه نفر برتر مسابقات پارالمپیک 2012 لندن باشند.

مزارزهی میزان زمان صرف شده برای آمادگی رقابت‌های پارالمپیک پیشرو را از سال 89 تاکنون عنوان کرد و گفت: سید عرفان حسینی و سجاد نیک‌پرست تمرینات خود را زیر نظر من در مشهد انجام داده‌اند و هاجر تک‌تاز زیر نظر پریسا بهزادی مربی بخش بانوان به تمرینات آماده‌سازی پرداخته است.

وی با بیان اینکه اردوی نهایی تیم ملی دو و میدانی نابینایان و کم‌بینایان از روز 26 مرداد ماه سال جاری آغاز و به مدت یک هفته دنبال می‌شود، گفت: در روز 2 شهریور ماه امسال نیز به منظور حضور در مسابقات پارالمپیک عازم لندن خواهیم شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه